• Volgens mij was hier nog geen topic over? Mijn excuses als dat wel zo is.

    Dus, wie volgt dit jaar allemaal expeditie robinson? Ik volg het voor de 3e keer en ik vind het echt het beste programma ooit. Ik hoop echt dat Jan wint, ik vind hem zo leuk.


    Edit: Edith wins (< Oh, lol.)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:09 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wat is er uitgelekt dan? Gerrie? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zet het even in een spoiler

    Volgens veel mensen wint Geraldine, ja. Maar ik weet nog steeds niet of ik dat moet geloven.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Ik zet het even in een spoiler
    Volgens veel mensen wint Geraldine, ja. Maar ik weet nog steeds niet of ik dat moet geloven.


    Wat of wie zijn je bronnen dan?


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Wat of wie zijn je bronnen dan?


    Twitter :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Twitter :Y)


    Twitter als in een beroemdheid, of Twitter als in je vrienden? Want je vrienden kunnen wel meer praatjes hebben, hè. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Twitter als in een beroemdheid, of Twitter als in je vrienden? Want je vrienden kunnen wel meer praatjes hebben, hè. :Y)


    Ik zat en beetje bij die tweets bij #expeditierobinson te kijken, en toen zag ik dat.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik volg het niet. Net op Hart van Nederland hadden ze het erover dat ene Paulien naar huis wilde maar toch weer niet en dan de dreigtweets. Ugh, met zulke mensen wil ik niet eens mens-erger-je-niet spelen xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    JamesPotter schreef:
    #TeamGéza yaay Jan is eruit:x


    haha ik zat echt al te wachten op jouw reactie zo van: Femke MOET hierop gereageerd hebben..

    OT: nee sorry ik kijk het niet =/


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Wunjo schreef:
    Ik zet het even in een spoiler
    Volgens veel mensen wint Geraldine, ja. Maar ik weet nog steeds niet of ik dat moet geloven.


    Een gast die ooit heeft meegedaan heeft dat verteld. Ik ben even zijn naam kwijt, maar het stond op geenstijl. Volgens mijn vader lult die man maar wat, maar je weet het nooit.;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    haha ik zat echt al te wachten op jouw reactie zo van: Femke MOET hierop gereageerd hebben..

    OT: nee sorry ik kijk het niet =/


    Muhaha ja natuurlijk:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    M13Vulpecula schreef:
    Team Kees. Ik ben voor Edith en Anna-Alicia, en hoop dat Geza en Paulien binnenkort weer weg zijn. Jan vond ik best wel aardig, hij pakte zijn vertrek sportief op (Geza hoogstwaarschijnlijk niet).


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Het begint weer! Deze discussie is geniaal.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ik kikj het tegenwoordig met mama mee op maandag. Omdat ik vrij ben gaan we eerst Glee kijken dan Welkom op Ibiza dan AWelkom bji de Kamara's en daarna Expeditie Robinson

    Ik denk dat Pauline er wel snel uit gaat aangezien ze weg wilt en vervolgens wilt blijven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind Kees echt zo agressief


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik kan het nu helaas niet kijken want me mams kijkt Geer en Goor dus keep me updated aub? Vond het echt een flikker actie van Geza en Paulien en ben erg benieuwd naar de discussie so updates?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]