• De stelling van deze week luidt:
    Er moet een verplichte agressie test komen voor grote honden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oneens. Kleine honden zijn soms vaker agressief dan grote.


    Take me to wonderland

    Oneens. Sommige grote honden zijn de allerliefste honden ooit. En omgekeerd zijn sommige kleine hondjes op hun beurt ook agressief. Dus grote speelt echt geen rol.


    -

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nee.
    Daarnaast ligt het ook vaak aan het baasje of de hond agressief is of niet, dus dan zou eerder het baasje een test moeten krijgen :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat slaat echt nergens op.
    Als je een agressie test laat doen, laat dat dan ook doen bij kleine honden.
    En grootte heeft niks te maken met agressie,
    Kleine honden kunnen ook agressief zijn!

    Als de Chiuaua groter was, was het een van de gevaarlijkste honden, zo agressief en dominant zijn ze.
    De grootte vaneen dier bepaald niet hoe agressief het is, dus nee. Ik ben tegen. Ze moeten eerder alle hondenbezitters testen of ze wel met hun dier om kunnen gaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Totaal oneens, zoals ook al gezegd wordt, grootte maakt niets uit bij een beest qua agressie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Niet eens. De meeste honden worden gewoon niet goed opgevoed (net als kinderen), en mijn eigen hond is al 4 keer gebeten geweest door kleine honden. Grote honden (of toch degene die ik ken) zijn daar te lui voor :') maar ik zou ze nog steeds niet kwaad maken. Als ze bijvoorbeeld agressief doen uit bescherming, is het je eigen schuld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Nee. Dat is echt onzin, want grootte heeft helemaal niets met agressie te maken.


    :)

    Nee. Dat is echt onzin. Goede opvoeding begint bij een goede baas.
    Ik zal eerder voor mijn leven vrezen bij de chiwawa's en terriërs dan de herders en doggen.
    Oh, en vergeet vooral de dwergpinscher niet, broek-hangende krengen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nee, kleine honden zijn vaker agressief dan grote honden.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    thoughtful schreef:
    Nee, kleine honden zijn vaker agressief dan grote honden.


    26 - 02 - '16