• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    I like MLP more then I should.

    They wanna get my...
    gold on the ceiling!


    You are beautiful, you are love.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom heb ik nooit inspiratie wanneer ik het nodig heb en tijd heb, uugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Not funny.


    Some people are art and do art at the same time

    Pff, even een korte pauze houden. Bijna klaar met mijn enorme hoeveelheid huiswerk. Toch trots op mezelf dat ik het allemaal voor de deadline ga redden.

    Ik had een heel slecht gevoel over de multiple choice vragen van Taalkaart, maar ik heb het onderdeel toch gehaald! Yaaaaaaay, opgelucht het weekend in, opnieuw leren. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo lekker uit eten! Yay!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat heb ik een kutdag gehad
    Ik zit helemaal onder de blauwe plekken door de gymles, die achterlijke kutjochies
    niet opmerken dat ik 5 keer scoor, maar wel dat ik niet de hele tijd ren
    ik weet niet of ze het doorhebben hoor, maar ik heb astma en ik ben ook nog eens zwaarverkouden
    Frans was helemaal een ramp
    Maak de zinnen lijdend:
    Ik weet in het Nederlands al niet hoe dat moet verdomme
    En mijn presentatie was niet eerlijk beoordeeld
    Ik kreeg een 8 terwijl een jongen die net als ik minder tijd had en het in zijn eentje moest doen, terwijl hij geen presentatie had en op zijn papiertje keek een 9 had
    Nouja, Frans wordt toch een onvoldoende dit jaar

    Gelukkig heeft mijn Beste Vriendin me meegevraagd naar de bios, dat maakt veel goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Godverdomme, op zulke momenten wens ik dat ik hier nooit heen gekomen was!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Felina schreef:
    They wanna get my...
    gold on the ceiling!

    Nu zit-ie in mijn hoofd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn brein is zo ontzettend wispelturig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    I want to bitches out of the program. (cat)

    Pannekoek :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb echt een humeur van hier tot aan Timboektoe. Hallo, zeg. Keep your distance.


    "I shut my eyes in order to see.'