• Wanneer is een topic "off-topic" en wanneer mag het bij "Stamcafé"?

    Ik raak hier echt heel erg in de war van, je bent even niet op quizlet...

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:13 ]


    We're all mad here.

    Dit staat in de help-sectie! Ik hoop dat dit het uitlegt?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat is dan offtopic aan; Nieuw topic? volgensmij reageerde iedereen netjes op de beginpost; en voldeed aan alle andere criteria?


    We're all mad here.

    Json schreef:
    Wat is dan offtopic aan; Nieuw topic? volgensmij reageerde iedereen netjes op de beginpost; en voldeed aan alle andere criteria?


    Ik denk persoonlijk dat je dit beter via een privé bericht aan een moderator vraagt. (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik denk persoonlijk dat je dit beter via een privé bericht aan een moderator vraagt. (:

    Ik hoop hiermee een punt te maken.


    We're all mad here.

    Json schreef:
    (...)
    Ik hoop hiermee een punt te maken.


    Ah, op die manier. Toch denk ik niet dat je dit op deze manier zal bereiken. ^^ Dus een moderator PB'en is een beter idee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Json schreef:
    Wat is dan offtopic aan; Nieuw topic? volgensmij reageerde iedereen netjes op de beginpost; en voldeed aan alle andere criteria?


    Omdat de vraag in het topic niet van nuttig belang was. Als je naar iemands dag vraagt, heeft de vraag eigenlijk veel te weinig waarde om als nuttig gezien te worden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het ligt er ook een beetje aan in wat voor mood de mods zijn en of ze je mogen. Ze mogen elkaar ook nog wel eens tegen spreken.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Het ligt er ook een beetje aan in wat voor mood de mods zijn en of ze je mogen. Ze mogen elkaar ook nog wel eens tegen spreken.

    Daarom, dat is gewoon vriendjespolitiek. En dat vind ik dan niet kunnen. Er is niks off-topic aan er staat nergens iets over het belang van de vraag. Het gaat niet werken als je zelf allerlei regeltjes bij verzint. MOD's you let me down.


    We're all mad here.

    Json schreef:
    (...)
    Daarom, dat is gewoon vriendjespolitiek. En dat vind ik dan niet kunnen. Er is niks off-topic aan er staat nergens iets over het belang van de vraag. Het gaat niet werken als je zelf allerlei regeltjes bij verzint. MOD's you let me down.


    De regels zijn gewoon niet duidelijk genoeg en net zoals users geven mods er in dit geval hun eigen invulling aan, denk ik dan.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    De regels zijn gewoon niet duidelijk genoeg en net zoals users geven mods er in dit geval hun eigen invulling aan, denk ik dan.

    Waspik!
    *smiles*
    You're right.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Michonne schreef:
    (...)

    De regels zijn gewoon niet duidelijk genoeg en net zoals users geven mods er in dit geval hun eigen invulling aan, denk ik dan.

    Dan moeten ze er ook mee leren leven dat niet iedereen ze goed naleeft.


    We're all mad here.

    Json schreef:
    Wat is dan offtopic aan; Nieuw topic? volgensmij reageerde iedereen netjes op de beginpost; en voldeed aan alle andere criteria?

    Ik weet niet wie het verplaatst heeft, maar ik kan me inbeelden dat de vraag de trigger was. "Hoe was jullie dag?" kan voor vele interactie zorgen + het is niet dat je zelf nog iets meedeeld over iets speciaals dat je die dag hebt meegemaakt.
    De meeste mensen posten het 'speciale' aan die dag en dan vragen ze soms nog over 'En hadden jullie een leuke dag?'. Dat kan wel. Dan heeft het genoeg kadering. Nu heeft jouw vraag geen enkele kadering en lijkt het of je gewoon een gesprek wil starten. Daarom dat het in het off-topic staat.

    Escritura schreef:
    Dit staat in de help-sectie! Ik hoop dat dit het uitlegt?

    Dat gaat over on- en off-topic reacties, niet over het topic zelf. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury