• Ik ben zoooo trots op mezelf. Jarenlang is mijn wens om ooit voor mensen te zingen, maar door de zenuwen durf ik dat gewoon niet ( zelfs niet voor mijn eigen ouders ) maar goed, vandaag de stap gezet en geoefend met een vriendin van mij die naast mij bleef staan om mijn comfort zone te versterken haha

    Er waren een aantal mensen in de zaal toen ik ging zingen en dat was voor mij ENORM ENG maar heb het toch maar gedaan, nu zou ik nog wel een keer willen haha. Vond het zelfs leuk om te doen !!

    Het is wel een oefening dus super goede kwaliteit etc is het niet, maar ben wel beetje trotst op mezelf dat ik over de drempel ben gegaan






    Nogmaals, er zijn mensen die voor super veel mens durven te zingen dus dit stelt dan niks voor , maar ik heb jarenlang tegen de ( ik zing voor publiek angst) gevochten haha

    Ben benieuwd !

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 11:09 ]

    haha dank je wel !! Het " erge " is dat ik niet echt gelovig ben maar die liedjes wel beter bij mijn stem passen, mensen denken vaak meteen " oeeh die is gelovig " maar dat ben ik niet, tenminste eerder boeddhistisch dan haha. Ach, het publiek blij maken is het belangrijk

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:56 ]