• Aangezien ik graag verhalen wil blijven schrijven en ik liever geen OP's online zet, in verband met mensen die wellicht de stukken tekst willen kopiëren en het feit dat ik de geschreven werken misschien nog eens wil uitgeven, heb ik besloten om een (originele!) fanfictie te gaan schrijven. Ik heb een poll opgezet met verschillende mensen/personages die me liggen qua karakter, maar nu heb ik de hulp van andere mensen nodig om een keuze te kunnen maken.
    De opties verschillen erg veel van elkaar, en ik heb ze enkel op basis van karakter gekozen. Ik zou het dus ook erg op prijs stellen, mocht ik geen rottige reacties krijgen over de personen die ik heb uitgekozen.

    De poll.

    Het is ook mogelijk om een compleet ander personage uit te zoeken, ik heb namelijk niet iedere persoon in de poll staan waar ik over zou kunnen schrijven. Als je een andere hoofdpersoon zou willen zien, gelieve een reactie achter te laten wie je dan in de hoofdrol wil hebben.

    Alvast bedankt! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Van degene die in dat rijtje staan? Dan Rumplestiltskin, maar alleen omdat ik geen personages van The Vampire Diaries / The Originals zie staan. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Voldemort! Maar geen liefdesroman


    Queer zijn is gewoon alles

    Rumpelstiltskin

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:50 ]

    Klayley schreef:
    Van degene die in dat rijtje staan? Dan Rumplestiltskin, maar alleen omdat ik geen personages van The Vampire Diaries / The Originals zie staan. :Y)


    Van The Vampire Diaries zou ik eventueel ook nog een personage kunnen kiezen, maar op dat moment kwam ik daar helemaal niet op. Bedankt voor de reactie. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Van The Vampire Diaries zou ik eventueel ook nog een personage kunnen kiezen, maar op dat moment kwam ik daar helemaal niet op. Bedankt voor de reactie. (:

    The Vampire Diaries (of eerder The Originals) zijn meestal hetgene waar ik over schrijf. Het is hartstikke leuk om daarover te schrijven aangezien je er veel verschillende kanten mee opkan.


    Chaos is a ladder.

    Cedric, of anders Ron Weasley. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •