• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Godverdomme, alles gaat fout. Rotlaptop, ik heb geen fucking zin meer in je. Val dood, iedereen trouwens.


    Your make-up is terrible

    Thank you! *sarcasm* Jij ook slaap lekker he


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Tja, inderdaad. En toch ...

    Van die sigaretten afblijven, jij. Hoe lang ben je al gestopt?

    OT: Neeeeeeeee. Ik heb echt geen zin in het achtste uur nablijven om die toets bij te maken. Nee, nee, nee.

    Ehhm.. Bijna 23 uur? Gisterenacht om 1 uur was m'n laatste. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iedereen waarvoor ik moest schrijven kan ook doodvallen, ik ben alles kwijt en nu ga ik het lekker niet meer doen.


    Your make-up is terrible

    Fijn, weet ik tenminste waar ik moeite voor doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rosarum schreef:
    Wat is vriendelijk zijn toch moeilijk. Hoeveel echte vrienden heb ik eigenlijk? Een stuk of vijf?


    Vijf? You're lucky, you know.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OH, HAPPY DAY.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nope


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ehhm.. Bijna 23 uur? Gisterenacht om 1 uur was m'n laatste. :x

    Ai, een tijd geleden zei je nog iets in het LHJ-topic over dat je gestopt was, je bent in de tussentijd dus hervallen. Good luck in ieder geval, ik hoop voor je dat je 't volhoudt.

    OT: Ik ben verschrikkelijk moe, maar toch wil ik niet slapen. Ik denk gewoon veel te veel na.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 23:36 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kan er geen Dome over mijn huis komen? Gewoon voor een paar dagen. Geen internet, vrienden of whatever om mij heen. Alleen ik en de Dome...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ai, een tijd geleden zei je nog iets in het LHJ-topic over dat je gestopt was, je bent in de tuusentijd dus hervallen. Good luck in ieder geval, ik hoop voor je dat je 't volhoudt.

    OT: Ik ben verschrikkelijk moe, maar toch wil ik niet slapen. Ik denk gewoon veel te veel na.

    Wil je misschien praten over iets of niet?
    En ja, I know. Erg slecht van me, maar ik rook niet zoveel hoor, maar een sigaret p.dag en soms sla ik dat over. :')

    OT: Waarom heb ik de hele dag al zo'n vieze smaak in m'n keel zitten? The fuck. Ik voel me helemaal niet misselijk of iets en heb al duizenden keren m'n muil gepoetst. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het doet me goed om te lezen dat ik niet de enige depressiveling ben momenteel lol


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Vlahos schreef:
    Kan er geen Dome over mijn huis komen? Gewoon voor een paar dagen. Geen internet, vrienden of whatever om mij heen. Alleen ik en de Dome...

    En Junior


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sometimes I really don't know why I am even trying. Clearly it isn't enough for you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vlahos schreef:
    (...)

    Hahah ik houd mijn pokemons ook altijd op hetzelfde lvl

    - Nu ga ik echt slapen


    Ik vroeger niet.. Had altijd 1 pokemon van bijna lvl 30 en de rest was niet hoger dan lvl 15...

    ot; Jeuk jeuk.. Maar mag niet krabben.. Mensen gaan vragen stellen... Word daar een beetje zat van.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you