• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:03 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)dit dus :P

    Haha, dan moet je "+100" zeggen. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eh, Vlahos, staat hij dichtbij hem of is het van een afstandje?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij staat er een beetje tussenin. Op slagafstand maar op schopafstand. Get it?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 7:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Guiness, ik zal vanavond reageren. Vind je t goed als Misha voorsteld even bij haar zal blijven, zodat ze kan slapen en haar eventueel in een boom zal helpen? :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vlahos schreef:
    Hij staat er een beetje tussenin. Op slagafstand maar op schopafstand. Get it?

    Jaa, ik snap m! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tonto schreef:
    Guiness, ik zal vanavond reageren. Vind je t goed als Misha voorsteld even bij haar zal blijven, zodat ze kan slapen en haar eventueel in een boom zal helpen? :p
    ja hoor ˆˆ. maar ze gaat niet met die spullen in een boom zitten xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Iemand die Ash eventueel wil tegenkomen (: ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Guinness schreef:
    (...)ja hoor ˆˆ. maar ze gaat niet met die spullen in een boom zitten xD


    Dan past ie op xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan niet wachten op de reactie van de persoon[waar ik echt telkens de naam van vergeet!] tegen mijn personage :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bequeath schreef:
    Iemand die Ash eventueel wil tegenkomen (: ?

    Ik zou wel willen, maar mijn personage Myka is van plan om Mickey [personage van Vlahos] flink op z'n donder te geven. :3

    @Vlahos: Leer het! My-ka! Zo moeilijk is het niet, haha. :'D Ik ga zo meteen een reactie terug schrijven, nadat ik een reactie bij een andere RPG heb geschreven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bequeath schreef:
    Iemand die Ash eventueel wil tegenkomen (: ?


    Sure, gimme a minute.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    MYKA MYKA MYKA MYKA MYKA MYKA. REMEMBER IT BITCH *talks to herself*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Sure, gimme a minute.


    Okay ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Vlahos schreef:
    MYKA MYKA MYKA MYKA MYKA MYKA. REMEMBER IT BITCH *talks to herself*

    Hahaha. Ben bijna klaar en dan komt die van jou! :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahah ik denk dat mijne morgen komt, want ik ga zo naar boveeeeen ^^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 21:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.