• Let us die young or let us live forever - One Direction

    Enig idee waarom een vampier één van de meest onschuldige meisjes op aarde van de dood redt en haar daarna nog eens beschermt met zijn eeuwige leven?
          Ik eerlijk gezegd ook niet. De meest voor de hand liggende verklaring is natuurlijk dat hij verliefd op haar is, maar laat ik je erop wijzen dat dit niet Bella en de Emotionele, Glitterende Feeën is. Eigenlijk is dit vrij serieus en zou ik niet zo’n opmerkingen moeten maken, maar hij zit over mijn schouder mee te kijken en hij denkt nog steeds dat ik dit niet serieus neem. Zelfs niet na alles wat er gebeurd is.
          Sorry als alles nogal vaag klinkt… Waarom zet je jezelf niet rustig neer terwijl ik alles op mijn gemak aan je vertel? Pas wel op dat er niemand over jouw schouder mee aan het lezen is…

    Naomi van Helsing – ja, dat is haar echte naam – is eigenlijk niet zo speciaal en dus zeker niet zo spectaculair als de populaire vampierjager met dezelfde achternaam. Ze is een normaal meisje in een normale omgeving met andere, net zo normale mensen.
          Maar wanneer er niet zo’n normale mensen op het eindbal van haar school verschijnen, blijkt Naomi net zo abnormaal te zijn als de ongewenste gasten.



    Inderdaad, ik heb mijn verhaal gebaseerd op 1D’s versie van ‘Total eclipse of the heart’. Mijn hart maakte meteen een sprongetje toen ik die vampierenmake-up zag en het idee van de jongens als bloedzuigers, kon ik niet loslaten. Dus hier heb je een One Direction fanfiction waarin de jongens voorkomen als vampiers.


    Rollen:

          1. Vampiers in dezelfde clan als die van 1D: SofieSaade, Kayirangwa, Veritas (2x), Joszie, Styles, Aria, Dumbledore

          2. Vampiers in de vijandige clan: Styles, Aria (2x), Dumbledore


    Invullen:

          Rol:
          Volledige naam:
          Leeftijd: Leeftijd wanneer je vampier werd invullen & geboortedatum vermelden
          Uiterlijk: Liefst een bekend persoon (Dianna Agron, Logan Lerman & Darren Criss zijn al bezet), de naam erbij vermelden, beschrijving is niet nodig & knappe mensen mogen zeker, want vampiers zijn nu eenmaal knap
          Karakter:
          Geschiedenis:
          Hobby's/passies:
          Extra: Alles wat jij nog belangrijk vindt
          Favoriete 1D-lid: Als je er geen hebt, moet je ook geen invullen, natuurlijk xd!


    Begin wel niet '... & toekomstige vriendin van ...', want ik kies met wie de personages gekoppeld worden ^^. Er bestaan by the way ook mannelijke vampieren & ze zijn ook niet allemaal 16-17 jaar oud. Wees origineel, zou ik zeggen!
          Er zijn zeker meerdere rollen per persoon toegestaan.
          De vijandige clan zal ook een grote rol spelen, dus daar heb ik ook heel wat rollen voor nodig ^^ .


    Mensen, wanneer ik zeg vampieren, bedoel ik de bloeddorstige soort zoals meneertje Dracula & niet die van Twilight. Ik wilde dit toch eventjes zeggen om verdere misverstanden te vermijden xd.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:12 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.


    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 9:57 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ga invullen, duh!


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vampier uit dezelfde clan.
    Volledige naam: Sarah Charlotte Gryfter
    Leeftijd: op haar 8e werd ze gebeten. in het jaar 1978
    Uiterlijk: foto

