• NEEM EEN ABO OP DE STORY VAN BERNA EN MIJ WANT WIJ ZIJN COOL. - KLIK.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 18:55 ]


    MARCO REUS IS BAE

    Nuka schreef:
    (...)

    Ik heb vandaag alleen maar problemen.
    Mijn vader heeft mijn verslag wel uitgeprint, maar is hem op zijn werk vergeten (ik heb hem morgen nodig gvd)
    Mijn engels docent heeft de verkeerd bladzijde opgegeven en ik weet niet van wat ik nu een samenvatting moet maken (is voor cijfer)
    Ik heb een bio s.o.
    Ik heb knallende ruzie met mijn moeder omdat het opeens allemaal mijn schuld is dat ik het verslag nu niet heb en ik nooit eens goed mijn huiswerk doe en dat ik zo blijf zitten als ik zo doorga. IK WORD HELEMAAL GEK HIER.


    Gewoon uitleggen wat een is gebeurt met het verslag.
    Van je engels, tja, dat weet ik even niet.


    Danmarks Dynamite.

    Torn. 23/1O/13


    Danmarks Dynamite.

    Scanlon schreef:
    (...)

    Gewoon uitleggen wat een is gebeurt met het verslag.
    Van je engels, tja, dat weet ik even niet.


    Mijn moeder wéét wat er is gebeurd, alleen had ik het eerder moeten doen want ik doe altijd alles op het laatste moment en dan krijg ik dingen als dit en het is allemaal mijn schuld want ik doe altijd zo.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nuka schreef:
    (...)

    Mijn moeder wéét wat er is gebeurd, alleen had ik het eerder moeten doen want ik doe altijd alles op het laatste moment en dan krijg ik dingen als dit en het is allemaal mijn schuld want ik doe altijd zo.


    Oh fuuu.
    Dat is wel rot. :c


    Danmarks Dynamite.

    Hé, ik ga er vandoor. Bikkelen voor biologie en aardrijkskunde.
    Bye bye.


    Danmarks Dynamite.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben er weer. c: Ghehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Okay, ik ben weer blij.
    Ik mag het van iemand overschrijven, ik heb het opgelost met mijn moeder en ga zometeen een mailtje sturen. Maar wat moet je dan zeggen?

    'Mijn vader was zo slim mijn interview vergeten mee te nemen.'?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oke. Wie hebben van mij nog geen pb gehad of ze hun foto willen in de quiz? Anouk wilt het wel, maar die heeft nog geen foto gestuurd...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    Oke. Wie hebben van mij nog geen pb gehad of ze hun foto willen in de quiz? Anouk wilt het wel, maar die heeft nog geen foto gestuurd...


    OMFG, heb je de quiz af?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nuka schreef:
    (...)

    OMFG, heb je de quiz af?


    Ik heb 8 vragen. Ik wil er morgen nog 2 doen met slechte en goede eigenschappen. Daar heb ik nu geen zin meer in. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Ik heb 8 vragen. Ik wil er morgen nog 2 doen met slechte en goede eigenschappen. Daar heb ik nu geen zin meer in. ^.^


    omgomgomgomg, ik ben nieuwschierig!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mijn laptop heeft de hele nacht aangestaan, omg. Goodmorning. :'D

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 7:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nog zes uur school en dan richting Amsterdam. c:


    Danmarks Dynamite.

    HAAAAALLO (:


    •*• Lululu •*•