• Ik heb een nieuwe hamster :Y)

    Hij is wit met een zwarte streep en hij gaat hoogstwaarschijnlijk Ovidius/Oddish heten.





    In tegenstelling tot Snoozer heeft hij niks met sokken. In plaats daarvan is hij zijn buizen vol aan het stampen met troep. Ik heb hem nu vier dagen en die buis zit helemaal vol met zaagsel en stro wat ie allemaal naar boven heeft gesjouwd D: Verder is hij hartstikke druk en dol op ontdekken maar nog onhandig: hij kan wel zijn buizen in maar nog niet goed uit (hij rolt letterljik naar beneden ipv dat ie gewoon loopt) en hij heeft nogal de neiging om achterover te vallen als ie op twee pootjes staat.

    Kleine hamsters zijn leuk n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Aw, wat lief!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ssion is leuker (cat)
    Waaar kkkkkomt de naam vandaaan?
    Excuse my wrriting, er iss ieets heeeeel erg mis met m'n toetsenbord ;-;


    i put the fun in funeral

    Wat een cutie!


    Stenenlikker

    Ik smelt.
    Mijn stem gaat naar Odivius. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 22:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat lief zeg! ^^
    Mijn hamsters (nu nog 1 hamster :c ) deden dat ook altijd, allemaal prut in die buizen duwen net zolang tot ze er zelf nauwelijks doorheen konden. Heel leuk om te zien haha. :'D

    winterwidow schreef:
    Cute! Is die naam niet van Hamtaro? Of lijkt het daar op? :')

    Ik had ook een hamster, een goud hamster. ^^


    Nah, Ovidius was een Romeinse advocaat. De uitspraak "O tempora, O mores" komt van hem (wat hem indirect de eerste in de geschiedenis maakt die klaagt over de jeugd 8D)

    hij is de meest badass Romeins, samen met Catalina :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Backfire schreef:
    Ssion is leuker (cat)
    Waaar kkkkkomt de naam vandaaan?
    Excuse my wrriting, er iss ieets heeeeel erg mis met m'n toetsenbord ;-;




    Van Ovidius!


    quidquid excusatio prandium pro

    Draculea schreef:
    Wat lief zeg! ^^
    Mijn hamsters (nu nog 1 hamster :c ) deden dat ook altijd, allemaal prut in die buizen duwen net zolang tot ze er zelf nauwelijks doorheen konden. Heel leuk om te zien haha. :'D


    Hij moet er ondertussen ook doorheen zwemmen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Oaaaawh. Wat een cutie! Altijd fijn om familie te zien. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een schattige hamster! Leuk dat je er weer eentje hebt. Super lief hoor! :)

    Veel plezier ermee!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awh, I love hamsters. Ze zijn zo schattig en lief en leuk en... ik mis mijn hamster :c Maar echt wat een cutie. En ik vind de naam Ovidius echt briljant ^^ (lang leven mijn examen Latijn! Dit jaar is Ovidius jaar, dus wij mogen lekker Metamorphosen lezen)


    Happy Birthday my Potter!

    Op dit moment probeert hij een brok eten even groot en half zo zwaar als hemzelf omhoog te slepen de buis in en het wil maar niet lukken 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Op dit moment probeert hij een brok eten even groot en half zo zwaar als hemzelf omhoog te slepen de buis in en het wil maar niet lukken 8D

    Ahahaha. Gek beest. (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    :9~ wat een schatje van een hamster


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ben pokemon fan, dus ik stem voor Oddish, die laatste foto roept gewoon de naam Oddish! ;o
    Maar wat een cutie. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''