• Hey!
    Ik ben nu al vanaf gisterochtend aan het wachten tot ik kan aanmelden maar ik krijg maar geen mail. Nu las ik ergens dat je ook kunt aanmelden met kemand anders zijn email adres op het begin scherm die al aangemeld is. Daarna kun je je eigen bbm account maken en degene van wie het mail adres is merkt er ook niks van. Dus t is niet zo dat degene die jouw mailadres gebruikt op jouw account kan.

    Dus ik vroeg me af of ik iemand zn mailadres hiervoor mag gebruiken :$

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    iPhone (:
    Maar ik wacht wel gewoon af denk ik ...


    Iedereen wil nu BBM op hun iPhone [wat ik niet snap] dus het zal wel lekker druk zijn op die server. Je kan dus niets anders dan afwachten.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vivere schreef:
    Heb 't ook gedownload en gewoon die mail afwachten. ^^ Heb whatsapp, dus red me wel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ging het er over dat het voor de gewone smartfones ? dat je kunt pingen met je samsung ofzo?

    Want ik had het opgezocht maar weet niet welke het is..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nou, ik heb welgeteld 3 uur moeten wachten :')


    To infinity and beyond •

    Bij mij was de mail er binnen een dag, maar ik heb de app gedownload toen hij net uitkwam, ofzo. Er was denk ik niet echt een lange wachtrij voor mij.
    Ik vind 't uiterlijk van de app wel mooi, ik vind 't alleen een beetje overbodig aangezien iedereen al whatsapp heeft.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 16:58 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Staat het niet tussen je spam? Had ik ook met quizlet ^^


    ©1998