• Ik wil binnen kort beginnen met het opschrijven van mijn verhaal. Mijn jeugd is nogal rumoerig geweest en nu ruim 8 jaar later wil ik het echt gaan afsluiten en ik ben van mening dat een verhaal mij helpt. Eigenlijk is het al heel lang een droom om het ooit uit te brengen.
    Ik ben al een flink stuk gekomen, het moet alleen herschreven worden.

    Een aantal dingen die hier in voor komen zijn geestelijke en fisieke mishandeling, stalking, pesterijen en chantage door mijn vader.

    Kan maar niet op een goede titel komen en hoop dat jullie toevallig een idee hebben.
    Ik weet trouwens niet of ik het ooit op Q zal publiseren omdat ik het ooit eens aan een uitgever wil presenteren.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Daar kan je het beste onze hulp niet voor vragen, het is jóuw levensverhaal dus er is niemand die een betere titel zou kunnen bedenken dan jij.
    Ik zou voor iets kort maar krachtigs kiezen, en er niet te hard over nadenken. Laat het gewoon te binnen schieten! (:

    Goodluck. c:


    Alis volat propriis.

    Misschien je eigen voornaam?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je hoeft toch geen titel te hebben om te beginnen? Je kan het in het begin gewoon 'Mijn verhaal' noemen en ik denk dat, naarmate je schrijft, je wel op iets zal komen.
    Ik vind het bijvoorbeeld leuk als boeken een titel hebben die echt niet voor de hand ligt, maar die ergens in een bepaald, op zich misschien niet eens zo belangrijk stuk naar voren komt, en dat je dan ineens begrijpt waar de titel op slaagt.


    effort never betrays you

    Oh en het klinkt wel interessant, je moet dapper zijn om aan zo'n verhaal te kunnen beginnen. Ik hoop dat het je lukt! Veel succes! :]


    effort never betrays you

    Berzerk schreef:
    Je hoeft toch geen titel te hebben om te beginnen? Je kan het in het begin gewoon 'Mijn verhaal' noemen en ik denk dat, naarmate je schrijft, je wel op iets zal komen.
    Ik vind het bijvoorbeeld leuk als boeken een titel hebben die echt niet voor de hand ligt, maar die ergens in een bepaald, op zich misschien niet eens zo belangrijk stuk naar voren komt, en dat je dan ineens begrijpt waar de titel op slaagt.
    Ik heb het grove verhaal kwijt, dat heb ik jaaaaaaaaaaaaaaren geleden voor een opdracht van de psycholoog geschreven. Maar het mist nog heel veel en het is echt in kindertaal geschreven. En wil dit nu dus aanvullen en herschrijven.

    Berzerk schreef:
    Oh en het klinkt wel interessant, je moet dapper zijn om aan zo'n verhaal te kunnen beginnen. Ik hoop dat het je lukt! Veel succes! :]

    dankjewel, het is niet echt dapper in mijn ogen. Het is gebeurd en uit eindelijk heeft het mij ook gevormd en heb ik er ook veel goeds aan over gehouden.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 23:22 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    My story
    My life
    Story of my life
    Everything seen from my eyes
    Saw my life with my eyes
    Reality
    Written


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    En als je het aan een uitgever wilt laten lezen dan zou je het alsnog op Q kunnen publiceren, mijn verhaal heb ik ook uitgewerkt op Q en daarna naar een uitgever opgestuurd (en uiteraard op Q de story verwijderd)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou het eerst opschrijven en vaak vormt een titel zich wel wanneer je eenmaal bezig bent :]. Dit is zoiets persoonlijks dat ik voor jou geen titel kan bedenken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Ik zou het eerst opschrijven en vaak vormt een titel zich wel wanneer je eenmaal bezig bent :]. Dit is zoiets persoonlijks dat ik voor jou geen titel kan bedenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xVixncxiex schreef:
    En als je het aan een uitgever wilt laten lezen dan zou je het alsnog op Q kunnen publiceren, mijn verhaal heb ik ook uitgewerkt op Q en daarna naar een uitgever opgestuurd (en uiteraard op Q de story verwijderd)


    Ik weet niet of dat echt zo´n verstandig idee is. Het kan natuurlijk wel, maar als de uitgever het wil uitgeven en hij er dus achterkomt dat je het al eens openbaar hebt gemaakt, weet ik niet of die er zo blij mee is. Veel mensen kunnen het dan al gelezen hebben en wellicht zelfs eerder uitbrengen, omdat jij geen bewijs hebt dat jij eerder was. Of ze hebben gewoon al het hele verhaal en zien de moeite er niet van in om het te kopen. In ieder geval, als ik een uitgever zou zijn, zou ik dat niet zo´n fijn idee vinden x: Maar ik ben wel benieuwd eigenlijk; heb je er al een reactie op terug? (:

