• Liefste users,

    Even geleden was er onduidelijkheid over reclame maken in gastenboeken. Er werd veel geopperd en verteld dat sommige mods dit en sommige mods dat zouden doen. Dat klopt helaas niet. Alle mods volgen dezelfde procedure, namelijk dat reclame in gastenboeken onder geen enkele omstandigheid mag. Echter vonden we dit wel de gelegenheid om onze regels omtrent de reclame aan te passen.
    De volgende regel werd uitgebreid:
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.

    Uit die regel zijn de volgende 2 regels gevloeid. We hopen dat deze meer duidelijkheid brengen rond reclame.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken. (vervanger)
    - Ook al staat er op een profiel dat je mag reclame maken in zijn/haar gastenboek, kan je nog steeds bestraft worden voor reclame maken. Zie bovenstaande regel waar je wél reclame mag maken. (verduidelijking)

    Je kan de regels steeds rechtsonder op iedere pagina vinden. Daarbij kan je het ook vinden in het tabblad 'Overige' rechtsboven op de pagina. Hier is een directe link: klik.
    Indien er nog vragen zijn, kunnen deze in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De moderators

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 14:31 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sorry hoor als ik zeur maar waarom word er zo'n probleem van gemaakt zeg. Waarom kunnen mensen niet gewoon reclame maken en als je dat niet wil dat je dat op je profiel zet en als dan gebeurd dat je het kan melden dan krijg je ook gewoon geen meer geZijk. + je kan het wel verbieden met straffen maar 1 je kan het ook via andere dingen doen en 2 als je allemaal straffen gaat geven om reclame dan lijkt me logisch als je er opeens uiteindelijk 12 uur lang alleen kan lezen dat die mensen er ook geen zin meer in hebben. Dan raak je dus mensen kwijt die Miss hele goede schrijvers zijn....


    I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you ... Nirvana

    Mag je het ook niet toestaan in je gastenboek?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Mag je het ook niet toestaan in je gastenboek?


    Nee. Lees even:
    - Ook al staat er op een profiel dat je mag reclame maken in zijn/haar gastenboek, kan je nog steeds bestraft worden voor reclame maken. Zie bovenstaande regel waar je wél reclame mag maken.


    26 - 02 - '16

    pip101 schreef:
    Sorry hoor als ik zeur maar waarom word er zo'n probleem van gemaakt zeg. Waarom kunnen mensen niet gewoon reclame maken en als je dat niet wil dat je dat op je profiel zet en als dan gebeurd dat je het kan melden dan krijg je ook gewoon geen meer geZijk. + je kan het wel verbieden met straffen maar 1 je kan het ook via andere dingen doen en 2 als je allemaal straffen gaat geven om reclame dan lijkt me logisch als je er opeens uiteindelijk 12 uur lang alleen kan lezen dat die mensen er ook geen zin meer in hebben. Dan raak je dus mensen kwijt die Miss hele goede schrijvers zijn....

    Zo kunnen we ook op de televisie elke keer een half uur reclameblok hebben en dan twee minuten een televisieserie. Misschien missen we anders wel die leuke aanbieding bij de Albert Heijn.
    De regels over reclame zijn duidelijk. Reclame mag wel, maar gewoon niet in gastenboeken. Waarom moeten mensen per se reclame maken in een gastenboek, als er ook genoeg andere plekken zijn om reclame te maken. Als jij je niet aan de regels wilt houden, prima, maar dan moet je wel kunnen omgaan met de consequenties.


    From these ashes, I will rise

    Dus je mag ook geen story van een andere user op je profiel zetten? Want ik heb dat in mijn wedstrijd gezet.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 18:30 ]


    † Love? I want to sleep.

    Serpentes schreef:
    Dus je mag ook geen story van een andere user op je profiel zetten? Want ik heb dat in mijn wedstrijd gezet.

    Hmm, het is reclame maken voor iemand anders, dus ik, persoonlijk, zou zeggen dat het niet mag. Maar goed, I could be wrong.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe zit het met reclame maken op je profiel voor eigen stories?


    Queer zijn is gewoon alles

    Serpentes schreef:
    Dus je mag ook geen story van een andere user op je profiel zetten? Want ik heb dat in mijn wedstrijd gezet.

    Ik zie er geen probleem in. ^^
    Tenzij je iedereen onderspamt met die story. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik zie er geen probleem in. ^^
    Tenzij je iedereen onderspamt met die story. ^^

    Nee, natuurlijk niet haha. Mooi, dan hoef ik het niet te veranderen. :3


    † Love? I want to sleep.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik zie er geen probleem in. ^^
    Tenzij je iedereen onderspamt met die story. ^^

    Weet ik dat ook weer :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dus als ik aan iemand vraag of ze me willen waarschuwen wanneer ze met een verhaal beginnen dat mij wel interessant lijkt, mogen ze dit niet doen via gb omdat dit ook als reclame gezien wordt? -Sorry als de vraag al eens gesteld is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Dus als ik aan iemand vraag of ze me willen waarschuwen wanneer ze met een verhaal beginnen dat mij wel interessant lijkt, mogen ze dit niet doen via gb omdat dit ook als reclame gezien wordt? -Sorry als de vraag al eens gesteld is.
    maar dat kan ook in je vriendenlijst


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...) maar dat kan ook in je vriendenlijst

    Nee, want dan krijg ik elke keer een mail als hij/zij bv ook aan een ander verhaal schrijft en daar zit ik niet op te wachten.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:53 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Is reclame maken op je eigen profiel voor bijvoorbeeld een fotopagina op facebook ook verboden?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dooddoenervo schreef:
    Hoe zit het met reclame maken op je profiel voor eigen stories?

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik zie er geen probleem in. ^^
    Tenzij je iedereen onderspamt met die story. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it