• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.

    Osaki
    Guinness ~ Eerste opdracht
          ~ Tweede opdracht.
    ~ Derde opdracht.
    Rosh ~ Eerste opdracht
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    xAnneS ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
    Delahaye ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    Merrow ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.

    Morticia
    Zed ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    annickemiek ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
    Abyss ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    LyraPhoenix ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    PradaNova ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.
    Aragog ~ Eerste opdracht.
          ~ Tweede opdracht.
          ~ Uitstel gekregen tot de 28-11-2013.

    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.

    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Derde opdracht:
    Opdracht.
    Dit is de een-na-laatste opdracht en met deze opdracht heb je twee opties waaruit je kunt kiezen. De eerste keuze is dat je een zelfportret moet maken en dat maakt niet uit of het in het realistisch is of in manga/cartoon-vorm, je beslist hier helemaal zelf over. De tweede keuze is dat je een dierbaar iemand mag kiezen en daar een portret van mag maken, hier mag je zelf ook over beslissen in wat voor vorm dit is. Als je deze keuze kiest, denk er dan aan om een foto van de persoon zelf erbij op te sturen, zodat we dit kunnen vergelijken. Wij weten namelijk niet hoe die persoon eruit ziet. Dit geldt trouwens ook voor de zelfportretters.
    Let wel, deze opdracht word niet digitaal gemaakt.


    De inleverdatum is: 21-11-2013.

    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinora: Haha, oh, de lazy sundays zijn over ons allen denk ik wel bekend. En oh, da's wel lekker dat je een weekje vrij hebt van school. Dan hoef je inderdaad daar niet zo aan te denken en lekker tekenen. :3
    Delahaye: Haha, spontaan? Nou, da's iets goed denk ik dan ghehe. Voor welke moet je dan eigenlijk schrijven? En ja, zonder begin heb je geen eind hé ghehe. :'3
    RavensMoon: Natuurlijk lukt het je wel! En anders kun je alsnog uitstel vragen hé. Ik weet namelijk van je persoonlijke dingen. :]


    † Love? I want to sleep.

    Mijn tekening is af ^^ Alleen als ik de kleuren omdraai is die echt vet!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jinora schreef:
    Mijn tekening is af ^^ Alleen als ik de kleuren omdraai is die echt vet!

    Wow, dus je gaat 'm vanavond nog inleveren of niet? En hm, als je de kleuren omdraait? Doe je het digitaal?


    † Love? I want to sleep.

    Serpentes schreef:
    (...)
    Wow, dus je gaat 'm vanavond nog inleveren of niet? En hm, als je de kleuren omdraait? Doe je het digitaal?


    Ik ga hem nog niet inleveren. Nee met de hand, maar ik had de kleuren eens omgedraaid met Picasa en dat krijg je het effect dat je op een zwart blad getekend hebt (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 18:22 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hey, ik zou graag uitstel willen vragen voor de tweede opdracht :)
    ik zit namelijk met examens, en dan kan ik het wat meer spreiden.
    xx


    Who wants to live forever?

    Abyss schreef:
    Hey, ik zou graag uitstel willen vragen voor de tweede opdracht :)
    ik zit namelijk met examens, en dan kan ik het wat meer spreiden.
    xx

    Is goed hoor! Ik zal het zo bijwerken :]


    † Love? I want to sleep.

    Jah, want ik had eigenlijk heel ander plannen. Voor de Game of Gods rpg schrijven ^^
    Maar ik heb het begin van mijn tekening. Nu nog kleuren en achtergrond toevoegen :')


    Stenenlikker

    Moet er een achtergrond bij trouwens?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Delahaye schreef:
    Jah, want ik had eigenlijk heel ander plannen. Voor de Game of Gods rpg schrijven ^^
    Maar ik heb het begin van mijn tekening. Nu nog kleuren en achtergrond toevoegen :')

    Wauw, ik moet toch echt even benadrukken dat ik het leuk vind dat jullie zo actief zijn en dat ik blij ben met deelnemers als jullie ^^

    Jinora: Hoe bedoel je een achtergrond?


