• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.

    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Daddario
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Casiramos
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Leah Gisele Tomlinson Evolution
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Walsh
    - Harry Edward Styles - Butera
    - Louis William Tomlinson - MYxLoubear
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin

    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 115 woorden per post
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Daddario maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 20:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn topics. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Wauw. Kan je alle namen even aanpassen? Hehe.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [@Marie, Whut?]


    That is a perfect copy of reality.

    (Sommige namen zijn veranderd, dus die had ik nog niet veranderd :') )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Mijn topics)

    [Welke namen dan? :3]


    That is a perfect copy of reality.

    [Volgende week heb ik toetsweek, deze week kan ik dus niet veel reageren door al het leren...]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik heb aankomende week toetsweek dus zal ook wat minder vaak reageren)

    [mt]


    Bowties were never Cooler

    (Weer beginnen bij het vliegveld? C: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ja.]


    That is a perfect copy of reality.

    Marie-Anne Jailene Malik

    Ik sprong vrolijk op en neer naar de beneden. Mijn moeder lachte en kuste me op mijn wang. "Ik ga even naar het vliegveld, daarna ga ik weer terug naar mijn huis. Doei!" Ik nam afscheid van mijn moeder en liep de deur uit, ik beet op mijn lip en dacht na waar mijn auto had geparkeerd. Daarna liep ik weer eens vrolijk naar mijn geliefde auto toe en startte die. Ik ging eindelijk Liam en Zayn weer zien na een tijdje. Vandaag was ik alles behalve chagrijnig. Nogal hyperactief deed ik de radio aan en zong luidkeels mee met het lied dat op stond. Het vliegveld kwam snel in zicht en ik wachtte in de auto tot ik een berichtje kreeg van Liam of Zayn. Ik wilde namelijk niet overvallen worden door een stel fans. Zingend pakte ik mijn telefoon en scrolde verveeld door mijn timeline van Twitter.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Leah Gisele Tomlinson
    Ik sta als enige voor het vliegveld, mijn ouders konden helaas niet komen. Ik zie in de verte allemaal fans staan en ik rol even met mijn ogen. Dan zie ik Marie-Anne aankomen rijden. Ik zucht even opgelucht. Eindelijk, kennissen. Ik ren haar richting op en gedraag me als een gestoorde fan. Ik pak mijn mobiel en maak foto's. 'Oh Marie-Anne, mag ik alsjééééblieeééft een handtekening van Zayn?' Vraag ik door de ramen heen op een gestoorde fan manier. Dan begin ik te lachen. 'Nee grapje. Hoe is je dag?' vraag ik dan aan haar. Van alle zussen mag ik Marie-Anne het meest. Ik heb haar al is verteld dat ik me kapot irriteer aan sommige fans, dus waarschijnlijk snapt ze het idee hierachter wel.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    Ik keek nog eens op mijn horloge. Waarom deed dat verdomme vliegtuig zo lang over landen. Ik wilde heel graag Phee en vooral Marie-Anne weer in mijn armen sluiten. Sinds het concert op haar verjaardag en de nacht erna had ik haar niet meer gezien. Toen had ik gelukkig wel Zayn de kamer uit weten te werken, anders was het heel ongemakkelijk geweest. Vooral omdat hij het toch ook weer niet helemaal zo geweldig vond, terwijl hun ouders het juist heel leuk hadden gevonden toen ik ze vroeg voor haar hand. Uiteindelijk voelde ik de schok dat we op de grond kwamen. Ik haalde mijn mobiel uit mijn zak en zette hem van vliegtuigmodus. Direct tikte ik een berichtje naar Phee en Marie-Anne. We zijn net geland. Als jullie naar de ingang van Gate 13 komen zal een bodyguard jullie mee hierheen nemen. Xjes Li Ik verstuurde het en Dacht toen nog even na. Ik slaap vandaag thuis, maar wil je morgen bij mij in London komen logeren? Xjes jou Li verstuurde ik er achteraan naar alleen marie-Anne voor ik het ding toch weer wegstopte.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Jailene Malik

    Vanuit de verte zag ik Leah als een gek aan komen rennen en maakte voor de grap foto's. Ik rolde met mijn ogen en drukte op het knopje zodat de ramen naar beneden gingen. 'Oh Marie-Anne, mag ik alsjééééblieeééft een handtekening van Zayn?' Ik grinnikte en rolde met mijn ogen. "Wauw. Wat een begroeting zeg. Nou, met mij gaat het goed en met jou?" Lachte ik. Ik was praktisch te lui om mijn auto uit te gaan en ik zou eruit gaan als ik een berichtje kreeg. Eerlijk is eerlijk, ik was nog steeds in de wolken van de verloving. Glimlachend keek ik naar de ring om mijn vinger en weer toen naar Leah. "Ik verveel me." Klaagde ik als een klein kijd en zette mijn pruillip op. Soms kon ik me echt kinderachtig gedragen, maar dat raakte onderhand wel gewend bij de meeste mensen dan. Mijn mobiel begon te trillen en een sms'je van Liam kwam op mijn scherm. 'Leah en ik komen eraan. Ik weet niet waar Phee is en is goed. Ik blijf wel morgen bij je slapen xM' Ik keek naar Leah en grijnsde breed. Ik stapte mijn auto uit en deed de deur op slot. "Ze zijn er!" Zei ik enthousiast. Ik keek om me heen en zag een stel fans onze kant op rennen. "Rennen! Gate dertien!" Riep ik en pakte Leah's hand vast. Ik sleurde haar mee naar gate dertien en tikte een beveiligsman aan. "Marie-Anne Malik en Leah Tomlinson." Zei ik buiten adem.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:57 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.