• Op de muzische universiteit in Londen worden ieder jaar slechts enkele leerlingen toegelaten die de kans krijgen om op deze school te studeren. Dit jaar, ter ere van het jubileum zijn er echter 5 leerlingen die nog kans maken op een plek op deze universiteit.
    Maar wat als er, tussen de muziek door, iets nieuws ontstaat? Wat als liefde belangrijker wordt dan je toekomst?
    Wat als je alles op zou geven om bij je geliefde te zijn?

    Rollen:
    Meiden:
    - Lisa Ella Morens || nakito
    - Stefani Caroline Justice || xMeCrazyMofo
    - Jesy Thompson || AmazaynLOVE
    - Emily Alana Parker || MaitePayne
    - Milana Anderson || 1DMEGAFAN
    - gereserveerd || 1951
    -
    -

    Jongens:
    - Louis William Tomlinson || 1DMEGAFAN
    - Harry Edward Styles || Birdo
    - Zayn Jawaad Malik
    - Niall James Horan
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    -
    -

    Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullen leerlingen:


    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk (+ foto)
    Karakter:
    Herkomst:
    Favoriete muziekinstrument:
    Extra:


    Invullen leraren:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk (+ foto)
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak dat je geeft:
    Extra:


    Vakken:

    Zang: zangles. Spreekt voor zich neem ik aan.
    Songwriting: Bij dit vak leer je hoe je goed liedjes kunt schrijven.
    Instrumenten: Bespelen van instrumenten.
    Algemene muziek: Herhaling van algemene muziek. (basisstof)
    Samenspel: samenvoeging van alle lessen. Vrije les, hierbij wordt ook geacht dat je samen muziek maakt (in bands)


    Regels:
    - Minstens 150 woorden.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Niet personages van andere bespelen.
    - OOC tussen {} [] () <>
    - Geen Mary / Gary Sue
    - 16+ mag, maar houdt het netjes
    - Alleen LondenLove maakt nieuwe topics aan.


    *16+ mag maar houd het netjes

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 11:08 ]


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Naam: Lisa ella Morens
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk (+ foto):


    Lisa heeft lang blond haar en is in het bezit van mengeling blauw/groen gekleurde ogen. Voor het gemiddelde meisje is ze redelijk lang, 174 cm. Dit heeft ze van haar ouders meegekregen, die beiden lang zijn. Lisa is slank en heeft mooie lange benen. Ze is het liefst sportief gekleed, want ze is geen meisje meisje. Het maakt haar ook niet uit om een beetje vies te worden. Natuurlijk houdt ze er best wel van om zich af en toe mooi te maken voor een speciale gebeurtenis en dan mag ze er best wezen.
    Karakter: Lisa is een rustig, vrolijk meisje. Als je haar goed kent valt het op dat ze helemaal niet zo rustig is, wat op het eerste gezicht wel lijkt. Maar ze is best verlegen en blijft liever eerst wat op de achtergrond totdat ze zich op haar gemak voelt. Ongewone dingen die plotseling voorkomen maken haar onzeker. Lisa is vooral een denker voordat ze tot actie overgaat. Toch kan ze op cruciale momenten een impulsieve actie ondernemen, wat je niet van haar zou verwachten. Hoe ouder ze wordt, hoe makkelijker het gaat om uit haar schulp te kruipen. Waardoor het makkelijker wordt om vrienden te maken. Toch kan ze soms nog wat wantrouwend zijn voordat ze iemand 100% vertrouwd. Als dit eenmaal zo is, is ze erg loyaal naar vrienden toe, ook houdt ze zeker van een grapje. Je kunt gerust zeggen dat ze vrij gelukkig in het leven staat.
    Herkomst: Lisa woont in een rustige buurt in de buitenwijken van Londen. Ze heeft een vrij probleemloos leven gehad tot nu toe, dus voor haar wordt het best een stap die gemaakt moet worden om naar een grote universiteit als deze te gaan. In haar omgeving zijn weinig mensen die de passie van muziek begrijpen, zoals Lisa het ervaart. Op de school hoopt ze mensen tegen te komen, die dit wel met haar delen. Haar ouders staan wel achter haar keuze voor muziek, maar hadden toch liever gezien dat ze een andere opleiding zou gaan volgen. Dit weet Lisa, maar ze wil bewijzen dat er wel een toekomst uit te halen valt.
    Favoriete muziekinstrument: De piano Muziek heeft haar altijd geboeid, maar voor haar springt er één instrument uit. De piano is puur in zijn klank en elke melodielijn is te spelen. Als ze achter de piano zit kan ze haar gevoel uiten en tegelijkertijd haar gedachten op nul zetten, om zo in de muziek op te gaan.
    Extra: Ze droomt er van om muziek te mogen componeren voor films.


