• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    Oeps, ik zie nu dat Cath's naam bijna hetzelfde is als Casiramos. Ik verander het wel even. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb van de waternimf een tovernaar gemaakt :]

    Rol: Tovernaar
    Naam: Luke Adam Chamberlain
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk] 17
    Jaar: 6e
    Geslacht: Man
    Uiterlijk: [Liefst foto]


    George Shelley
    Karakter: Luke is over het algemeen een aardige jongen met zijn hart op de juiste plaats. Hij is erg behulpzaam en is een goede vriend. Luke is erg slim, en soms ook wel een betweter. Hij kan het vaak niet laten om mensen hun fouten te verbeteren, wat vaak heel irritant is. Hij is erg nieuwschierig en wilt dan ook graag nieuwe dingen leren. Luke is een beetje een einzelgänger, hij houd zich meestal gedeisd. Luke kan kalm blijven op de momenten waar de meesten in paniek raken, hij heeft dan ook de gave om mensen te kalmeren. Luke is standvastig en houd meestal zijn eigen mening aan, er van uit gaand dat hij het goed heeft. Dat is ook vaak zo. Ondanks dat Luke een betweter is, is het toch een hele lieve jongen.
    Herkomst: Schotland. Luke heeft een klein beetje een Schots accent, maar het valt nog mee.
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen: Ik kan beter de vakken neerzetten die hij wel wilt volgen: Krachten beheersen, Monster kennis, Vecht en verdediging trainingen, Magie, Bomen en natuur creeëren en Strategie.
    Extra: -


    Rol: Drakenrijder
    Naam: Moira Olivia Moore
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk] 16
    Jaar: 5e
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: [Liefst foto]


    Karakter: Moira is een eigenwijs meisje, met een beetje een bitchy rand. Ze is trots en laat snel haar mening horen. Moira is standvastig, ze is iemand die doorzet tot ze heeft bereikt wat ze wou bereiken. Ze wilt altijd gelijk krijgen. Moira is een echte leider en ze is zelfverzekerd. Toch is ze een beetje naïf.
    Herkomst: Schotland. Moira is afgeleid van Moire, wat bitter betekend.
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen: De vakken die ze wel wilt volgen: Krachten beheersen, Monster kennis, Vecht en verdediging trainingen, Draken beheersen en berijden en Muziek
    Extra: Moira haar draak heet Parva. Parva is redelijk klein voor zijn soort. Hij is pikzwart en heeft stekels bij zijn kop, achter zijn nek en bij zijn staart. Ook zijn vleugels zijn puntig, wat irritant is als je op hem zit. Parva heeft 1 rood en 1 wit oog, wat komt doordat hij aan 1 oog blind is. Hier door kan hij minder goed zien. Parva had ooit een gevecht met zijn broer Morva, wat zijn blinde oog verklaart. Morva is twee keer zo groot en twee keer zo agressief als Parva. De vader van Moira heeft ze het vuurspuwen afgeleerd, door middel van een zweep. Dit vond Moira altijd heel zielig. Maar je moet wat over hebben voor een tamme draak, dat zei haar vader. Moira heeft een oudere broer die ook een drakenrijder is, hij heet Kevin.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 22:19 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hmm, ik twijfel... Ik heb hier eigenlijk wel weinig tijd voor door school.


    Stenenlikker

    Wunjo schreef:
    Ik heb van de waternimf een tovernaar gemaakt :]
    (..)


    Is goed hoor (:


    Ab imo pectore

    Fleuri schreef:
    (...)

    Jaa heel goed!


    :D


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Delahaye schreef:
    Hmm, ik twijfel... Ik heb hier eigenlijk wel weinig tijd voor door school.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Moeten drakenrijders een eigen draak hebben?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zou Meggie misschien ook in het 1e jaar mogen zitten? En hoe oud moet ze dan zijn?? :)


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Mijn beide perso's zijn af ^^ ,maar volgensmij moet Maxwell in het blauw staan aangezien hij drakenrijder is ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aquari schreef:
    Rol:
    Vampier, zesde jaars.
    Naam:
    Rosary 'Rose' Elizabeth North.
    Leeftijd:
    333 jaar, maar ze lijkt 17 jaar. Ze was gebeten 10minuten voor haar 18e verjaardag.
    Jaar:
    Het zesde jaar.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Uiterlijk:


