• Liefste users,

    Even geleden was er onduidelijkheid over reclame maken in gastenboeken. Er werd veel geopperd en verteld dat sommige mods dit en sommige mods dat zouden doen. Dat klopt helaas niet. Alle mods volgen dezelfde procedure, namelijk dat reclame in gastenboeken onder geen enkele omstandigheid mag. Echter vonden we dit wel de gelegenheid om onze regels omtrent de reclame aan te passen.
    De volgende regel werd uitgebreid:
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.

    Uit die regel zijn de volgende 2 regels gevloeid. We hopen dat deze meer duidelijkheid brengen rond reclame.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken. (vervanger)
    - Ook al staat er op een profiel dat je mag reclame maken in zijn/haar gastenboek, kan je nog steeds bestraft worden voor reclame maken. Zie bovenstaande regel waar je wél reclame mag maken. (verduidelijking)

    Je kan de regels steeds rechtsonder op iedere pagina vinden. Daarbij kan je het ook vinden in het tabblad 'Overige' rechtsboven op de pagina. Hier is een directe link: klik.
    Indien er nog vragen zijn, kunnen deze in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De moderators

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 14:31 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Rosarum: Dat ging over een story van iemand anders.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 20:26 ]


    † Love? I want to sleep.

    Don schreef:
    @Rosarum: Dat ging over een story van iemand anders.

    I know, maar ik wilde gewoon even tonen dat dat antwoord daar ook op van toepassing is. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Don schreef:
    @Rosarum: Dat ging over een story van iemand anders.

    Er verschilt maar 1 woordje: een eigen verhaal, een verhaal van een ander.
    Zoveel verschil maakt dat niet. ^^

    1913 schreef:
    Is reclame maken op je eigen profiel voor bijvoorbeeld een fotopagina op facebook ook verboden?

    Nee. Dat mag, zolang je geen gb's, inboxen, fora onderspamt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ^ Ah, vandaar. Oké! :]


    † Love? I want to sleep.

    Ik had niet echt problemen met deze regels. Ik vond reclame nooit zo erg maar deed er zelf niet aan. Het enige min puntje dat ik zie is dat je niet gewaarschuwd kan worden voor story's.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    Ik had niet echt problemen met deze regels. Ik vond reclame nooit zo erg maar deed er zelf niet aan. Het enige min puntje dat ik zie is dat je niet gewaarschuwd kan worden voor story's.
    ik doe altijd de storie alvast aan maken dan kunnen mensen alvast een abo nemen ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Netjes:P
    Top.. :)


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Rosarum schreef:
    (...)
    Meh, ik vind het best wel jammer dat je geen afzonderlijke posts op het forum kan melden. :/

    Ik ben blij dat de regels nu verduidelijkt worden, al vind ik eigenlijk dat het moet kunnen dat iemand reclame mag maken, als de user er zelf om vraagt. Ach ja, voor mij maakt dat niets uit omdat ik sowieso geen reclame wens. Ik heb tot nu toe slechts twee keer reclame van een newbie gekregen (ik heb dat niet gemeld omdat die persoon in kwestie niet wist dat het verboden was; ik heb wel verteld dat het niet mocht), volgens mij is de rest van Quizlet gewoon bang dat ik de reclamemakers zal opeten. :Y)



    Jij en iemand opeten.
    Nee, jij sabbelt alleen..
    Eens met je mening,over de regels die verduidelijkt zijn.. haha..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Tragically schreef:
    Dus als ik aan iemand vraag of ze me willen waarschuwen wanneer ze met een verhaal beginnen dat mij wel interessant lijkt, mogen ze dit niet doen via gb omdat dit ook als reclame gezien wordt? -Sorry als de vraag al eens gesteld is.


    Heb ik ook gevraagd, je kunt nog steeds vragen dat ze het in je pb droppen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fijn dat de regels in elk geval duidelijker zijn.
    Voortaan moet iedereen dus een blog aanmaken die reclame wil hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik neem aan dat om reclame vragen dan ook verboden is op je profiel?
    Mag je die mensen dan wel attenderen dat ze beter een blog kunnen aanmaken? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zetten jullie beter even 'Veelgestelde vragen' in de beginpost, zodat mensen niet steeds dezelfde vragen stellen.


    Some people are art and do art at the same time

    Die van de 5x in 8 uur je creatie promoten in "story gezocht" topics wist ik nog niet,


    Alleen maar tranen van geluk

    Nou dats ook weer duidelijk.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee. Dat mag, zolang je geen gb's, inboxen, fora onderspamt. ^^


    Oke, top! Nee, daarvoor heb ik het te druk met huiswerk :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~