• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:32 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gibbs schreef:
    (...)

    Whaha, enjoy the club! :'D

    Euhm ... high five? :'D
    Echt waar, ik snap niet waarom moeder zo kunnen overdrijven. Ik ben volkomen gezond, ik heb alleen één keertje totaal geen honger. -_-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Genius schreef:
    (...)
    Ik woon er naast, kom daarna op bezoek. (cat)

    Eeecht? Dan liep ik laatst vast langs je huis. :Y) Ging eten bij 't Javaans eetcafé.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rosarum schreef:
    (...)
    Euhm ... high five? :'D
    Echt waar, ik snap niet waarom moeder zo kunnen overdrijven. Ik ben volkomen gezond, ik heb alleen één keertje totaal geen honger. -_-


    Och, bij mij is het iedereen behalve mijn vader die er de hele tijd over klagen. :'D Mensen willen andere mensen gewoon zien eten op de tijden dat zij eten. Ga de volgende keer gewoon wat langzamer eten, en spreidt je eten uit over je hele bord zodat het veel lijkt maar eigenlijk je normale portie is. ^^ Hahaha :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fucking hell, combitentamen volgend blok:
    Chemie 2x
    Fysiologie
    Pathologie
    Voeding
    Microbiologie
    Levensmiddelenleer
    Toxicologie


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Eeecht? Dan liep ik laatst vast langs je huis. :Y) Ging eten bij 't Javaans eetcafé.

    Dat zegt me niks eigenlijk haha. Schuin tegenover de hoofdingang is my place. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat zegt me niks eigenlijk haha. Schuin tegenover de hoofdingang is my place. :Y)

    Nou, zeg. Okido, ik zal het onthouden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scheikunde practicum van 13.30 tot 17.15. Kill me, please? ):


    Valar Morghulis.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Och, bij mij is het iedereen behalve mijn vader die er de hele tijd over klagen. :'D Mensen willen andere mensen gewoon zien eten op de tijden dat zij eten. Ga de volgende keer gewoon wat langzamer eten, en spreidt je eten uit over je hele bord zodat het veel lijkt maar eigenlijk je normale portie is. ^^ Hahaha :p

    Haha, dat is waar. En mijn moeder was helemaal hysterisch omdat ik een kwart kilo te licht ben. Terwijl dat ik maanden ernstig ondergewicht heb gehad door mijn (toen nog niet ontdekte) diabetes. Okee, zo gezond ben ik ook weer niet, haha.

    OT: Ik heb totáál geen zin in een bezoekje aan mijn mopperende oma die niet eens internetverbinding heeft.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 13:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom wilt mijn e-mail geen mailtjes verzenden. --"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb nu zo'n honger dat ik er gewoon misselijk van wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You can have him. I give up.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh my god, ik kan echt niet een week tot de nieuwe aflevering wachten D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Oh my god, ik kan echt niet een week tot de nieuwe aflevering wachten D:

    Ik ook niet! It's about time that damn Kabuto gets trapped in Izanami!


    No growth of the heart is ever a waste


    That sweet sound, wanneer de piano eindelijk weer gestemd is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn weekend is toch wel goed begonnen door 2 uur langer met jou op school te hebben gezeten :3