    Maar OT; persoonlijk denk ik echt dat je zelf een titel zult moeten verzinnen, zeker omdat jij het beste weet wat je allemaal hebt meegemaakt, gevoeld etc. Dan ben jij echt de aangewezen persoon om daar iets voor te verzinnen (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 11:56 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Unwritten? idek, moet het engels of nederlands zijn?


    night thinking, day dreaming

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dat echt zo´n verstandig idee is. Het kan natuurlijk wel, maar als de uitgever het wil uitgeven en hij er dus achterkomt dat je het al eens openbaar hebt gemaakt, weet ik niet of die er zo blij mee is. Veel mensen kunnen het dan al gelezen hebben en wellicht zelfs eerder uitbrengen, omdat jij geen bewijs hebt dat jij eerder was. Of ze hebben gewoon al het hele verhaal en zien de moeite er niet van in om het te kopen. In ieder geval, als ik een uitgever zou zijn, zou ik dat niet zo´n fijn idee vinden x: Maar ik ben wel benieuwd eigenlijk; heb je er al een reactie op terug? (:

    Maar OT; persoonlijk denk ik echt dat je zelf een titel zult moeten verzinnen, zeker omdat jij het beste weet wat je allemaal hebt meegemaakt, gevoeld etc. Dan ben jij echt de aangewezen persoon om daar iets voor te verzinnen (:
    bewijs heb ik wel, ik stuur zo nu en dan mijn verhalen aangetekend naar mijzelf op zodat er datums op staan =) en ik laat de envelop dan dicht zitten.

    ik heb het nog niet opgestuurd naar de uitgever, ik wil het eerst perfectioneren naar mijn idee.
    maar dat is best lastig, omdat je soms ff je eigen foutjes en oneffenheden niet meer ziek.

    ik twijfel heel erg of ik het op Q zet, ook omdat het misschien kan worden gezien als aandacht trekken en dat wil ik niet


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dat echt zo´n verstandig idee is. Het kan natuurlijk wel, maar als de uitgever het wil uitgeven en hij er dus achterkomt dat je het al eens openbaar hebt gemaakt, weet ik niet of die er zo blij mee is. Veel mensen kunnen het dan al gelezen hebben en wellicht zelfs eerder uitbrengen, omdat jij geen bewijs hebt dat jij eerder was. Of ze hebben gewoon al het hele verhaal en zien de moeite er niet van in om het te kopen. In ieder geval, als ik een uitgever zou zijn, zou ik dat niet zo´n fijn idee vinden x: Maar ik ben wel benieuwd eigenlijk; heb je er al een reactie op terug? (:

    Maar OT; persoonlijk denk ik echt dat je zelf een titel zult moeten verzinnen, zeker omdat jij het beste weet wat je allemaal hebt meegemaakt, gevoeld etc. Dan ben jij echt de aangewezen persoon om daar iets voor te verzinnen (:


    Ja, ik heb er allang een reactie op terug, het verhaal is zelfs uitgegeven haha. Door Q was ik gemotiveerder om door te gaan met het schrijven


    OT: Als je het op Q post dan heb je misschien meer motivatie om er aan te werken en kun je alvast feedback krijgen op hoe je schrijft enzo (leer je heel veel van) en een titel, ik weet niet hoe alles is gebeurd maar misschien zou je een gebeurtenis als titel kunnen noemen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou gewoon je eigen naam doen (;
    Knap dat je het durft uit te schrijven!


    26 - 02 - '16

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Ja, ik heb er allang een reactie op terug, het verhaal is zelfs uitgegeven haha. Door Q was ik gemotiveerder om door te gaan met het schrijven


    OT: Als je het op Q post dan heb je misschien meer motivatie om er aan te werken en kun je alvast feedback krijgen op hoe je schrijft enzo (leer je heel veel van) en een titel, ik weet niet hoe alles is gebeurd maar misschien zou je een gebeurtenis als titel kunnen noemen?


    Oh, cool! Hoe heet het? Vond de uitgever dat dan echt niet erg? Want ik wil ook wel verhalen op Q. zetten ter motivatie, maar ben dus bang dat als ik het wil uitgeven de uitgever daar moeilijk over zal doen... ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom