• Volgens mij was hier nog geen topic over? Mijn excuses als dat wel zo is.

    Dus, wie volgt dit jaar allemaal expeditie robinson? Ik volg het voor de 3e keer en ik vind het echt het beste programma ooit. Ik hoop echt dat Jan wint, ik vind hem zo leuk.


    Edit: Edith wins (< Oh, lol.)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:09 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wut? Jan is awesome ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee, ik vond hem zo irritant, jezus..
    #TeamGerrie *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vond Geza echt schijnheilig doen tegenover de rest. Hij gaat een beetje zeggen dat hij teleurgesteld is dat Jan hun nakt, terwijl Gez en Sefa Jan niet eens mee wilden nemen naar de finale. En die Paulien is ook een raar geval. Ik was voor Jan en nu hij weg is hoop ik dat Kees of Edith wint.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Ik vond Geza echt schijnheilig doen tegenover de rest. Hij gaat een beetje zeggen dat hij teleurgesteld is dat Jan hun nakt, terwijl Gez en Sefa Jan niet eens mee wilden nemen naar de finale. En die Paulien is ook een raar geval. Ik was voor Jan en nu hij weg is hoop ik dat Kees of Edith wint.


    Dit. ^.
    Ik hoop ook echt dat er ruzie losbarst tussen beide kampen. Ook tussen Anna en 'Gerrie', zal het nu wel anders zijn allemaal. Dan is het team Kees vs team Geza, en dan ben ik SOWIESO voor Kees.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Team Kees. Ik ben voor Edith en Anna-Alicia, en hoop dat Geza en Paulien binnenkort weer weg zijn. Jan vond ik best wel aardig, hij pakte zijn vertrek sportief op (Geza hoogstwaarschijnlijk niet).

    Waarom is niemand voor Gerrie? (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mullingford schreef:
    Ik vond Geza echt schijnheilig doen tegenover de rest. Hij gaat een beetje zeggen dat hij teleurgesteld is dat Jan hun nakt, terwijl Gez en Sefa Jan niet eens mee wilden nemen naar de finale. En die Paulien is ook een raar geval. Ik was voor Jan en nu hij weg is hoop ik dat Kees of Edith wint.


    Dit. Ik vond het echt kinderachtig van Geza. "Wraak" noemde hij het. Het spijt me hoor, maar hij en Sef waren zelf ook niet te beroerd om anderen eruit te stemmen. Ik mag hem echt niet. ><'


    | Reality is for people that lack imagination |

    #TeamGeza en #TeamEdith. Jan had het de vorige keer gewoon te sneaky gespeeld, vind het helemaal niet erg dat ie dr nu uit is.

    Carlisle schreef:
    Waarom is niemand voor Gerrie? (no_chears)


    Vind 't een irritante aansteller. Ik kan d'r gewoon niet echt uitstaan..

    Anyways, ik vind 't heel sneu hoe Geza doet. Beetje het mannetje uithangen nu Jan eruit is. 'Heb geen medelijden'. Lul, hoop dat jij de volgende bent. Al mag die Pauline er van mij ook wel uit en als het aan Kees ligt is dat snel :')


    To infinity and beyond •

    Carlisle schreef:
    Waarom is niemand voor Gerrie? (no_chears)

    Omdat zij ook snel meeloopt met anderen misschien? Eerst lopen janken en schreeuwen toen ze eruit gestemd werd door Geza, en dan nu ineens met hem meegaan terwijl ze de vorige eilandraad met Jan meeging en dus ook meehielp aan de chaos die er daarna kwam.


    -

    Carlisle schreef:
    Waarom is niemand voor Gerrie? (no_chears)


    Omdat ze de expeditie robinson slet is, ghehe.
    Nu Jan eruit is sluit ik me bij #TeamKees aan, i guess.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb het net teruggekeken en het is echt enorm vies gespeeld. Ik kan echt niet tegen zulke mensen als Géza. Géza en Sef wilde Jan er ook uit [al in de eerdere afleveringen], en nu zegt Géza dat Jan de pact tussen hen drie kapot heeft gemaakt. Sorry hoor maar Géza speelt het spel echt vies. Daarbij wilde Sef en Géza ook al Hans er uit halen, wat ze uiteindelijk niet hebben gedaan maar in de aflevering verteld Géza aan Hans dat Jan hem eruit wilde, wat waar is, maar dat wilden ze zelf net zogoed. Ik ben nu voor Kees, hij heeft helemaal gelijk! Zimra vind ik ook echt een tof wijf.


    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 16:04 ]

    Scamander schreef:
    Ik heb het net teruggekeken en het is echt enorm vies gespeeld. Ik kan echt niet tegen zulke mensen als Géza. Géza en Sef wilde Jan er ook uit [al in de eerdere afleveringen], en nu zegt Géza dat Jan de pact tussen hen drie kapot heeft gemaakt. Sorry hoor maar Géza speelt het spel echt vies. Daarbij wilde Sef en Géza ook al Hans er uit halen, wat ze uiteindelijk niet hebben gedaan maar in de aflevering verteld Géza aan Hans dat Jan hem eruit wilde, wat waar is, maar dat wilden ze zelf net zogoed. Ik ben nu voor Kees, hij heeft helemaal gelijk! Zimra vind ik ook echt een tof wijf.




    Ik ben benieuwd of Paulien hier levend uitkomt, ghehe.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind het zo jammer dat Jan eruit is! Oke, Jan heeft ook een spel gespeeld maar hij geeft het tenminste toe. Geza doet nu net alsof hij dat niet heeft gedaan, terwijl hij de eerste was die er mee begon. En Paulien vind ik ook zo'n verschrikkelijk mens, bah.
    Nu ben ik voor Anna of Kees. (:


    To love is to destroy.

    Klopt het dat het is uitgelekt wie er gaat winnen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''