    Sarah heeft rood bruin haar en licht bruine ogen. Ze heeft een egale huid en een beetje een wipneusje. Ze doet niet veel bijzonders met haar haar meestal draagt ze het los en soms in een vlecht of staart. Verder draagt ze geen make-up ofzo en kleed ze zich erg meisjes achtig. Ze houd van jurkjes en rokjes maar vind een simpele jeans met een blousje ook wel leuk.
    Karakter: Sarah is ontzettend verlegen en vind het moeilijk om contact te leggen met andere mensen. Vroeger had ze niet veel vrienden. Ze zat in de pauze meestal alleen op een bankje en keek hoe de andere kinderen speelde. In de loop der tijd veranderde dat wel en kreeg ze een paar vriendinnetjes en was ze minder alleen. Toch is ze in grote groepen erg stil en staat ze meer op de achtergrond. Ze vind het vervelend als er op haar geled word. Sarah is behoorlijk slim voor haar leeftijd. Ze leert snel en makkelijk en is erg leergierig. Ze houd van sport en klassieke piano muziek, daar word ze rustig van.
    Geschiedenis: Sarah haar vader verliet haar moeder voor Sarah's geboorte en tijdens de bevalling overleed haar moeder ook nog eens. Sarah is opgegroeit in een weeshuis. Daardoor is ze zo stil en verlegen geworden. Op een zomer avond toen alle kinder uit het weeshuis een dagje naar de zee gegaan waren dwaalde Sarah in haar eentje achter de groep aan toen ze ineens gegrepen werd. Ze probeerde nog te gillen maar de vampier snoerde haar de mond. Hij/zij beet haar en liet haar achter terwijl ze veranderde. Sinds die tijd dwaalde ze rond tot ze 1D tegen kwam die haar wel mee wilde nemen.
    Hobby's/passies: Piano muziek.
    Extra: Ik vind het idee ZO leuk!!
    Favoriete 1D-lid: Liam en Harry

    Ik mag misschien dom klinken maar met verleden bedoel je dan door wie ze is gebeten etc? & mag dat dan een 1D lid zijn ? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Kayirangwa schreef:
    Ik mag misschien dom klinken maar met verleden bedoel je dan door wie ze is gebeten etc? & mag dat dan een 1D lid zijn ? (:


    Ja, hoe ze vroeger (voor ze gebeten werden) leefden, door wie ze gebeten werden, ... Dat soort dingen. En ja, dat mag een 1D lid zijn (: .

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 21:08 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Vamp uit 1Dclan, like duh.
    Volledige naam: Mila Ljublijankic.
    Leeftijd: 19, 14 februari
    Uiterlijk:


    Emilie Nereng
    Karakter: Mila is een heel furieuze, koppige meid, die toch wel een heel lief kantje heeft ook. Ze komt altijd uit voor haar mening en geen mens zal gespaard blijven. Ze beseft goed dat ze mensen daar soms mee kwetst, maar beter gekwetst door de waarheid dan door een leugen. Ze is ook goed in weerwoorden geven en maakt altijd de domste en droogste opmerkingen. Ze is heel koppig en zal altijd verder discussiëren tot ze haar gelijk krijgt want opgeven doet ze nooit. Als je Mila goed kent, en zij jou ook is Mila een volledig open boek. Ze zal altijd alles vertellen, haar gevoelens, haar mening, haar ideeën, .. Misschien deelt ze alles met iedereen, maar een geheim zal nooit worden door verteld door haar tenzij ze daarmee anderen kan helpen, maar dan nog zou ze het heel subtiel aan boord leggen want als ze ruzie heeft word ze gek. Mila is iemand die heel graag heeft dat ze het met iedereen kan vinden en daardoor heeft ze ook veel vrienden. Mela is een heel actief iemand die moeilijk kan stil zitten en zal altijd de eerste zijn met ideeën om gekke dingen te gaan doen. Ze maakt zich altijd zorgen om het kleinste detail en dan blijf je misschien beter uit haar buurt want dan kan ze dingen gaan zeggen uit stress die ze niet meent, maar als je haar kent word je dat wel gewoon en leer je leven met haar gebreken. Als je problemen hebt zal Mila ook altijd de eerste zijn die psychologe voor jou zal spelen

