• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.

    Osaki
    Guinness ~ Eerste opdracht
          ~ Tweede opdracht.
    ~ Derde opdracht.
    Rosh ~ Eerste opdracht
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    xAnneS ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
    Delahaye ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    Merrow ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.

    Morticia
    Zed ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    annickemiek ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
    Abyss ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    LyraPhoenix ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    PradaNova ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    Aragog ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.

    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.

    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Derde opdracht:
    Opdracht.
    Dit is de een-na-laatste opdracht en met deze opdracht heb je twee opties waaruit je kunt kiezen. De eerste keuze is dat je een zelfportret moet maken en dat maakt niet uit of het in het realistisch is of in manga/cartoon-vorm, je beslist hier helemaal zelf over. De tweede keuze is dat je een dierbaar iemand mag kiezen en daar een portret van mag maken, hier mag je zelf ook over beslissen in wat voor vorm dit is. Als je deze keuze kiest, denk er dan aan om een foto van de persoon zelf erbij op te sturen, zodat we dit kunnen vergelijken. Wij weten namelijk niet hoe die persoon eruit ziet. Dit geldt trouwens ook voor de zelfportretters.
    Let wel, deze opdracht word niet digitaal gemaakt.


    De inleverdatum is: 21-11-2013.

    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    annickemiek schreef:
    waarom worden er zoveel opdrachten niet-digitaal gedaan?
    wat bedoel je?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    annickemiek schreef:
    waarom worden er zoveel opdrachten niet-digitaal gedaan?

    Is die vraag naar mij gericht of niet?
    Zo ja, ik vind dat je die (wat) makkelijke opdrachten best wel zonder digitaal kan doen. Daarvoor is het juist een tekenwedstrijd.
    Maar de volgende is wel echt een van de moeilijkste, dus die mag je wel gewoon digitaal doen. Dat kan ik wel snappen als je dat liever wilt. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aragog schreef:
    (...)
    Ah, damn. :'D

    Wanneer moet je die opdracht voor school inleveren? Ik kan namelijk wel snappen dat je school erboven verkiest.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Wanneer moet je die opdracht voor school inleveren? Ik kan namelijk wel snappen dat je school erboven verkiest.

    Nah daar heb ik de hele periode voor, tot aan de kerstvakantie gok ik? Maar goed, het was wel handig geweest. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik ga nog even vervelend doen, weet je al wanneer de beoordelingen van Morticia ongeveer komen?


    Who wants to live forever?

    Abyss schreef:
    ik ga nog even vervelend doen, weet je al wanneer de beoordelingen van Morticia ongeveer komen?

    Vanavond. Je doet niet vervelend, dat doet iemand anders al.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Osaki schreef:
    (...)
    Is die vraag naar mij gericht of niet?
    Zo ja, ik vind dat je die (wat) makkelijke opdrachten best wel zonder digitaal kan doen. Daarvoor is het juist een tekenwedstrijd.
    Maar de volgende is wel echt een van de moeilijkste, dus die mag je wel gewoon digitaal doen. Dat kan ik wel snappen als je dat liever wilt. :]


    maar vind jij digitaal dan niet echt tekenen? of maar een hulpmiddel?


    welkome to my garden of fantasy

    Abyss schreef:
    ik ga nog even vervelend doen, weet je al wanneer de beoordelingen van Morticia ongeveer komen?

    Je doet niet vervelend. Ik vraag mezelf dat ook af. Daarvoor moet je echt bij Morticia zijn.

    annickemiek schreef:
    (...)

    maar vind jij digitaal dan niet echt tekenen? of maar een hulpmiddel?

    Ik vind dat het wat makkelijker is en een soort extra hulp dan als je het echt met de hand doet, dat is namelijk veel meer werk.

    Aragog schreef:
    (...)
    Nah daar heb ik de hele periode voor, tot aan de kerstvakantie gok ik? Maar goed, het was wel handig geweest. x'D

    Oké, ja, sorry. Ik wil echt niet dat het van de huidige opdracht afwijkt. Ik houd er in ieder geval wel rekening mee! :].

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 20:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guinness schreef:
    (...)wat bedoel je?


    dat we veel opdrachten niet op de comp mochten doen en ik vroeg me af waarom XD


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)

    dat we veel opdrachten niet op de comp mochten doen en ik vroeg me af waarom XD
    haha ik dacht dat je bedoelde van waarom heel weinig mensen digitaal werken xD
    maar om niet gelijk te bitchen dacht ik eerst maar even te vragen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Osaki schreef:
    (...)
    Oké, ja, sorry. Ik wil echt niet dat het van de huidige opdracht afwijkt. Ik houd er in ieder geval wel rekening mee! :].

    Nah no biggie, ik heb genoeg tijd voor de opdracht van school, komt wel goed c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Osaki schreef:
    Ik vind dat het wat makkelijker is en een soort extra hulp dan als je het echt met de hand doet, dat is namelijk veel meer werk.


    sorry maar ik ben het daar absoluut niet mee eens. als je er goed werk van maakt kan digitaal veel meer werk zijn. heb je wel eens sommige werken gezien van mensen en hoe ze daar aan werken? ze werken soms dagen achterelkaar aan een digi tekening. het is absoluut geen hulpmiddel en het maakt het niet makkelijker het is gewoon ander.


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)

    dat we veel opdrachten niet op de comp mochten doen en ik vroeg me af waarom XD

    Er komen maar 4 opdrachten en dit is pas de 2e opdracht die je niet in het digitaal mag doen. De volgende mag je wel in het digitaal maken. 50/50, dus.

    Aragog schreef:
    (...)
    Nah no biggie, ik heb genoeg tijd voor de opdracht van school, komt wel goed c:

    Ah, nice dat je het zo sportief oppakt. Thanks men. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 20:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guinness schreef:
    (...)haha ik dacht dat je bedoelde van waarom heel weinig mensen digitaal werken xD
    maar om niet gelijk te bitchen dacht ik eerst maar even te vragen.


    XD


    welkome to my garden of fantasy

    Osaki schreef:
    (...)
    Er komen maar 4 opdrachten en dit is pas de 2e opdracht die je niet in het digitaal mag doen. De volgende mag je wel in het digitaal maken. 50/50, dus.


    das waar. maar het is alsnog veel.


    welkome to my garden of fantasy