    When you believe your dreams come true

    Naam: Stefani "Stevie" Caroline Justice
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Meisje
    Uiterlijk (+ foto)




    (Faceclaim Lulu Antariksa)
    Stevie heeft donkerbruin haar met een lichtbruine/blonde dip-dye. Haar ogen zijn amandelvormig, mooi bruin en omhuld door zwarte, volle wimpers. Haar huid is mooi getint en haar wangen staan schattig en rond. Stevie's kledingstijl bestaat uit simpele skinny's en spijkerjasjes en leuke topjes. Rokjes & jurkjes vindt ze niet zo leuk.
    Karakter: Stevie is een stoere meid en laat zich niet over zich heen lopen. Populair is ze niet, naar ook niet iemand die je eigenlijk niet kent. Ze is erg zelfstandig en leerde al vroeg om op eigen benen te staan, wat haar af en toe wat bot maakt. Beledig jij haar, beledigt zij jou nog tien keer zo erg. Stevie is een beetje een tomboy, waarmee ze vroeger erg werd gepest. Maar toen al kwam ze op voor zichzelf, dus nu zal ze al haar vrienden en familie beschermen met harde woorden. Ze is dan wel zo stoer, toch is ze af en toe erg onzeker. Dan uit ze zichzelf in muziek. Ze heeft al meer dan 100 liedjes geschreven, wat haar erg muzikaal maakt. Ze speelt ook heel veel instrumenten. Elektrische en akoestische gitaar, piano, keytar, viool, basgitaar en drums. Stevie is ook erg sportief, maar vond haar liefde s echt in de muziek. De jongens vechten niet om haar, maar er kunnen wel een paar jongens zijn die haar leuk vinden. Ze heeft dan ook veel vrienden, maar ook vriendinnen. Maar ook probeert ze van alles naar haar hand te zetten en kan erg agressief zijn. Ook schreeuwen kan ze goed.
    Herkomst: Amerika, Hollywood,
    Favoriete muziekinstrument: Elektrisch en akoestisch gitaar.
    Extra: Stevie kan niet zonder haar hondje genaamd Honey.

    Is dit goed?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 18:22 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 18:22 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam: Jesy Thomson
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Meisje
    Uiterlijk: Klik voor plaatje 1!
    Klik voor plaatje 2!
    Karakter: Behulpzaam, lief, "verliefd", prettig gestoord en word snel verdrietig.
    Herkomst: Amerika
    Favoriete muziekinstrument: Elektrische Viool
    Extra: Jesy heb een dagboek en daar schrijft ze elke dag in. Ze kan niet zonder. En als ze haar gevoelens kwijt moet, maakt niet uit of het goede of slechte zijn, speelt ze op haar Elektrische Viool.

    Hey meiden! Super! Ik zet jullie erbij ;)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Mag ik een meisje reserveren?


    Do what you love, love what you do

    m


    Do what you love, love what you do

    Tuurlijk!


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Naam: Emily Alana Parker
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Meisje
    Uiterlijk (+ foto):



    Emily heeft lang zacht golvend bruine haren. En ogen die bijna de zelfde kleur hebben als haar haren. Ze draagt niet zoveel Make-up en haar kledingstijl is wat meer stoerder. Soms draagt ze wel een jurkje maar heel zelden.
    Karakter: Emily is een lief en vriendelijk meisje. Ze haat pesten omdat ze zelf gepest geweest is in de lagere school. Ze is bang om nieuwe vrienden te maken. Daarom heeft ze ook maar een kleine vriendenkring. Ze zal altijd klaarstaan om je te helpen. Ze verbergt veel haar gevoelens omdat ze bang is om gekwetst te worden.
    Herkomst: Ierland, Dublin
    Favoriete muziekinstrument: Akoestische gitaar (srry als ik dat verkeerd heb geschreven)
    Extra: Ze neemt haar gitaar bijna overal mee.


    Do what you love, love what you do

    mag een meisje reserveren?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Tuurlijk! Zijn er ook nog gegadigden voor de jongens?


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Ik denk toch niet dat ik het ga doen sorry.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Mag ik Liam? (:


    How far is far

    mag ik een meisje reseveren en Louis spelen?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''