• Ik ben zoooo trots op mezelf. Jarenlang is mijn wens om ooit voor mensen te zingen, maar door de zenuwen durf ik dat gewoon niet ( zelfs niet voor mijn eigen ouders ) maar goed, vandaag de stap gezet en geoefend met een vriendin van mij die naast mij bleef staan om mijn comfort zone te versterken haha

    Er waren een aantal mensen in de zaal toen ik ging zingen en dat was voor mij ENORM ENG maar heb het toch maar gedaan, nu zou ik nog wel een keer willen haha. Vond het zelfs leuk om te doen !!

    Het is wel een oefening dus super goede kwaliteit etc is het niet, maar ben wel beetje trotst op mezelf dat ik over de drempel ben gegaan






    Nogmaals, er zijn mensen die voor super veel mens durven te zingen dus dit stelt dan niks voor , maar ik heb jarenlang tegen de ( ik zing voor publiek angst) gevochten haha

    Ben benieuwd !

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 11:09 ]

    I like it! (:
    Verder heb ik geen verstand van zingen althans advies geven op het zingen ;') Maar het klinkt goed ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1913 schreef:
    I like it! (:
    Verder heb ik geen verstand van zingen althans advies geven op het zingen ;') Maar het klinkt goed ^^

    + Knap dat je het toch hebt gedaan!

    Moedig van je dat je toch over die drempel bent gestapt.
    Ik ben zelf helemaal niet bang om voor een groot publiek te zingen, maar zo zie je maar weer dat een ander dat juist doodeng vindt.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Dankje wel!!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 21:37 ]

    Ik ga komende week weer zingen, weet iemand nog leuke liedjes die bij mijn stem zouden kunnen passen ??

    Liedjes van disney? :3





    Ik weet het niet, ik ben gewoon liedjes aan het opnoemen die ik je echt eens wil horen zingen. :Y)
    Maar je zingt echt goed vind ik.
    Doe zo verder.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik sta nog altijd versteld van je stem, elke keer weer.
    Ik vind het echt supergoed van je!


    Your make-up is terrible

    Wauw! Echt supergoed!
    Ik zou zeggen; vaker doen! :Y)
    En dan de groep gewoon telkens een heeeeel klein beetje groter maken! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    jou stem.. wauw

    Dank jullie wel !! Ik ga binnen kort voor wat meer mensen zingen ! SPANNEND !!!

    Wauw, dat klinkt super goed! Dapper dat je hebt opgetreden hoor! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Michonne schreef:
    Ik sta nog altijd versteld van je stem, elke keer weer.
    Ik vind het echt supergoed van je!

    Wauw! Ga zo door!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Michonne schreef:
    Ik sta nog altijd versteld van je stem, elke keer weer.
    Ik vind het echt supergoed van je!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Je hebt eigenlijk echt wel de stem voor zo'n kerkliedjes. Niet slecht bedoelt natuurlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?