• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.

    Osaki
    Guinness ~ Eerste opdracht
          ~ Tweede opdracht.
    ~ Derde opdracht.
    Rosh ~ Eerste opdracht
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    xAnneS ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
    Delahaye ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    Merrow ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.

    Morticia
    Zed ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    annickemiek ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
    Abyss ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    LyraPhoenix ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    PradaNova ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    Aragog ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.

    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.

    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Derde opdracht:
    Opdracht.
    Dit is de een-na-laatste opdracht en met deze opdracht heb je twee opties waaruit je kunt kiezen. De eerste keuze is dat je een zelfportret moet maken en dat maakt niet uit of het in het realistisch is of in manga/cartoon-vorm, je beslist hier helemaal zelf over. De tweede keuze is dat je een dierbaar iemand mag kiezen en daar een portret van mag maken, hier mag je zelf ook over beslissen in wat voor vorm dit is. Als je deze keuze kiest, denk er dan aan om een foto van de persoon zelf erbij op te sturen, zodat we dit kunnen vergelijken. Wij weten namelijk niet hoe die persoon eruit ziet. Dit geldt trouwens ook voor de zelfportretters.
    Let wel, deze opdracht word niet digitaal gemaakt.


    De inleverdatum is: 21-11-2013.

    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    annickemiek schreef:
    (...)

    das waar. maar het is alsnog veel.

    Hoezo vind je dat veel? Valt best mee. Ik heb het eerlijk verdeeld.
    En even kort op je vorige berichtje: Het is mijn wedstrijd en ik blijf gewoon bij mijn mening wat betreft het digitaal werken :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Hoezo vind je dat veel? Valt best mee. Ik heb het eerlijk verdeeld.
    En even kort op je vorige berichtje: Het is mijn wedstrijd en ik blijf gewoon bij mijn mening wat betreft het digitaal werken :].


    das veel voor de mensen die vooral digitaal werken. en ik heb toch niet gezecht dat je het moet veranderen? ik zij alleen dat ik het er niet mee eens was.


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)

    das veel voor de mensen die vooral digitaal werken. en ik heb toch niet gezecht dat je het moet veranderen? ik zij alleen dat ik het er niet mee eens was.

    Ik heb ook niet gezegd dat je dat zei, ik zei dat ik bij mijn mening blijf. En jammer dat je het er niet mee eens bent, maar daar kan ik niets aan doen. Eerlijk gezegd, kon je zoiets wel verwachten bij een tekenwedstrijd, dat niet alles digitaal is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ik heb ook niet gezegd dat je dat zei, ik zei dat ik bij mijn mening blijf. En jammer dat je het er niet mee eens bent, maar daar kan ik niets aan doen. Eerlijk gezegd, kon je zoiets wel verwachten bij een tekenwedstrijd, dat niet alles digitaal is.


    nou nee, want ik vind dat digitaal volledig bij tekenen hoort, dus vind ik het raar dat dat niet mag. en met alle andere tekenwedstrijden kon het altijd digitaal.


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)
    nou nee, want ik vind dat digitaal volledig bij tekenen hoort, dus vind ik het raar dat dat niet mag. en met alle andere tekenwedstrijden kon het altijd digitaal.

    Digitaal hoort niet "volledig" bij tekenen. Het kan wel een onderwerp zijn, maar ik snap niet wat het probleem is. Er zijn nu eenmaal opdracht die met de hand getekend moeten worden hier. Deze tekenwedstrijd heeft niets met die van anderen te maken. Als je gaat vergelijken, kun je er het beste direct mee stoppen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wat snappen mensen toch niet aan nee...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    annickemiek schreef:
    (...)

    nou nee, want ik vind dat digitaal volledig bij tekenen hoort, dus vind ik het raar dat dat niet mag. en met alle andere tekenwedstrijden kon het altijd digitaal.

    Dat kun jij vinden dat het erbij hoort en raar vinden, maar iedereen heeft een andere mening - net zoals ik. Zoiets kun je van te voren vragen. En zoals ik al eerder vermeldde is dit mijn tekenwedstrijd, ik heb niks te maken met anderen of hun tekenwedstrijden.
    Wat probeer je hier nou mee te bereiken? Als jij zo graag een tekenwedstrijd wilt houden dat helemaal digitaal is, dan doe je dat, maar ga hier niet verder je mening doorzeuren. Sorry dat ik dit zo omschrijf, maar zo komt het op mij over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik denk dat het ook gewoon een kwestie is van het eerlijk te houden, sommige mensen hebben gewoon de luxe niet om digitaal te werken.


    Who wants to live forever?

    ^ thiss ;D allemaal so much agree


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik denk en lees zelf dat 'Geen digitaal' bij de odpracht hoort, dus dat betekend misschien niet dat de volgende opdrachten wel (ligt eraan wat de opdrachten zijn) weer digitaal mogen.

    Het is onderdeel 'Digitaal' is niet altijd van de hele tekenwedstrijd zelf. Dus het digitaal hoort nu gewoon bij de opdrachten.

    En iedereen doet het op zijn eigen mannier.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 7:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Osaki schreef:
    (...)
    Dat kun jij vinden dat het erbij hoort en raar vinden, maar iedereen heeft een andere mening - net zoals ik. Zoiets kun je van te voren vragen. En zoals ik al eerder vermeldde is dit mijn tekenwedstrijd, ik heb niks te maken met anderen of hun tekenwedstrijden.
    Wat probeer je hier nou mee te bereiken? Als jij zo graag een tekenwedstrijd wilt houden dat helemaal digitaal is, dan doe je dat, maar ga hier niet verder je mening doorzeuren. Sorry dat ik dit zo omschrijf, maar zo komt het op mij over.


    ik heb toch ook gezechd dat ik niet heb gezecht dat je iets moet veranderen. ik zeg alleen dat ik het raar vind en ik reageer op jou reacties.


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)
    ik heb toch ook gezechd dat ik niet heb gezecht dat je iets moet veranderen. ik zeg alleen dat ik het raar vind en ik reageer op jou reacties.

    Maar niet op de anderen.
    Laten we er nu maar over ophouden, want het gaat nergens over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Maar niet op de anderen.
    Laten we er nu maar over ophouden, want het gaat nergens over.


    ik vind het best


    welkome to my garden of fantasy

    Abyss schreef:
    ik denk dat het ook gewoon een kwestie is van het eerlijk te houden, sommige mensen hebben gewoon de luxe niet om digitaal te werken.


    das waar.


    welkome to my garden of fantasy

    Ik wil even laten weten dat ik wat later ben met de beoordelingen, omdat ik 3 tatoeage's moet ontwerpen voor m'n oom. (: En er zit echt een moeilijke bij, so you guys know this.


    Don't walk. Run, you sheep, run.