• Liefste users,

    Even geleden was er onduidelijkheid over reclame maken in gastenboeken. Er werd veel geopperd en verteld dat sommige mods dit en sommige mods dat zouden doen. Dat klopt helaas niet. Alle mods volgen dezelfde procedure, namelijk dat reclame in gastenboeken onder geen enkele omstandigheid mag. Echter vonden we dit wel de gelegenheid om onze regels omtrent de reclame aan te passen.
    De volgende regel werd uitgebreid:
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.

    Uit die regel zijn de volgende 2 regels gevloeid. We hopen dat deze meer duidelijkheid brengen rond reclame.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken. (vervanger)
    - Ook al staat er op een profiel dat je mag reclame maken in zijn/haar gastenboek, kan je nog steeds bestraft worden voor reclame maken. Zie bovenstaande regel waar je wél reclame mag maken. (verduidelijking)

    Je kan de regels steeds rechtsonder op iedere pagina vinden. Daarbij kan je het ook vinden in het tabblad 'Overige' rechtsboven op de pagina. Hier is een directe link: klik.
    Indien er nog vragen zijn, kunnen deze in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De moderators

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 14:31 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scholar schreef:
    (...)
    Dan volgt er na een tijdje vanzelf een ban, die permanent kan worden als mensen echt niet ophouden.


    Dat klinkt logisch.
    Nou, dan hoop ik dat de reclamestorm maar na dit topic afgelopen is.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ah, goed dat het zo verduidelijkt wordt. Ik ben eigenlijk ook wel blij dat reclame in gb's onder geen enkele omstandigheden toegestaan is, want anders krijg je altijd van die types die uitzonderingen op zo'n regel op een of andere manier zullen weten te misbruiken. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog even een vraag over de regel:

    Indien een user in meer dan 5 topics op een tijdspanne van 8 uur een verhaal promoot, kan die een waarschuwing krijgen voor bumpen. Het kan gaan om hetzelfde verhaal, maar kunnen ook meerdere of verschillende verhalen gaan.

    Hoe moeten we dit melden? Ik meld nu maar gewoon het profiel, omdat ik geen idee heb hoe ik het anders zou moeten melden.


    From these ashes, I will rise

    Top! =D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Leonhardt schreef:
    Nog even een vraag over de regel:
    (...)
    Hoe moeten we dit melden? Ik meld nu maar gewoon het profiel, omdat ik geen idee heb hoe ik het anders zou moeten melden.

    Als je het profiel meldt, moet je er even bijzeggen wat de persoon doet.
    Je kan ook 1 van de topics melden met de melding erin dat persoon X vele topics bumpt met een verhaal. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je het profiel meldt, moet je er even bijzeggen wat de persoon doet.
    Je kan ook 1 van de topics melden met de melding erin dat persoon X vele topics bumpt met een verhaal. =)

    Top, dan weet ik dat! Ik meldde er sowieso altijd al even bij wat de persoon deed, maar topic melden mag dus ook. Dank je wel (:


    From these ashes, I will rise

    Vind 't een beetje flauw, als diegene het toch wel wil in z'n gastenboek :')
    Maar goed, het is wat het is. Wel handig dat sommige dingen herhaalt worden.


    To infinity and beyond •

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je het profiel meldt, moet je er even bijzeggen wat de persoon doet.
    Je kan ook 1 van de topics melden met de melding erin dat persoon X vele topics bumpt met een verhaal. =)

    Meh, ik vind het best wel jammer dat je geen afzonderlijke posts op het forum kan melden. :/

    Ik ben blij dat de regels nu verduidelijkt worden, al vind ik eigenlijk dat het moet kunnen dat iemand reclame mag maken, als de user er zelf om vraagt. Ach ja, voor mij maakt dat niets uit omdat ik sowieso geen reclame wens. Ik heb tot nu toe slechts twee keer reclame van een newbie gekregen (ik heb dat niet gemeld omdat die persoon in kwestie niet wist dat het verboden was; ik heb wel verteld dat het niet mocht), volgens mij is de rest van Quizlet gewoon bang dat ik de reclamemakers zal opeten. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vivere schreef:
    Vind 't een beetje flauw, als diegene het toch wel wil in z'n gastenboek :')
    Maar goed, het is wat het is. Wel handig dat sommige dingen herhaalt worden.


    Inderdaad, maar oké...


    We can learn to love again.

    Wacht...Mag het met een blog wel? Dat ze het daar dumpen?


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Rosarum schreef:
    (...)
    Meh, ik vind het best wel jammer dat je geen afzonderlijke posts op het forum kan melden. :/

    Ik ben blij dat de regels nu verduidelijkt worden, al vind ik eigenlijk dat het moet kunnen dat iemand reclame mag maken, als de user er zelf om vraagt. Ach ja, voor mij maakt dat niets uit omdat ik sowieso geen reclame wens. Ik heb tot nu toe slechts twee keer reclame van een newbie gekregen (ik heb dat niet gemeld omdat die persoon in kwestie niet wist dat het verboden was; ik heb wel verteld dat het niet mocht), volgens mij is de rest van Quizlet gewoon bang dat ik de reclamemakers zal opeten. :Y)

    Dat zou een ideaalsituatie zijn als er bij iedere post een meldknop zou staan. ^^

    Nja, het is makkelijker om ergens een streep te trekken. Het vergt veel meer tijd en moeite om bij iedere reclamemelding te onderzoeken of die persoon het wenst of niet. Daarom: allemaal gelijk voor de wet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bibble schreef:
    Wacht...Mag het met een blog wel? Dat ze het daar dumpen?

    Als je een speciale blog maakt waar mensen hun reclae in mogen dumpen, worden ze er niet voor bestraft.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aravis schreef:
    Ik had wel nog een vraag over dit: als iemand zegt "waarschuw me maar als je begint met je verhaal", mag je dus geen berichtje met de link plaatsen in zijn/haar gb naar het verhaal, als je begonnen bent?

    Deze vraag ga ik even overleggen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aravis schreef:
    Ik had wel nog een vraag over dit: als iemand zegt "waarschuw me maar als je begint met je verhaal", mag je dus geen berichtje met de link plaatsen in zijn/haar gb naar het verhaal, als je begonnen bent?


    Lijkt me dus ook niet, nee. Anders komen er weer regels bij, bij een bestaande regel. Ze moeten wel consequent blijven..


    To infinity and beyond •

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je een speciale blog maakt waar mensen hun reclae in mogen dumpen, worden ze er niet voor bestraft.


    Jeej dan doe ik het goed! :D

    Ty!


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~