• Heey.
    Ik zoek iemand om een 1 op 1 Harry Potter rpg mee te schrijven, gwn for fun c:
    ik zal proberen zo lang mogelijke posts te schrijven !!
    Zeg maar hoeveel regels minimaal =p

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 23:57 ]


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    (...)


    Nu wel, haha :3
    Ik kan ook beginnen als je wil :P


    Maakt mij niet uit. Ik zit alleen met hoe ik mijn character ga uitwerken...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Heb je een voorbeeldje van hoe je schrijft?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LacieChan schreef:
    (...)

    Maakt mij niet uit. Ik zit alleen met hoe ik mijn character ga uitwerken...



    Ik stuur wel een pb met me charr ^^


    May StarClan light your path.

    Aragog schreef:
    Heb je een voorbeeldje van hoe je schrijft?



    Ik sloot mijn ogen en richtte mijn kar op de muur voor me. De muur tussen Perron negen en tien. Dat was de enige manier om op Perron negen driekwart te komen. Ik ging voor het zesde jaar naar Zweinstein, dus dit had ik al vijf keer eerder gedaan. Met volle snelheid ging ik op de muur af, en kwam zo op perron negen driekwart. Overal waren tovenaars en heksen op het perron. Al snel was ik de trein in, ik wilde hem natuurlijk niet missen. Ik zette mijn karretje bij de anderen maar nam alleen mijn siamese kat Paint mee. Zoekend keek ik rond naar een lege coupé. Eigenlijks was ik erg vroeg en er waren dus bijna overal plaatsen. Uiteindelijk zat ik alleen in een coupé bij het raam. Ik zette het hokje van Paint naast me en ze kwam er rustig uit. De rustige poes ging gelijk liggen en negeerde het lawaai. Ik keek uit het raam en aaide Paint af en toe. De trein vertrok nog niet, nog lang niet. Ik hoopte dat er geen Zwadderaars kwamen zitten. Dan zou de hele reis met de trein verpest zijn. Ik was een modderbloedje en zo zouden ze me vast noemen. Daarom haatte ik Zwadderaars. Nog een keer aaide ik over Paints zachte vacht maar hield me gericht op het raam. Rustig wachtte ik tot de trein zou vertrekken.



    Its not perfect...:p

    heb het gekopieerd uit een rpg trouwens ;p

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 16:40 ]


    May StarClan light your path.

    LacieChan schreef:
    (...)

    Maakt mij niet uit. Ik zit alleen met hoe ik mijn character ga uitwerken...


    Heb een berichtje gestuurd met mijn char ^^

    Sorry voor de naam, was nogal inspiloos ...


    May StarClan light your path.