    Geschiedenis: Mila heeft geen normale jeugd beleeft als mens. Ze is op haar 10e geïmmigreerd naar Londen. Ze komt oorspronkelijk uit Kosovo waar ze tot haar 7e een perfect leventje had, maar toen brak er een oorlog uit. Haar vader, James en haar Lieftallige 10 jaar oudere broer,Max, moesten voor het vaderland gaan strijden en lieten Mila en hun moeder achter. 3 jaar hebben ze in angst gewacht op de twee mannen van het gezin. Ze hadden weinig eten, kwamen niet meer buiten en leefden in grote angst. Op een dag kregen ze een brief van Max en James waarin stond. “Vlucht alsjeblieft weg.” Zo gezegt zo gedaan. Manuela, haar moeder neemt Mila mee en vlucht nr Londen. Mila had heel veel aanpassings problemen. Ze sprak de taal niet, kende het land niet, was jong, naïf en had helemaal niemand buiten haar moeder. Ze leefde heel erg teruggetrokken tot op haar 16e. School was immers al een sleur geworden en iedere dag ging ze na school op een pleintje zitten met haar ipod. Ze ontmoette op een dag Louis en zijn clan. Ze raakten aan de praat en zo werden ze de enige en beste vrienden van Mila. Wel geteld twee weken hebben ze alles geheim gehouden voor Mila, maar Louis vond dat ze het moest beseffen. Ze konden het te goed vinden met elkaar om haar te vermoorden dus vertelden ze het gewoon en lieten ze de keuze aan haar; Veranderen of niet. Mila had het moeilijk met die keuze omdat ze op een of andere manier haar moeder dan achter liet, maar na een maandje goed nadenken heeft ze beslist om te worden zoals zij. Louis heeft haar veranderd.
    Hobby's/passies: Mila is altijd wel een eenzaad geweest, maar ze heeft zichzelf altijd kunnen bezig houden met lezen en schrijven. Elke dag houd ze een dagboek bij waarin ze gewoon weg alles kwijt wil. Mila leest veel en daardoor is ze niet heel dom. Sinds Mila de jongens kent is ze helemaal veranderd. Ze is veel actiever geworden en is altijd wel in voor een potje sport. Maakt niet uit de welke.

    Favoriete 1D-lid: Louis, like dûhh.


    all I want is the taste that your lips allow

    Thanks voor de rol ben helemaal blij :D

    En nu hopen dat ik Louis krijg, heheheheh :3 AILUVJOE.


    all I want is the taste that your lips allow

    SofieSaade schreef:
    Thanks voor de rol ben helemaal blij :D


    Thaha, geen probleem ^^ ! Ik vind jouw personage zeker iets waarmee ik wat kan doen.

    Kayirangwa schreef:
    En nu hopen dat ik Louis krijg, heheheheh :3 AILUVJOE.


    Thihi, misschien, misschien ook niet xd. Ik kan altijd zien wat er gebeurt, het moet uiteindelijk in het verhaal passen. Maar ja, tot nu toe zien jouw kansen er zeer hoog uit.
    AILUVJOETOE


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik gebruik mezelf muwhahah. Ben ik nou evil? Gebruik trouwens maar niet mijn achternaam en mijn tweede naam, want die zijn lelijk.

    Rol: Vampiers in dezelfde clan als die van 1D
    Volledige naam: Josca Denise Nefkens
    Leeftijd: echte geboortedatum: 22-10-1995
    vampierdatum: het lijkt me wel leuk een net nieuwe vampier te zijn, ik weet niet op welke datum jouw verhaal zich afspeelt..?
    Uiterlijk: Of ik knap ben of niet is jouw mening :'), maar dít ben ik. Misschien handig om te weten, ik heb sproeten (maar dat zie je daar wel) en ik ben niet erg groot. Wat kenmerkjes.
    Karakter: stiekem ben ik best wel stil van mezelf, maar in bijzijn van vrienden en bekenden praat ik veel. Ik ben erg creatief & eigenwijs en ik wil altijd gelijk hebben. Je kunt wel altijd op me rekenen, ik ben betrouwbaar. Laatste ding dat je even moet weten, is dat ik een ontzettende piekeraar en dagdromer ben.
    Geschiedenis: ik had een doodnormaal en druk leven, zoals ieder gewoon meisje dat heeft. Toen ik op een dag na een feestje alleen naar huis moest fietsen, stond iemand me op te wachten in een donkere straat vlakbij mijn huis. Wie het was heb ik nooit geweten, alleen dat opeens alles zwart werd voor mijn ogen, het lijkt of er een stuk uit mijn geheugen ontbreekt. Toen ik mijn ogen voor de eerste keer weer opende wist ik dat er iets aan de hand was: ik voelde me anders… < Ik weet zeker dat je daar wel iets mee kan.
    Hobby's/passies: Vooral tekenen, maar ik houd me ook veel bezig met schrijven, zingen, fotograferen en lezen.
    Extra: -
    Favoriete 1D-lid: Harry <'3

