• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:03 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bequeath schreef:
    (...)

    Okay ^-^


    Crap, ik wist dat ik nog iets vergeten was. Eh, ik ga juist mijn Duits afwerken en dan ga ik een post schrijven. Ik heb een herinnering ingesteld


    Ik heb ondertussen gepost, het is niet zo lang maar je kan er wel wat mee, hoop ik. German calls :/

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:16 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb trouwens vanmiddag gereageerd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Ik heb trouwens vanmiddag gereageerd
    Ik ben bezig met een post ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)Ik ben bezig met een post ˆˆ


    Okido ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Okido ^^
    done


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb ook een reactie geplaatst :) Vind het nog steeds een echt leuke RPG :D


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Zal even denken over mijn post ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    LadyJilly schreef:
    Ik heb ook een reactie geplaatst :) Vind het nog steeds een echt leuke RPG :D
    aahhw! mooi dat je het leuk vind. ik merk dat er echt actief word gereageert en dat vind ik echt heel leuk!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is ook interessant en een keertje wat anders dan al die zoetsappige RPG's :P

    Al hoop ik wel dat di nooit echt gebeurd xD


    Never run faster than your guardian angel can fly

    LadyJilly schreef:
    Het is ook interessant en een keertje wat anders dan al die zoetsappige RPG's :P

    Al hoop ik wel dat di nooit echt gebeurd xD


    Ik kan schieten met een 9mm parabellum taurus, een vektor .223 semi-automatic en ben nog redelijk handig met een mes.
    Laat ze maar proberen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Ik kan schieten met een 9mm parabellum taurus, een vektor .223 semi-automatic en ben nog redelijk handig met een mes.
    Laat ze maar proberen :Y)
    hahah maar heb je ze ook in huis xD
    ik ben ondertussen handiger geworden met zwaarden (toevallig ga ik zondag proberen door een selectie te komen en bij een vereniging te gaan vechten) heb er een stuk of 6 in huis (niet scherp hoor). ik kan matig boog schieten en heb jaren terug leren schieten met een hand wapen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb gereageerd op Christine


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kunnen jullie iets minder snel reageren alsjeblieft? Anders geraken andere hun posts kwijt :s


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Kunnen jullie iets minder snel reageren alsjeblieft? Anders geraken andere hun posts kwijt :s

    Ik ga nu terugschrijven! :]. Ik snap al wel een beetje hoe ze staan, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay ^^
    Dan wacht ik nog even met slapen hahah.
    Ik heb die houding geprobeerd met een vriendin, zij duwde mij tegen de muur (zogezegd) en ik deed dan die actie van Mickey na, het werkte want zij kreeg pijn... oeps hahah

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.