• Ik spreek als moedertaal Spaans, en krijg nu te horen dat het volgens de regels niet is toegestaan! Wat is dit voor racisme? Hoezo Engels, Frans en Duits wel? Omdat je dat toevallig in Nederland op scholen leert? Ik eis dat ik gewoon in mijn eigen taal mag spreken. Of alle talen of alleen Nederlands!

    En nee ik doet dit niet via PB, ik wil dat hier over gesproken word. Ik stel een discussie namelijk zeer op prijs. Want dit vind ik serieus raar.


    We're all mad here.

    ...


    I live for the applause, you will die for it.

    Omdat het grootste gedeelte van Q dit niet kan volgen. De discussie is er ook al geweest over de Franse taal, toen voelden Belgen zich gediscrimineerd.


    Your make-up is terrible

    KOMT GEWOON OMDAT JE ZWART BENT. Discriminatie.

    Eh.. ik vind 't niet zo vreemd. Als we namelijk alles moeten toelaten, kunnen we net zo goed een talenforum worden. Als iedereen namelijk Spaans, Turks, Marokkaans of Italiaans gaat praten, snapt niemand er meer wat van. Engels, Frans en Duits zijn algemene talen die iedereen wel snapt, ongeveer :')


    To infinity and beyond •

    Omdat niemand dat kan volgen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Michonne schreef:
    Omdat het grootste gedeelte van Q dit niet kan volgen. De discussie is er ook al geweest over de Franse taal, toen voelden Belgen zich gediscrimineerd.


    Inderdaad, en dat is een gevecht dat je gewoon niet wint.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gast, je maakt zielige topic's...
    Waarom het niet gesproken mag worden hier? Omdat het een Nederlandse site is. Het is geen racisme. Niet iedereen krijgt Spaans op school, niet iedereen kan dat volgen. Daarbij, we zijn hier niet in Spanje.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is er niet, het komt er niet. Leer er mee leven of verlaat het forum.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Michonne schreef:
    Omdat het grootste gedeelte van Q dit niet kan volgen. De discussie is er ook al geweest over de Franse taal, toen voelden Belgen zich gediscrimineerd.

    Ja maar dan moet je Frans en Duits ook niet toestaan? Kijk Engels is wereldtaal; daar kun je niet omheen. Frans en Duits kan ook het grootste gedeelte niet volgen.


    We're all mad here.

    nerveus schreef:
    Gast, je maakt zielige topic's...
    Waarom het niet gesproken mag worden hier? Omdat het een Nederlandse site is. Het is geen racisme. Niet iedereen krijgt Spaans op school, niet iedereen kan dat volgen. Daarbij, we zijn hier niet in Spanje.

    We zijn ook niet in Engeland, Frankrijk of Duitsland.


    We're all mad here.

    ik eis =') lol je hebt niets te eisen de regels zijn er niet voor niets. doe ff normaal.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Json schreef:
    (...)
    Ja maar dan moet je Frans en Duits ook niet toestaan? Kijk Engels is wereldtaal; daar kun je niet omheen. Frans en Duits kan ook het grootste gedeelte niet volgen.


    Frans voor de Belgen onder ons - een deel dan, wel. Duits snap ik ook niet.


    To infinity and beyond •

    Json schreef:
    (...)
    Ja maar dan moet je Frans en Duits ook niet toestaan? Kijk Engels is wereldtaal; daar kun je niet omheen. Frans en Duits kan ook het grootste gedeelte niet volgen.


    Frans is volgens mij ook niet toegestaan.


    Your make-up is terrible

    Json schreef:
    (...)
    Ja maar dan moet je Frans en Duits ook niet toestaan? Kijk Engels is wereldtaal; daar kun je niet omheen. Frans en Duits kan ook het grootste gedeelte niet volgen.


    Duits komt nog uit de Tokio-Hotel tijd.

    Dus Duits, Nederlands en Engels zijn de talen die zijn toegestaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moest je hier Spaans beginnen praten, heb je daar alsnog niets aan omdat maar een paar mensen die taal ook kunnen. Hetzelfde met andere talen.

    We willen Quizlet als Nederlandse site toegankelijk houden voor iedereen. Daarom is de hoofdtaal hier Nederlands.

    Edit:
    Ik quote even de huisregels:

    Taalgebruik
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het enkel toegestaan om Engels te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan, tenzij het hier om kleine zinnen/woorden gaat. In het subforum \\'taal\\' mag elke taal gesproken worden.

    Engels mag naast Nederlands ook, omdat dit een wereldtaal is en vaak gesproken wordt in West-Europa.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:32 ]


    Let the Night embrace you