• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wou dat ik gewoon kon zeggen 'give me my money back bitch' en ze zou begrijpen dat ik het niet zo serieus meen. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Titan schreef:
    (...)
    Kleed je dan om? ;p

    Voor omkleden zou ik ook naar boven moeten. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat was het concert van Zebrahead eergisteren toch geweldig!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Meh. Gewoon meh.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    holy fcking shit, doe normaal ajb...

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 15:06 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik word altijd zo vrolijk als ik aan dit verhaal schrijf, omdat ik gewoon helemaal weet hoe het zal verlopen en het fijn is om eraan te schrijven (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    God, dit was echt echt geweldig. Een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien. De comedy die erin zit maakt het zoveel beter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja dat gebeurt er als je mij en mam boeken laat bestellen pa. Dat er opeens een man met een groot pakket staat te wankelen op zijn benen. Ow gosh en mijn bestelling op ebay. Haha ik heb medelijden met de postbode :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil geen huiswerk meer. :( Bah! Waarom krijgen we nou nooit een dag vrij. Niemand werkt 7 dagen in de week, dat is niet gezond.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil je mailen, maar ik durf niet. Niet zolang ik niet weet hoe jij over mij denkt en hoe 'los' ik dus in dat mailtje mag zijn. Meh, waarom moet onze band nou zo ingewikkeld zijn? Had je niet wat later geboren kunnen worden, of een ander beroep kunnen kiezen? Pff, wat een gedoe is dit allemaal...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oké, ik ben nu heel erg dankbaar dat de docent zowat alles in de PowerPoint heeft gezet. :') Yaaay.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kouuuuuuuuuuuuud. Bah, wat een hagel.

    Oh my god, why are you so adorable


    Caution first, always.

    I gotta write, but I don't know where to begin.
    Fuuuuuu. Inspiration come to me! Bitches, start talking so I can write yeah.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet nu leren maar ik wil niet.... :(


    Life is hard and then we die