• Bloedstollende beelden uit China, met een racistisch motief. Een groepje mannen heeft het gemunt op een Oeigoers kind die per ongeluk een scooter zou hebben beschadigd. Het arme jongetje wordt gesnapt en moet boeten voor zijn misdaad.

    Lachend schoppen enkele mannen het jongetje in zijn gezicht die op de grond zit. Hij wil naar huis, maar dat laten ze niet toe. Het arme kind schreeuwt het uit van de pijn en angst, maar ook dat weerhoudt de groep niet om te stoppen met de mishandeling. Een man wilt nog een stapje verder gaan en besluit om de kleine handen van de jongen te pletten onder zijn schoen.

    De jongen smeekt om genade, maar dat interesseert niemand. Hij laat zijn vertrapte handen zien als teken dat hij pijn heeft, maar ook dat helpt niet. De video loopt af. Wat er verder met het jongetje is gebeurd weten we niet.

    Het zoveelste gevalletje onderdrukking in China, dat aan duizenden Oeigoeren in oost China het leven heeft gekost.

    LET OP: De beelden worden als zeer schokkend ervaren.




    Ik vind dit echt ziekelijk.


    26 - 02 - '16

    Cenation schreef:
    Wie weet wat dat arme kind nog meegemaakt heeft wat niet gefilmd is ..


    Zou 'ie überhaupt nog leven?


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Er staan echt super veel mensen omheen. Waarom bedenkt dan niemand dat dit echt niet kan? FEJIWFHEIWFHEIWF. Echt ziekelijk gewoon.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat een afgrijselijke tringleiers! Omg, als ik daar bij had geweest had ik die man gedaan, wat hij dat kind aandeed alleen dan tien keer erger! Wat een eikel! En dat niemand wat doet! En staat die ene nog even lekker te grijnzen ook! (6)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    omg je moet wel echt ziek zijn in je hoofd als je zoiets doet........

    Ik heb niet eens gekeken, dit is gewoonweg ziekelijk. Ik word er misselijk van. Ik ben sowieso enorm anti-racistisch, maar dit gaat écht te ver. Bah, waar gaat de wereld naartoe? Ik vind het moeilijk te bevatten dat er zulke harteloze individuen op deze planeet rondlopen, die tot zo iets in staat zijn.
    Ik vraag me trouwens af of het kind überhaupt nog leeft. Arme jongen toch ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bah.

    Je maakt een fucking grapje
    Ik heb echt zin gwn hun hoofd in te stampen. STERF.


    I live for the applause, you will die for it.

    Damn, I want to crush their heads in my hands so badly. Ugh.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Weljaaaaa. Laten we een jochie in elkaar trappen omdat hij een foutje heeft gemaakt. Ja joh, helemaal super dat-ie in elkaar wordt getrimd door mensen die beter hadden moeten weten en volwassen hadden moeten reageren!

    Ik kan hier echt niet over. Stuur die onvolwassen, agressieve beesten alsjeblieft naar een leuk werkkamp. In Auschwitz staat nog een prachtig exemplaar, mogen ze er eerst naartoe marcheren. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    mogen hun zielen veel marteling krijgen en dit soort mensen gun ik een langzame pijnlijke dood.. nog geen 20 seconde kan ik naar dat krijsend kind luisteren, gives me the shivers o.O


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    I wish I could slap those ashholes. ._.
    Zij verdienen het niet om vrij op de aarde te lopen, stelletje klootzakken.


    That is a perfect copy of reality.

    Script schreef:
    Kippenvel.
    Ik durf niet eens naar het filmpje te kijken.


    :)

    Dit kan mij echt zo kwaad maken! Waarom greep er niemand in? Bang om zelf geschopt en geslagen te worden? LAFAARDS!!!!

    Wie weet wat er met dat kind gebeurt is. Dit is echt walgelijk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dumbledore schreef:
    Er staan echt super veel mensen omheen. Waarom bedenkt dan niemand dat dit echt niet kan? FEJIWFHEIWFHEIWF. Echt ziekelijk gewoon.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben hier gewoon misselijk van. Ziek.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.