• Deze RPG gaat over het High School Leven van Carlos, James, Logan en Kendall. De tijd was snel gegaan, het leek wel gister dat ze voor de eerste keer naar high school gingen, inmiddels zitten ze al in derde klas van high school. 2 jaar geleden was het nog allemaal nieuw voor ze, Hoe ze elke dag hun boeken mee moesten slepen, hoe ze ieder les uur in een ander lokaal zaten, hoe gemeen de leraren hier waren in vergelijking met middle school, en dan had je ook nog de pestkoppen. Inmiddels waren ze aan alles gewend, en hadden ze hun plek wel gevonden. Ondanks alles hadden ze elkaar belooft om altijd vrienden van elkaar te blijven en zichzelf te blijven, dit blijkt tot nu toe gewerkt te hebben, of toch niet?... (Deze RPG staat los van de tv serie van BTR.)





    Rollen:
    Kendall: Kendizzzzle.
    Logan: Ariena
    James: Schuld
    Carlos: Barnowl

    Leerlingen van Burton High
    Kyra Cateline Romano.- Casiramos
    Ivy Olivia Morgan-Presence
    Kathy Rose Jones - Dobreva
    Alysia Dessy Campbell- Depay
    Tyler Stephano Rodriquez- Casiramos
    Joshua Brady North- BlackAlpha

    Leraren:
    Dominic Zane Olivers- Presence
    Damianne Abigail Stavros-Barnowl









    Regels RPG:
    Het liefst 3 of 4 zinnen per post, meer mag altijd.
    Niemand buiten sluiten, of uitschelden.
    Vragen stellen mag altijd, en als je ideeën hebt hoor ik ze graag .
    Reserveringen blijven 48 uur staan.
    Geen perfecte personages.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent, of als je niet meerr mee wilt doen.
    Pobeer minstens 2 keer per week te posten.
    Er wordt niet van te voren afgesproken of iemand een relatie met een bepaald iemand krijgt



    Het is na 2 maanden zomervakantie weer de eerst schooldag. Je begint thuis, Daarna ga je naar school met de schoolbus, of je moeder, tante, oma, geen idee wie brengt je naar school, of je fietst, of gaat op je scooter motor enz. maakt niet uit met wat, laten we het er maar gewoon op houden dat je naar school gaat xD.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:44 ]


    How far is far

    Ariena schreef:
    Logan
    Nog half hijgend kijk ik naar een auto die naast onze neus stopt. Tyler steekt zijn hoofd uit het raam. 'Lift nodig!'.' Dat zal wel handig zijn want, ik heb niet echt het idee dat de bus komt. 'Gaaf shirt trouwens Kyra'.' Dankje Logan'.' Jongens ik ga er alvast vandoor naar school, dan zie ik jullie daar wel'.' Oké tot straks Kyra'. Wij stappen met zijn alle in de auto van Tyler.

    (Ik wil niet zeuren ofzo, maar het is niet de bedoeling dat je andere rollen bespeelt. Zou je je post willen verbeteren? (:


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    (Ik wil niet zeuren ofzo, maar het is niet de bedoeling dat je andere rollen bespeelt. Zou je je post willen verbeteren? (:

    Okee nee geeft niet dat is alleen maar weer een tip voor mij :) Zal het meteen even doen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    (...)
    Okee nee geeft niet dat is alleen maar weer een tip voor mij :) Zal het meteen even doen.

    Oke, dankje (:


    How far is far

    - Had per ongeluk mijn abo verwijderd zonder dat ik het wist haha-

    James
    "Ja, inderdaad, wat ik wel niet zou doen om niet meer met die smerige schoolbus mee te rijden" zei Kendall na mijn reactie n ik staar even naar Kyra haar longboard tot Logan komt aanlopen. Ik richt me weer op Kyra als ze me verteld dat ik zo'n ding kon kopen voor zestig euro. "Zestig? is dat niet veel "mompel ik teleurgesteld maar zoek ik mijn rugtas ondertussen naar wat geld. Ik vis mijn portemonnee eruit en tel het geld wat erin zit tot ik bij vijftig en steek het uit naar Kyra. "Alles liever dan die smerige bus maar is vijftig ook goed?"zeg ik smekend en mijn glimlach wordt kleiner bij het zien van Tyler, hangend uit het autoraam."Dat zal wel handig zijn want, ik heb niet echt het idee dat de bus komt. " zei Logan waarna ik begon te twijfelen of ik niet beter mee kon rijden met Tyler dan wachten op die stomme bus.

    Logan
    Ik had besloten om bij Tyler in de auto te gaan zitten. Wat zal ik blij zijn als ik mijn eigen auto zou hebben. Dan hoef je niet met de bus en hoef ook niet met andere mensen mee te rijden. Ik staarde wat voor mij uit. Ik had helemaal geen zin in school maar wie wel en nu op de eerste dag en dan rij ik ook nog met iemand mee en zit ik op de achterbank. Dat ziet er niet bepaald stoer uit.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.