• Ik spreek als moedertaal Spaans, en krijg nu te horen dat het volgens de regels niet is toegestaan! Wat is dit voor racisme? Hoezo Engels, Frans en Duits wel? Omdat je dat toevallig in Nederland op scholen leert? Ik eis dat ik gewoon in mijn eigen taal mag spreken. Of alle talen of alleen Nederlands!

    En nee ik doet dit niet via PB, ik wil dat hier over gesproken word. Ik stel een discussie namelijk zeer op prijs. Want dit vind ik serieus raar.


    We're all mad here.

    Vivere schreef:
    Eh.. ik vind 't niet zo vreemd. Als we namelijk alles moeten toelaten, kunnen we net zo goed een talenforum worden. Als iedereen namelijk Spaans, Turks, Marokkaans of Italiaans gaat praten, snapt niemand er meer wat van. Engels, Frans en Duits zijn algemene talen die iedereen wel snapt, ongeveer :')


    goed idee!!!

    Wat Michonne zegt. Plus, Engels is toegestaan omdat bijna iedereen deze taal spreekt en Duits is overgebleven uit de Tokio Hotel tijd. Spaans kunnen de meeste mensen niet volgen.
    Ik ben er zelf wel voorstander van als Frans zou worden toegestaan, maar die discussie heeft al een keer plaatsgevonden. Ik zie geen reden waarom Spaans zou moeten worden toegestaan, though.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga toch ook niet Russisch praten omdat ik kwart Rus ben (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als punt nog steeds op alles; ik vind dat je niet kan maken dat het ene wel mag en de rest niet.


    We're all mad here.

    Arratay schreef:
    Ik ga toch ook niet Russisch praten omdat ik kwart Rus ben (cat).


    doen

    Echt? :')
    Als je hier serieus over zou willen praten, zou je eens het topic kunnen zoeken waarin laatst een discussie werd gevoerd over of Frans wel of niet zou mogen. Daarin wordt duidelijk uitgelegd waarom alleen Nederlands, Engels en Duits zijn toegestaan - maar ik heb zo'n vermoeden dat een antwoord vinden of beleefde discussie voeren niet is waar je op uit bent met dit topic, jammer genoeg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Json schreef:
    Als punt nog steeds op alles; ik vind dat je niet kan maken dat het ene wel mag en de rest niet.


    Boehoehoe!:'( het leven is nu eenmaal niet eerlijk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Engels is gewoon een van die talen die de meeste mensen kunnen volgen, en trouwens, als jij bijvoorbeeld een topic maakt in het Spaans -waar ik persoonlijk niets op tegen heb- dan zijn er misschien een handje vol mensen die het kunnen volgen, en dat maakt het er ook niet gezelliger op.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    DeVanity schreef:
    (...)

    goed idee!!!

    Fucking hardcore! In dat geval mag ik me gaan storten op Turks, Filippijns, Grieks, Deens, Tsjechisch, Pools, Maleisisch, Arabisch, Portugees en Spaans, om even een greep te nemen uit de landen waar ik ben geweest en/of familie heb wonen *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Boehoehoe!:'( het leven is nu eenmaal niet eerlijk!
    hahaha +1


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Square schreef:
    Echt? :')
    Als je hier serieus over zou willen praten, zou je eens het topic kunnen zoeken waarin laatst een discussie werd gevoerd over of Frans wel of niet zou mogen. Daarin wordt duidelijk uitgelegd waarom alleen Nederlands, Engels en Duits zijn toegestaan - maar ik heb zo'n vermoeden dat een antwoord vinden of beleefde discussie voeren niet is waar je op uit bent met dit topic, jammer genoeg.


    Alleen kijkend naar mijn verleden topics van vandaag snap ik die gedachtegang, maar ik was helaas op een echte beleefde discussie uit. Sorry joh, blijkbaar kan dat niet? Ik meen wat ik zeg dat ik het onderscheid niet vind kunnen. Helaas deel ik die mening met mezelf.


    We're all mad here.

    nerveus schreef:
    Gast, je maakt zielige topic's...
    Waarom het niet gesproken mag worden hier? Omdat het een Nederlandse site is. Het is geen racisme. Niet iedereen krijgt Spaans op school, niet iedereen kan dat volgen. Daarbij, we zijn hier niet in Spanje.

    Ik begin me echt te ergeren aan jouw onvriendelijke posts.

    Nou, om te beginnen mag je enkel hele lappen tekst in het Nederlands of Engels zetten. Dit omdat dit een Nederlandse site is en Engels gewoon zo ontzettend veel gebruikt wordt. Een Spaans tekstje op je profiel mag natuurlijk wel.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:37 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Konden jij en Vanity gewoon niet wegblijven van Quizlet? xD
    Zou echt een stuk rustiger en minder irritant zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Fucking hardcore! In dat geval mag ik me gaan storten op Turks, Filippijns, Grieks, Deens, Tsjechisch, Pools, Maleisisch, Arabisch, Portugees en Spaans, om even een greep te nemen uit de landen waar ik ben geweest en/of familie heb wonen *.*
    Ik doe mee met, tsjechisch, deens, italiaans en russisch xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    nerveus schreef:
    Konden jij en Vanity gewoon niet wegblijven van Quizlet? xD
    Zou echt een stuk rustiger en minder irritant zijn!


    Ik stel een serieuze vraag, wil je ruzie met me zoeken doe het dan via mijn gastenboek.


    We're all mad here.