• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:03 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Osaki schreef:
    (...)
    Hahaha, dat word echt grappig. Dan gaat 'ie echt heel hard lachen. Denk niet dat het gunstig/handig zou zijn :'D.

    Dat denk ik ook niet. Denk dat Mickey 'm een slag voor zijn hasses geeft en dan gaat staan mopperen een eindje verderop lol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uhm people het is toch wel gewoon toegestaan een ander karakter iets tegen jou te laten zeggen in je stukje, dan bespeel je diegene toch niet echt als je je aan het karakter houd?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Nee, dat mag niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is NIET toegestaan om een ander personage, in welke zin ook, te besturen. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Smoak schreef:
    Nee, dat mag niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dus ik mag alleen maar tegen iemand praten en diegene zegt dus eigenlijk niets terug? :p


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Natuurlijk wel --
    Die persoon reageert toch op jou of niet dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ne ne maar ik bedoel in je eigen stukje praat jij alleen en jij typt niet wat iemand anders reageert bedoel ik btw dits ook eerste keer datk dit doe dus drm vraag ik gw maar ff en zu


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Ne ne maar ik bedoel in je eigen stukje praat jij alleen en jij typt niet wat iemand anders reageert bedoel ik btw dits ook eerste keer datk dit doe dus drm vraag ik gw maar ff en zu

    Als je nog met niemand staat en je komt pas net bij diegene aan, mag je niet bepalen wat diegene zegt - nee. Als je er langer staat, dan had diegene al wel eerder gereageerd op wat jij zei, dan kun je dat erin verwerken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook niet. Denk dat Mickey 'm een slag voor zijn hasses geeft en dan gaat staan mopperen een eindje verderop lol

    Hahaha. Ik zie het al voor me. :x Al is het zinloos, want Myka ziet zoiets wel aankomen. Master in Aziatische vechtkunsten. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je mag kopieren en plakken wat de andere persoon zegt en doet maar het niet aanpassen of er zelf iets van maken. Je mag jouw personage hier wel op laten reageren, en dat bepaal je zelf. Maar je mag de ander bijv niet laten weglopen wanneer dat jou uitkomt of antwoord laten geven op een vraag. Dat is aan de speler zelf om te doen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks ik snap ht :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Osaki schreef:
    (...)
    Hahaha. Ik zie het al voor me. :x Al is het zinloos, want Myka ziet zoiets wel aankomen. Master in Aziatische vechtkunsten. :]

    Hahah naise


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Hahah naise

    Dus je gaat morgen op die van mij reageren? Ben benieuwd wat je ervan maakt met dat kinderliedje van hem *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Dus je gaat morgen op die van mij reageren? Ben benieuwd wat je ervan maakt met dat kinderliedje van hem *_*

    Juah morgen na school reageer ik. Ik zie wel hahah. Nu ga ik slapen en deze dag vergeten. Rotdag


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.