• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    Maak mijn vijfdejaars maar tweedejaars


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Mag ik een meisje zesde jaars heks reserveren eventueel?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fleuri schreef:
    Ik ga beginnen met her 1e topic als er iets meer 1e en 2e jaars leerlingen zijn (:


    Hoeveel heb je er ongeveer nog nodig? :3 (ik wil echt graag beginnen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Whoops, sorry ik zal jullie er nu bij zetten!


    Ab imo pectore

    Patholoog schreef:
    Mag ik een meisje zesde jaars heks reserveren eventueel?

    Het 6e jaar zit vol sorry.


    Ab imo pectore

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hoeveel heb je er ongeveer nog nodig? :3 (ik wil echt graag beginnen)

    Ik ga hem zo aanmaken ik wil ook beginnen (:


    Ab imo pectore

    Fleuri schreef:
    (...)
    Ik ga hem zo aanmaken ik wil ook beginnen (:


    ;D yeeah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleuri schreef:
    (...)
    Het 6e jaar zit vol sorry.


    Oh, ik bedoelde vijfde jaar.
    En ik vul mijn reservering morgenavond in. Het spijt me, maar ik moet voor morgen een oefenbeschouwing inleveren waar ik nu hard aan het werken ben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh, ik bedoelde vijfde jaar.
    En ik vul mijn reservering morgenavond in. Het spijt me, maar ik moet voor morgen een oefenbeschouwing inleveren waar ik nu hard aan het werken ben.

    Okeey, is goed hoor 'k zet je erbij!


    Ab imo pectore


    Ab imo pectore

    Rol: Drakenrijdster
    Naam: Eos Jinx Frequentatore
    Leeftijd: 19
    Jaar: 7e
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Karakter: Eos is een geharde meid die tegen alle wetten in het lot heeft moeten tarten om haar droom waar te maken. Op illegale wijze is ze aan het schoolgeld gekomen om haar drakenrijdersdroom waar te maken. De eerste jaren was Eos vooral een feestbeest dat school gemakkelijk afging door de goed opgevoedde schooldraken die ze kreeg toegewezen. Maar de draak die ze had gevangen leek in vele opzichten op zichzelf, bovenal de koppigheid. Het heeft haar een hoop moeite gekost om Fuoco te temmen, en nogsteeds laat hij niemand toe op zijn rug op Eos na. Op school is ze niet makkelijk te missen omdat haar haar felrood is en haar kleding bestaat uit steampunk korsetten, leren broeken en andere kleding die in haar ogen het best geschikt zijn voor vliegen. Ze is koppig, heeft haar eigen manier van doen, denken en dus ook vliegen wat haar nogal veel nablijven kost. (laten we het er verder maar op houden dat ik altijd slecht ben geweest in karakteromschrijvingen en de rest nog wel duidelijk wordt :P )
    Herkomst: Engels/Italiaans.
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen: Draken beheersen en berijden en muziek ^^
    Extra: Ze heeft een kleine tatoeage op haar pols met Dreamer, de D als halve dromenvanger. Ook kan ze de electrische gitaar best wel goed bespelen.
    Ook is ze een aanvaller. Ze staat met bijna alles in de voorste linie. Ook met vechten en verdedigen wint ze veel op het vechten, maar verliest ze het op verdedigen.
    Ook is op liefdesgebied het onkrijgbare type, er moet wel heel wat gebeuren wil je kunnen zeggen dat je iets met haar gehad hebt.

    Laat ik het gaandeweg maar aanvullen als ik wat heb geschreven ;$

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 10:31 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Mag ik een 4e jaars jongen en een 2e jaars meisje reserveren?


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    Irrevocable schreef:
    Mag ik een 4e jaars jongen en een 2e jaars meisje reserveren?

    heks meisje en hybrid jongen btw


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    Rol: Heks
    Naam: Allyne Trish Carter
    Leeftijd: 14 (verjaardag 23 februari)
    Jaar: 2
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Allyne is een vrij klein meisje. Ze is ongeveer 1 meter 60 lang. Ze is niet bang om anders te zijn en heeft daarom haar haar lila-blauw met turquoise geverfd. Hierdoor vinden anderen haar vaak raar. Ze heeft grote donkergroene ogen die je heel indringend aan kunnen kijken. Haar huidskleur is vrij licht. Allyne's kledingstijl is vaak donker om haar haar nog meer op te laten vallen en het is ook meestal erg comfortabel. Haar dagelijkse make-up bestaat over het algemeen uit een dikke streep eyeliner, mascara en wat lipgloss.
    Karakter: Allyne is iemand over wie mensen snel een duidelijke mening hebben. Je mag haar of je mag haar niet. Dit komt voort uit haar nog al duidelijke aanwezigheid die door sommigen als aandachttrekkerij wordt gezien maar Allyne wil gewoon graag haar aandeel kwijt in alles wat er om haar heen gebeurd. Ze mag de meeste mensen maar als ze je niet mag kan je maar beter uitkijken. Ze kan namelijk vrij snel geërgerd raken wat snel overslaat in agressie. Toch weet ze zichzelf vrij snel weer af te koelen. Allyne is erg betrouwbaar. Ze zal nooit dingen van mensen doorvertellen. Zelfs niet als ze die persoon niet mag. Dit komt door haar verleden. Ze had ooit "vriendinnen" die altijd over haar geheimen roddelden. Zo heeft ze ooit haar zogenaamde beste vriendin verteld dat ze een heks is. Ze geloofde haar natuurlijk niet maar heeft het wel doorverteld en ze is daar altijd mee gepest. Dit is één van de redenen dat Allyne besluit naar Ad Infinitum te gaan.
    Herkomst: Ierland
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen: Wel - Magie, Water Sturen en Beeldende Kunst. Absoluut niet - Bomen en Natuur Creëren en Beheersen (Allyne heeft géén groene vingers!).
    Extra:
    -Ze heeft een tattoo op haar polsen.
    -Ze interesseert zich de laatste tijd heel erg in de elementen water en vuur.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 23:14 ]


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    Rol: Hybrid
    Naam: Elia "Eli" Conor Rapattoni
    Leeftijd: 16 (18 oktober), werkelijk 192
    Jaar: 4
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    beschrijving komt nog
    Karakter: komt nog
    Herkomst: Italiaans
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen: komt nog
    Extra: komt nog


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare