• Liefste users,

    Even geleden was er onduidelijkheid over reclame maken in gastenboeken. Er werd veel geopperd en verteld dat sommige mods dit en sommige mods dat zouden doen. Dat klopt helaas niet. Alle mods volgen dezelfde procedure, namelijk dat reclame in gastenboeken onder geen enkele omstandigheid mag. Echter vonden we dit wel de gelegenheid om onze regels omtrent de reclame aan te passen.
    De volgende regel werd uitgebreid:
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.

    Uit die regel zijn de volgende 2 regels gevloeid. We hopen dat deze meer duidelijkheid brengen rond reclame.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken. (vervanger)
    - Ook al staat er op een profiel dat je mag reclame maken in zijn/haar gastenboek, kan je nog steeds bestraft worden voor reclame maken. Zie bovenstaande regel waar je wél reclame mag maken. (verduidelijking)

    Je kan de regels steeds rechtsonder op iedere pagina vinden. Daarbij kan je het ook vinden in het tabblad 'Overige' rechtsboven op de pagina. Hier is een directe link: klik.
    Indien er nog vragen zijn, kunnen deze in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De moderators

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 14:31 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Fijn dat het zo verduidelijkt wordt. Dan zijn er tenminste een stuk minder misverstanden.


    Tijd voor koffie.

    Nu maar hopen dat die eeuwige gastenboekreclame eens ophoud, want ik begon het echt irritant te vinden.


    26 - 02 - '16

    Tesserae schreef:
    Fijn dat het zo verduidelijkt wordt. Dan zijn er tenminste een stuk minder misverstanden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Maar als iemand het goed vind dat er reclame in zijn gastenboek komt, dan is er toch geen probleem :S Zolang er maar toestemming is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Orianna schreef:
    Nu maar hopen dat die eeuwige gastenboekreclame eens ophoud, want ik begon het echt irritant te vinden.

    Het was al verboden. Je hoeft het alleen maar te melden. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tesserae schreef:
    Fijn dat het zo verduidelijkt wordt. Dan zijn er tenminste een stuk minder misverstanden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    (...)
    Het was al verboden. Je hoeft het alleen maar te melden. ^^


    Ja, maar er zijn gewoon mensen die dan ook nog het hele forum erbij onderspammen, daar wordt ik ook al zo doodziek van. Of wanneer ze het in je gastenboek zetten met het bericht 'sorry als je reclame haat'


    26 - 02 - '16

    nerveus schreef:
    Maar als iemand het goed vind dat er reclame in zijn gastenboek komt, dan is er toch geen probleem :S Zolang er maar toestemming is.

    Dan is het op eigen risico. Als een mod het toevallig tegenkomt, heeft de reclamemaker nog steeds een reclamestraf aan zijn broek hangen.

    Het mag gewoon niet. Punt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Orianna schreef:
    (...)

    Ja, maar er zijn gewoon mensen die dan ook nog het hele forum erbij onderspammen, daar wordt ik ook al zo doodziek van. Of wanneer ze het in je gastenboek zetten met het bericht 'sorry als je reclame haat'

    Gewoon melden. Dit zijn geen nieuwe regels. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh dat wist ik niet eens, dat 't zelfs met toestemming van de user niet mag :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had wel nog een vraag over dit: als iemand zegt "waarschuw me maar als je begint met je verhaal", mag je dus geen berichtje met de link plaatsen in zijn/haar gb naar het verhaal, als je begonnen bent?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ook al staat er op een profiel dat je mag reclame maken in zijn/haar gastenboek, kan je nog steeds bestraft worden voor reclame maken. Zie bovenstaande regel waar je wél reclame mag maken.


    Vind ik echt onzin, to be honest. Maar bedankt voor de verduidelijking.


    Some people are art and do art at the same time

    Het is dus niet toegestaan om reclame te maken in gastenboeken van mensen die daar wel toestemming voor geven. We hebben het er over gehad, maar dat veranderen we niet. Als die persoon die reclame wil ontvangen, een reclame blog maakt, dan mag je daar wel in posten.

    Aravis schreef:
    Ik had wel nog een vraag over dit: als iemand zegt "waarschuw me maar als je begint met je verhaal", mag je dus geen berichtje met de link plaatsen in zijn/haar gb naar het verhaal, als je begonnen bent?
    je kan ze dan ook een pbtje sturen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Orianna schreef:
    Nu maar hopen dat die eeuwige gastenboekreclame eens ophoud, want ik begon het echt irritant te vinden.


    -