• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga veel te diep.


    Mensen met een mental illness are stronger than others might think! So over deze taboo op dit onderwerp.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Jup op de post ;D Leuke is diegene weet het niet ;D mha ha ha ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hamlet schreef:
    Mensen met een mental illness are stronger than others might think! So over deze taboo op dit onderwerp.


    Toch in de suicide rate onder hen veel hoger.

    OT: Wow, die teveel aan Razz slaat in als een bom.


    Your make-up is terrible

    I love Whiskey + Energy!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Finally! Eindelijk klaar met die post. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ARGH. Mijn broer geeft een feest voor zijn verjaardag en nu staan er allemaal onbekenden in de keuken en kan ik niet naar boven omdat ik een pyjama aan heb. Ga weg mensen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    ARGH. Mijn broer geeft een feest voor zijn verjaardag en nu staan er allemaal onbekenden in de keuken en kan ik niet naar boven omdat ik een pyjama aan heb. Ga weg mensen.

    Kleed je dan om? ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Here's a lama, there's a lama and another little lama, fuzzy lama funny lama lama lama duck
    Here's a Sawyer, there's a Sawyer and another little Saywer, fuzzy Sawyer funny Sawyer Sawyer Sawyer Lock
    Here's a Misha, there's a Misha and another little Misha, fuzzy Misha funny Misha Misha Misha Cas

    Hoeveel versies ken je.


    Your make-up is terrible

    Nonono, ik kan niet nu ziek worden. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It's a little to late to say you're sorry now.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ugh. Nu zit ik met die irritante geluid opgeschept -.-


    -

    Ga weg! Je dacht toch niet dat ik het weer de hele dag aan jou ga geven? Ik heb het voor mezelf gekocht, gisteren zat je er toch ook de hele dag achter! Mag ik nu ook eens?


    Some people are art and do art at the same time

    Dafuq? Wat is er in vredesnaam met 'stelling van de week' gebeurd?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik begin echt bang te worden dat ik een eetstoornis aan 't krijgen ben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it