• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.

    Osaki
    Guinness ~ Eerste opdracht
          ~ Tweede opdracht.
    ~ Derde opdracht.
    Rosh ~ Eerste opdracht
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    xAnneS ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
    Delahaye ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    Merrow ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.

    Morticia
    Zed ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    annickemiek ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
    Abyss ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    LyraPhoenix ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    PradaNova ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    Aragog ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.

    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.

    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Derde opdracht:
    Opdracht.
    Dit is de een-na-laatste opdracht en met deze opdracht heb je twee opties waaruit je kunt kiezen. De eerste keuze is dat je een zelfportret moet maken en dat maakt niet uit of het in het realistisch is of in manga/cartoon-vorm, je beslist hier helemaal zelf over. De tweede keuze is dat je een dierbaar iemand mag kiezen en daar een portret van mag maken, hier mag je zelf ook over beslissen in wat voor vorm dit is. Als je deze keuze kiest, denk er dan aan om een foto van de persoon zelf erbij op te sturen, zodat we dit kunnen vergelijken. Wij weten namelijk niet hoe die persoon eruit ziet. Dit geldt trouwens ook voor de zelfportretters.
    Let wel, deze opdracht word niet digitaal gemaakt.


    De inleverdatum is: 21-11-2013.

    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merrow schreef:
    En ik heb m'n grove schets op amper een uurtje af, whoopwhoop *O* Maar goed, een grove schets is dan ook heel rap gemaakt, het uitwerken gaat me veel meer tijd kosten :'D
    Het jeukt om de vreselijk lelijke schets te showen hier, gewoon zodat niemand mijn idee 'steelt', en omdat ik nog best trots ben op m'n idee :'D


    Nu maak je me wel heel benieuwd hoor (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    waar stat eigenlijk de uitslag van de eerste opdracht?


    welkome to my garden of fantasy

    Die komt er nog aan geloof ik (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ah, ik ben echt heel bang dat mijn idee niet origineel is en iemand anders 'm ook heeft, of zo. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mwihi, ik heb een idee ^^ Gezien ik twee ongeveer dezelfde OC's heb, maar is de ene heel duivels en de ander juist goed. Ze zijn in ieder geval gebaseerd op dezelfde persoon. En als ik iets daaromheen weet te maken :')


    Stenenlikker

    Shit, ik begin automatisch alles zwart-wit in te kleuren. :'D Lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Merrow schreef:
    En ik heb m'n grove schets op amper een uurtje af, whoopwhoop *O* Maar goed, een grove schets is dan ook heel rap gemaakt, het uitwerken gaat me veel meer tijd kosten :'D
    Het jeukt om de vreselijk lelijke schets te showen hier, gewoon zodat niemand mijn idee 'steelt', en omdat ik nog best trots ben op m'n idee :'D

    Oh, wauw. Jij bent echt goed bezig, haha. Je bent druk en ondertussen toch nog even snel een schetsje maken. Nice, nice! I'm curious with what you did come up this time. :]

    @annickemiek: Die moet er inderdaad nog aankomen. Die zet ik zo snel mogelijk online, maar ik ben ook ondertussen met andere dingen bezig, dus ik hoop die van mij vanavond af te hebben, anders word het toch echt (over)morgen. Ik weet niet wanneer die van Morticia en Azazels klaar zijn.
    @Aragog: Haha, dus je bent al begonnen met de tekening? Nice! ^^ Het zal vast niet dezelfde zijn, ghehe. Oh, en voor het antwoord op de vorige bladzijde: Ja, dat bedoel ik daarmee. Ik heb het misschien een beetje ongelukkig neergezet, want ik was echt moe. De rest van de opdracht snap je wel?
    @Delahaye: OC's? ;$. En nice, ik vind het echt leuk om te horen dat jullie nu al bezig zijn met de tekening en er aan denken hoe je 'm gaat maken. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ hahaha, ja, maar goed - zwart wit, dus. Shit. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    hmm maar mag zwart wit nou wel of niet ? gewoon als het maar iets van 2 tegenpolen is ? of echt warm koud ?;x ik heb zoveel verschillende ideetjes maar ik weet niet welke mag / kan ;p,
    ik heb er zin in iig ;D ik moet nu nog wat aan school werken maar vanavond wil ik wel beginnen met schetsen (:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    OC staat voor 'own character' ^^ Dus een eigen personage, in dit geval twee, die gebaseerd zijn op dezelfde persoon, dus qua uiterlijk ook nauwelijks verschillen :')


    Stenenlikker

    Hexxus schreef:
    hmm maar mag zwart wit nou wel of niet ? gewoon als het maar iets van 2 tegenpolen is ? of echt warm koud ?;x ik heb zoveel verschillende ideetjes maar ik weet niet welke mag / kan ;p,
    ik heb er zin in iig ;D ik moet nu nog wat aan school werken maar vanavond wil ik wel beginnen met schetsen (:

    Het mag, zolang de ene kant echt warmte uitstraalt en de andere kant echt koud uitstraalt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delahaye schreef:
    OC staat voor 'own character' ^^ Dus een eigen personage, in dit geval twee, die gebaseerd zijn op dezelfde persoon, dus qua uiterlijk ook nauwelijks verschillen :')

    Oh zo, haha, dat had ik moeten weten. :x But okay. Je bent dus al begonnen of moet je nog een begin maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Het mag, zolang de ene kant echt warmte uitstraalt en de andere kant echt koud uitstraalt.

    Oeh, challenging. Ik haat kleurpotloden, dus dan probeer ik het zo maar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Oeh, challenging. Ik haat kleurpotloden, dus dan probeer ik het zo maar.

    Haha, serieus? Hoezo haat je kleurpotloden? ;p. En oké, is ook goed hoor. Ben benieuwd wat je de uitkomst is. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Haha, serieus? Hoezo haat je kleurpotloden? ;p. En oké, is ook goed hoor. Ben benieuwd wat je de uitkomst is. ^^

    Ik kan er niet mee omgaan. :'D Het ziet er niet uit bij mij, haha


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''