• Na lang lopen twijfelen, heb ik toch besloten om weer een story te beginnen, dit keer een Hogwarts story. Ik zoek daar nog redelijk wat rollen voor.

    Speciale rollen:

    # - Arrogant meisje / Bitch [ Is een Slytherin, minimaal zesde jaars]
    ~ Fidea Belle DuGrand
    # - Broer & Zus
    ~ Dominique Faye Heathrow ~ Slytherin
    ~ Aiden Mike Heathrow ~ Slytherin
    # - Een 'vriendin' [ Later in het verhaal laten ze haar stikken ]
    ~ Alexandra 'Alex' Windslow ~ Ravenclaw
    ~ Nahini Lockwood
    # - Twee nieuwe vriendin/vrienden. [ Komen pas later in het verhaal ]
    ~ Bentley Edward Cooper ~ Hufflepuff
    ~ Isabeau Bella Gilette ~ Ravenclaw
    # - Twee meelopers 'vriendinnen' van de bitch.
    ~ Elena Darren Stewart
    ~ Shellae Olivia Fowelll

    * Doe ik zelf.

    Overige rollen
    - Leerlingen van Hogwarts
    ~ Audrey Leah Murray ~ Ravenclaw
    ~ Rosie Jean ~ Gryffindor
    ~ Ariël 'Ari' Jean ~ Gryffindor


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [ Graag volledige zinnen, niet enkel eigenschappen. Graag ook minimaal 3 regels ]
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Extra:





    Alvast bedankt (:

    - Alle belangrijke rollen zijn er, bedankt iedereen :3 -

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 19:35 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Beste vriend hoofdpersoon
    Naam: Bentley Edward Cooper
    Leeftijd: Bentley is zestien jaar jong en geboren op 23 Mei 1997
    Jaar: Bentley zit in het zesde jaar
    Geslacht: Man
    Uiterlijk: Bentley heeft halflang lichtblond haar en felblauwe ogen. Hij is zo'n één meter tachtig lang en heeft een atletische bouw.


    - Paddy Mitchell
    Innerlijk: Bentley is een hele spontane en vriendelijke jongen met veel contacten. Hij vindt zijn vrienden belangrijker dan hijzelf is en zet zichzelf altijd op de tweede plaats. De sorteerhoed heeft hem ingedeeld bij Huffelpuf, maar hij had zichzelf liever bij Ravenklauw gezien. Niet dat hij niet een trotse Huffelpuffer is, hij draagt de titel Huffelpuff met trots. Hij is geen domme jongen en hij zit vaak in de boeken om spreuken te leren en er is dan ook bijna geen spreuk die hij niet kent. Hij is een krachtige tovenaar.
    Afdeling: Huffelpuf
    Bloedstatus: Volbloed en hij is één vierde deel Glamorgana, doordat zijn oma een Glamorgana is. Doordat hij deels Glamorgana is, doen vrouwen dingen om hem te krijgen, doordat ze kunnen worden verleid door zijn schoonheid.
    Extra: Hij is Jager in het Zwerkbalteam van Huffelpuf en tevens de aanvoerder.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 18:00 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    TY! c:
    I like him :3


    That is a perfect copy of reality.

    Your welcome *O*
    Ik wilde eigenlijk als uiterlijk Francisco doen, totdat ik zag dat die al bezet was :W
    Daarna Robert Pattinson, maar dat doet me denken aan Cedric, vooral omdat het een Huffie is ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Your welcome *O*
    Ik wilde eigenlijk als uiterlijk Francisco doen, totdat ik zag dat die al bezet was :W
    Daarna Robert Pattinson, maar dat doet me denken aan Cedric, vooral omdat het een Huffie is ;p


    Sorry c:
    Ik had al zo'n vermoeden dat je een van die twee wou gaan gebruiken, haha. - Profielfoto/Profiel, oeps -


    That is a perfect copy of reality.

    Wunjo schreef:
    Ik vul morgen wel iets in.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Mag ik nog een jongen invullen als vriend? Of heb je dat liever als een meisje?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Mag ik nog een jongen invullen als vriend? Of heb je dat liever als een meisje?

    Liever een meisje, maar ik wil best een uitzondering maken, haha. Dan doe ik er gewoon een rol bij, doe ik niet moeilijk over c:


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    (...)
    Liever een meisje, maar ik wil best een uitzondering maken, haha. Dan doe ik er gewoon een rol bij, doe ik niet moeilijk over c:
    Oh yey, anders wil ik ook wel een meisje invullen hoor, daar wil ik niet moeilijk over doen ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)Oh yey, anders wil ik ook wel een meisje invullen hoor, daar wil ik niet moeilijk over doen ;p

    Haha. Yay. Mij maakt het niet uit wat je doet, ben blij met elke rol die ingevuld wordt ;3


    That is a perfect copy of reality.

    Ik doe wel een meisje, haha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is goed c: Als je nog een jongen wilt invullen, bij extra rollen bijvoorbeeld, gewoon doen hoor, haha. Hoe meer rollen, hoe sneller ik kan beginnen C:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Beste vriend hoofdpersoon
    Naam: Isabeau Bella Gilette
    Leeftijd: Isabeau, ofwel Bo, is net zestien jaar geworden. Ze is namelijk geboren op 19 Oktober 1997 in Parijs.
    Jaar: Bo zit in het zesde jaar
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:

    Bo is een meisje met lang, bruin haar een grijsgroene ogen. Ze heeft een mooi figuur, rondingen waar die horen te zitten, en is zo'n één meter achtenzestig meter lang.
    - Kristen Stewart
    Innerlijk: Isabeau is op het eerste gezicht echt een kattenkop en voelt zich eigenlijk beter dan anderen. Ze kent geen angsten en is dus niet snel bang te krijgen. Ze is erg slim en als je haar beter leert kennen is ze echt een aardige meid. Ze staat altijd voor je klaar, behalve als ze je niet mag. Ze mag mensen niet heel erg snel, omdat ze bijna altijd wel iets aan te merken heeft.
    Afdeling: Ravenclaw
    Bloedstatus: Volbloed
    Extra: Isabeau komt oorspronkelijk uit Parijs, Frankrijk, maar woont nu al drie jaar in Londen, waar haar vader vandaan komt. Ze heeft drie jaar lang op Beauxbaton gezeten en maakt nu haar opleiding af op Hogwarts.
    Ze speelt als Jager in het team van Ravenclaw en heeft een stiekeme crush op Benyley. Haar Engels is erg goed, allen hoor je nog wel haar Franse accent.
    Ze kent niet heel erg veel spreuken, wel genoeg en ze wilt nog altijd bijleren, maar ze is erg krachtig.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 17:27 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Roth schreef:
    Is goed c: Als je nog een jongen wilt invullen, bij extra rollen bijvoorbeeld, gewoon doen hoor, haha. Hoe meer rollen, hoe sneller ik kan beginnen C:
    Oh okay, welke heb je het dringendst nodig?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)Oh okay, welke heb je het dringendst nodig?

    At the moment, haar familie en haar 'vrienden', maar ik maak zo zelf de zus van de hoofdpersoon aan, eerst even Economie afmaken ._.


    That is a perfect copy of reality.

    Familie kun je beter zelf doen, dan wil ik haar neppe vrienden wel maken :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf