• Ik heb een nieuwe hamster :Y)

    Hij is wit met een zwarte streep en hij gaat hoogstwaarschijnlijk Ovidius/Oddish heten.





    In tegenstelling tot Snoozer heeft hij niks met sokken. In plaats daarvan is hij zijn buizen vol aan het stampen met troep. Ik heb hem nu vier dagen en die buis zit helemaal vol met zaagsel en stro wat ie allemaal naar boven heeft gesjouwd D: Verder is hij hartstikke druk en dol op ontdekken maar nog onhandig: hij kan wel zijn buizen in maar nog niet goed uit (hij rolt letterljik naar beneden ipv dat ie gewoon loopt) en hij heeft nogal de neiging om achterover te vallen als ie op twee pootjes staat.

    Kleine hamsters zijn leuk n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    MissBubble schreef:
    :9~ wat een schatje van een hamster


    Pretty is just a pretty word.

    Okammy schreef:
    (...)

    Nah, Ovidius was een Romeinse advocaat. De uitspraak "O tempora, O mores" komt van hem (wat hem indirect de eerste in de geschiedenis maakt die klaagt over de jeugd 8D)

    hij is de meest badass Romeins, samen met Catalina :Y)

    Yay voor Catilina en Ovidius! Maar was het niet Cicero die "O tempora, O mores" zei?

    Ik vind je nieuwe hamster echt awesome.:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Catilina schreef:
    (...)
    Yay voor Catilina en Ovidius! Maar was het niet Cicero die "O tempora, O mores" zei?

    Jep :Y)

    O tempora, o mores! (O tijden, O zeden) is een beroemde Latijnse uitdrukking, gebruikt door Marcus Tullius Cicero in zijn Eerste Catilinarische Rede, gehouden op 7 november 63 v.Chr. voor de Romeinse Senaat.

    Bron: Wikipedia natuurlijk


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo schattig c;


    26 - 02 - '16

    Okammy schreef:
    (...)

    Nah, Ovidius was een Romeinse advocaat. De uitspraak "O tempora, O mores" komt van hem (wat hem indirect de eerste in de geschiedenis maakt die klaagt over de jeugd 8D)

    hij is de meest badass Romeins, samen met Catalina :Y)

    Advocaat? Where did that come from?
    't Is een prozadichter, Alwin.


    Deep inside, I've never felt alive

    Titan schreef:
    (...)
    Bron: Wikipedia natuurlijk


    Noooooo D:

    Ging mijn eindexamen over cicero? O.o
    Oh lol, dat ging het D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Aaah. Wat een mooi beestje *.* Hoe kan-ie nou niet van mijn sok houden. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Aaah. Wat een mooi beestje *.* Hoe kan-ie nou niet van mijn sok houden. :c


    I dunno! Het leek me juist perfect voor hem :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Regbo schreef:
    Awhh, wat een schatje!

    En ook echt die sok erin :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okammy schreef:
    (...)

    Nah, Ovidius was een Romeinse advocaat. De uitspraak "O tempora, O mores" komt van hem (wat hem indirect de eerste in de geschiedenis maakt die klaagt over de jeugd 8D)

    hij is de meest badass Romeins, samen met Catalina :Y)


    Nah ik bedoel de andere naam.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    waaaahh zo leuk =33


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Wow nee echt te schattig. Ik kan het niet aan.

    ~ Overmatig hoofdlettergebruik aangepast ~

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 okt 2013 - 20:23 ]

    Shion schreef:
    Ahww wat een schatje ;D


    -

    Osaki schreef:
    (...)
    En ook echt die sok erin :')


    Hij houdt niet van die sok. Hij ligt nu in een kale buis bovenop een teddybeer van eten en met zjin hoofd in zijn eigen poep.


    Ik zit er aan te denken om hem maar Gandalf te noemen. Hoewel ik de implicaties niet helemaal kan bevatten (Had eerst een grijze hamster en nu heb ik een witte -> Maakt dat Snoozer dan niet automatisch Gandalf de grijze die terugkeert als Gandalf de witte? So confuzzled)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Hij houdt niet van die sok. Hij ligt nu in een kale buis bovenop een teddybeer van eten en met zjin hoofd in zijn eigen poep.


    Ik zit er aan te denken om hem maar Gandalf te noemen. Hoewel ik de implicaties niet helemaal kan bevatten (Had eerst een grijze hamster en nu heb ik een witte -> Maakt dat Snoozer dan niet automatisch Gandalf de grijze die terugkeert als Gandalf de witte? So confuzzled)


    Ja! Gandalf!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''