    † Love? I want to sleep.

    Delahaye zei dat ze nog een achtergrond moest bijvoegen. Moet dat of mag dat?
    Ik vind het net fijn dat jullie zo actief zijn (: Bij elke ander wedstrijd is het stopgezet door een mod, ondanks de beheerders van de wedstrijd al zolang niets meer van zich laat horen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik heb hem al af, maar ik moet alleen nog even de laatste dingetjes veranderen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Jinora schreef:
    Delahaye zei dat ze nog een achtergrond moest bijvoegen. Moet dat of mag dat?
    Ik vind het net fijn dat jullie zo actief zijn (: Bij elke ander wedstrijd is het stopgezet door een mod, ondanks de beheerders van de wedstrijd al zolang niets meer van zich laat horen.

    Een achtergrond? Dat het helemaal vol gaat of iets? Nee hoor, hoeft niet. Als je maar datgene hebt waar de opdracht om draait.
    Ja, inderdaad. Maar ik ga dat niet doen, haha. Ik heb er lang over nagedacht of dat ook bij mij zou kunnen gebeuren, maar ik ga er gewoon moeite voor doen. Dit is mijn eerste wedstrijd die ik zelf organiseer, dus het kan ook zijn dat ik bij sommige dingen wat niet weet, etc. Dus dan zal ik soms wel om hulp/advies vragen wat voor jullie beter is.

    @LyraPhoenix: Oh, wat fijn! Zo kan ik meteen de story bijwerken en heb je zelf ook geen 'stress' met dat de einddatum zeg maar in zicht komt, hehe. Ik heb zelf ook al een paar nieuwe opdrachten bedacht voor de volgenden en die zijn wel wat moeilijker. Hopelijk kunnen jullie er wat mee!


    † Love? I want to sleep.

    Don schreef:
    (...)
    Wauw, ik moet toch echt even benadrukken dat ik het leuk vind dat jullie zo actief zijn en dat ik blij ben met deelnemers als jullie ^^

    Jinora: Hoe bedoel je een achtergrond?


    Hehe, al ben ik wel bang dat ik uitstel zal moeten vragen... Waarschijnlijk ga ik er komende week nauwelijks aan toe komen.
    Nu hopen dat het koud-warm mooi gaat uitkomen in mijn tekening. Denk dat ik het daarin vooral van de achtergrond zal moeten hebben...


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Hehe, al ben ik wel bang dat ik uitstel zal moeten vragen... Waarschijnlijk ga ik er komende week nauwelijks aan toe komen.
    Nu hopen dat het koud-warm mooi gaat uitkomen in mijn tekening. Denk dat ik het daarin vooral van de achtergrond zal moeten hebben...

    Oh, dat zie ik dan vanzelf wel aankomen. Ik weet dat je er al aan bent begonnen en dat je niet zomaar aanstel vraagt, want bij sommige zie ik wel eens dat ze uitstel vragen terwijl ze helemaal niet zo actief zijn en later er gewoon uit gekickt worden (zonder ook maar iets gedaan te hebben). Dat vind ik echt jammer. En dan heb ik het natuurlijk over het algemeen.


    † Love? I want to sleep.

    Don schreef:

    @LyraPhoenix: Oh, wat fijn! Zo kan ik meteen de story bijwerken en heb je zelf ook geen 'stress' met dat de einddatum zeg maar in zicht komt, hehe. Ik heb zelf ook al een paar nieuwe opdrachten bedacht voor de volgenden en die zijn wel wat moeilijker. Hopelijk kunnen jullie er wat mee!


    Nee geen enkele stress, het is gewoon dat ik hem nu af heb, want ik krijg een drukke stage week tegemoet.
    En ben erg benieuwd naar de verdere opdrachten.


    Vampire + Servant = Servamp