    Hoop dat je er wat mee kan, had dit nog nooit eerder gedaan, haha.
    .xx

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 21:53 ]


    JDN.

    Ik maak er morgen één aan, goed? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik maak er morgen één aan, goed? (:


    Oké ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Vampier uit de 1D clan.
    Volledige naam:Destery Scarlett Von Monroe
    Leeftijd:Destery is geboren op 18 Oktober 1649. En op 1666 werd ze gebeten. dat beteken dus dat ze op de leeftijd van 17 is blijven hangen.
    Uiterlijk:


    Ariana grande
    Karakter: NIet alleen Destery haar leeftijd en uiterlijk is blijven hangen op de 17 jaar. ze mag dan eignelijk 362 jaar oud zijn, maar volwassen kan ze zich nogsteeds niet gedragen.
    Destery ziet het leven als een groote uitdaging en maakt overal een spelletje van. Iets sirieus van haar kant, verwacht dan ook niemand. Behalve als het om bloed gaat. Dan is Destery bloedfanatiek en moet niemand haar voor de voeten lopen.
    Destery is een meisje dat gebruikt maakt van haar lieve glimlach en charmens en krijgt daarmee alles voor elkaar.
    Destery is ook het soort meisje dat enorm aanwezig is in de groep. Ze kan totaal niet stilzitten en rend het liefste dag rondjes om haar energie kwijt te kunnen. Ze is enorm bijdehand en daarbij ook nog eens eens een flapuit. Ze zecht zonder na te denken wat ze van iets of iemand vind, met de genodigde gevolgen. Het is dan ook niet raar ze zonder enige bedoeling mensen beledicht. Alleen het feit dat ze uit principe geen sorry zecht. maakt het, dat het altijd uitdraait op ruzie.
    Geschiedenis: Destery is opgegroeit in een groot landhuis en heeft altijd alles gekregen wat haar hardje begeerde. zo ook een enorme duuren sportauto. Iets wat natuurlijk niet lang goed kan gaan.
    Destery zat nog geen 5 minuten achter het stuur en ze verloor de macht al.
    Ze was ten dooden opgescheven.
    Hetgene waar ze totaal niet in geloofde, heeft haar leven gered door haar te veranderen in zijn soortgenood. Uiteindelijk wel aan haar lot overgelaten, want Destery heeft nooit geweten wie degene is geweest,d ie haar verandert heeft.
    Hobby's/passies:Destery is een meisje met veel energie en daarom houd ze ervan uuren door het bos te rennen. Wel met iemand aan haar zeide, want alleen vind ze maar niks.
    Daarbij is Destery iemand die het liefst heel haar leven vastlegt. Dat is dan ook de reden dat ze bijna altijd met een fotocamera rond loopt. Om alles daarna te verwerken is prachtigen fotoalbums. Zo houd ze een heel argief bij, van foto's.
    Extra:/
    Favoriete 1D-lid:Harry

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 23:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik had die titel ook voor een opkomend verhaal in gedachten, maar oki. (cat)
    Dat wou ik alleen even melden. ;x

    Unhearted schreef:
    Ik had die titel ook voor een opkomend verhaal in gedachten, maar oki. (cat)
    Dat wou ik alleen even melden. ;x


    Haha, oei xd. Eigenlijk vind ik het niet zo erg als je dezelfde titel gebruikt of zo, maar ik snap wel dat het wat verwarring zal veroorzaken. Als ik je kan helpen met het bedenken van een andere titel, moet je het zeker melden (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.