    Rosary heeft lange, glanzende gitzwarte lokken die tot haar taille rijken. Haar lokken zijn licht golvend en af en toe moeten ze de hitte ondergaan van haar stijltang. Ze heeft een egaal gezichtje met een vrij blanke huidskleur. Haar ogen hebben een vrij bizarre kleur, namelijk een mintgroene kleur die naar wit neigt te gaan met eromheen een donkergroene rand. Haar ogen zijn gesierd met lange roetzwarte wimpers. Ze heeft mooie, volle zachtroze lippen die ze vaak rood, roze of een nude kleur stift. Qua make-up gebruikt ze niet veel, enkel omdat ze het niet nodig heeft. Ze gebruikt alleen mascara, eyeliner en lipstick/lipgloss. Ze is slank, heeft de nodige vrouwelijke rondingen en ze is ongeveer 1.69 lang. Haar kleding stijl is van stoer tot oldschool.
    Karakter:
    Rose is een persoon wat altijd gelijk wilt en moet hebben, ze blijft altijd doorzetten dat ze gelijk heeft ookal als ze weet dat ze dat niet heeft. Ze is ook een grote perfectionist, alles moet perfect. Als er iets niet gaat zoals ze wilt, kan dat grote gevolgen hebben.
    Ze is erg eigenwijs en nieuwsgierig persoon. Rosary wordt best snel jaloers alleen dat laat ze het amper merken. Ze is erg achterdochtig en wantrouwend, ze zoekt overal wat achter door haar verleden wat ze liever vergeet. Ze is totaal niet te vertrouwen, zelf vertrouwd ze andere ook moeilijk. Haar hart is van steen geworden door de honderden jaren heen, de oorzaak? Gebrek aan liefde. Al minimaal driehonderd jaar heeft ze geen liefde gevoeld en gekregen. Door deze dingen is Rosary geen geliefd persoon geworden, zowel in de jaren dat ze op deze school zit en er buiten.
    Als ze mensenbloed ruikt, of ziet, word ze helemaal gek. Iemand moet haar tegen houden anders valt ze diegene aan en maakt het slachtoffer in één keer dood. Door dit probleem heeft ze al verschillende leerlingen vermoord, hier door is ze ook bijna van de school geschorst. Mensen/wezens vinden haar een echte Bitch en kijken niet verder dan de buiten kant en hoe ze zich voor doet.
    Eigenlijk, héél stiekem is ze een totaal ander persoon. Zodra iemand het steen rond haar hart om breekt, haar liefde geeft etcetra,komt diegene achter haar innerlijk hoe ze eigenlijk is/was paar honderd jaar geleden. Al zal ze dan die kant van haar alleen laten zien als ze alleen met diegene is.
    Herkomst:
    Het prachtige Ierland.
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Bloedsturen, Magie, Muziek en Strategie.
    Extra:
    Rose heeft een gouden stem.


    Rose is af, I think. Al ben ik totaal niet tevreden met haar innerlijk en ik heb het gevoel dat het niet helemaal klopt.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    Rose is af, I think. Al ben ik totaal niet tevreden met haar innerlijk en ik heb het gevoel dat het niet helemaal klopt.

    Ze is goed hoor!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 16:10 ]


    Ab imo pectore

    Rol:
    6e jaars heks
    Naam:
    Aurorae Rosalie Rae
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]:
    (eigenlijk 675 jaar oud) 17
    Jaar:
    6e
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk: [Liefst foto]


    1 - 2
    Karakter:
    Aurorae een erg open meisje al zul je niet veel over haar verleden weten, want waneer je daarover begint zal ze er een grapje over maken en snel over een ander onderwerp te beginnen. Ze heeft haar (eigenlijk) halfzusje gevonden in een dicht woud, waar ze net gebeten was. Met z’n 2en hebben ze veel meegemaakt en is Annabeth dan ook de enige die Aurorae’s verleden weet. Ze is in Frankrijk geboren en getogen en spreekt dan ook vloeiend Frans, ze heeft wel erg moeite met de Nederlandse taal. Daarom zal ze „ik” als „iek” uitspreken en moeilijke woorden gewoon in het Frans. Voor buitenstaanders kan ze erg mysterieus overkomen.
    Herkomst:
    Frankrijk
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Magie, strategie, water sturen en muziek
    Extra:
    Zus van Annabeth



    Rol:
    3e jaars weerwolf
    Naam:
    Annabeth Fleuriande Rae
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]:
    (eigenlijk 201) 14
    Jaar:
    3e
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk: [Liefst foto]


    1 - 2
    Wolf:


    Karakter:
    Annabeth is een erg gek meisje. Ze houd van haar vrienden en familie. Annabeth is wel er impulsief en daarom soms wat lomp. Ze zegt alles wat ze denkt en kan daarom als een bitch overkomen. Wel is Annabeth erg snel van begrip en een goede luisteraar. Ze is een skate en game freak. Wel kan ze (vooral als volle maan nadert) erg prikkelbaar zijn, en daarom gauw boos worden. In tegenstelling tot haar (half) zus is Annabeth niet Frans.
    Herkomst:
    Nederland
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Transformatie, Bomen en natuur creëeren en beheersen en Muziek
    Extra:
    Zusje van Aurorae

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 11:41 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Wunjo schreef:
    Moeten drakenrijders een eigen draak hebben?

    Het liefst wel, de 1e jaars mogen er zelf geen een hebben die lenen van school.


    Ab imo pectore

    Ik ga beginnen met her 1e topic als er iets meer 1e en 2e jaars leerlingen zijn (:


    Ab imo pectore

    mag ik een 7ejaars drakenrijder reserveren? (:


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)