• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    hopelijk heb ik de boel niet verpest ):

    Fuck you. D:
    Stop er gewoon mee, ik ben geen tekenpapier.


    •*• Lululu •*•

    Gad gad gad gadverdamme. Rot op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I want my boyfriend to come home now, why is he so busy!!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Voel me zo lonely in dit grote huis...


    You are beautiful, you are love.

    Zo blij nu. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Muziek maakt me voor een paar minuten gewoon.. Gelukkig..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Vanavond feest in de stad, oktoberfest van school. Me gusta. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    zucht denk ff na voor je iets invuld bij je rol -.- sowieso als je al te lui bent om te lezen hoe wil je dan mee doen:?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    My secret garden is not so secret anymore.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het leven is zó fucking oneerlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zijn jullie nu serieus? We hadden gisteren net afgesproken dat we volgende week haar zouden verassen voor haar verjaardag met een bezoek in haar kot in Hasselt en nu vragen jullie aan iedereen om die dag op café te gaan in Leuven. Wat verwacht je nu dat ik zeg? Dat ik meega?


    Take me to wonderland

    Rosarum schreef:
    Het leven is zó fucking oneerlijk.


    PRECIES. Ondankbare kinderen hebben een huis met liefdevolle ouders, educatie, eten en stromend water terwijl er nog steeds miljoenen kinderen sterven aan iets simpels als goede voeding en water.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Stop ignoring me, jeez o.o


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Klaag maar niet, anderen hebben het altijd erger en dat is schijnbaar toch wel erg genoeg.


    Your make-up is terrible