• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes en een jongen die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden en de jongen dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Beanies
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Beanies
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Bicycle


    Nerds:
    -Essie Alexis Johnson; Aquari
    -Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Butera
    -Agnès Ariane Dubois JustLovegood
    -Rainie Maylena Naerville Script

    -Marcel Styles; Dobreva


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    -Asylinn Maze Parker; Pwettyness*
    -Zaria Maya Malik xxxRoses
    -Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -Serena Zoë Price Alter
    -
    -
    -


    Indeling:
    Liam -> Essie
    Louis -> Marcel
    Harry -> Rainie
    Zayn -> Cherévah
    Niall -> Agnès


    * Aanpassing voor de indeling hoor ik graag


    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Aquari, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    De rechten van dit topic gaan naar Aquari


    De pauze is net voorbij, maar deze is ietwat anders verlopen dan normaal. Het is zeker ook te merken in de sfeer die er hangt, want iedereen heeft te horen gekregen aan wie ze gekoppeld zitten met de weddenschap. De meeste zijn hem daarna naar de les gevlucht om veilig te zijn voor de uitbarstingen, maar andere hebben minder geluk, want deze mogen genieten van het tussenuur. Ondertussen word er door de groepen nog steeds druk overlegd over hoe ze dit gaan aanpakken.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 15:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Vanaf morgen heb ik elke dag stage van 9 tot 6, dus zal ik minder kunnen reageren.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Waar kan ik heen met Serena? :x]


    :)

    Marcel Styles

    'Kijk, dan is het goed. Maar je moet wel weten dat ik deze dingen niet zomaar doe,' zei hij bijna onhoorbaar, mijn ogen opzoekend, toen ik piekerend had weggekeken. Hij merkte duidelijk mijn zorgen op. 'Aller, aller, allerliefste Marcel,' begon hij zacht, om daarna twee vingers onder mijn kin te plaatsen en me naar hem toe te draaien. 'Je moet je niet zoveel zorgen maken. Niet om de reacties, want die laat je maar aan mij over, en over de rest al helemaal niet.' vervolgde hij, en drukte weer zacht een kus op mijn neus. Ik glimlachte lichtjes en keek hem nu gewoon aan. 'Het gene wat jij moet doen, is doen wat je gevoel zegt, om later pas na te denken.' Ik knikte en zuchtte weer, het was nogal een vreemde dag geweest met dingen die ik nooit had gedurfd. Ik grinnikte toen ik me een van die dingen besefte.
    'Weet je wel dat dit de eerste keer ooit is dat ik waarschijnlijk moet nablijven?' vroeg ik grinnikend, doelend op bio dat ik had moeten skippen vanwege alle drama hier.
    'En dat is mooi wel jouw schuld,' vervolg ik, en geef hem een korte kus op zijn voorhoofd.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    De jongen glimlachte lichtjes en keek me deze keer weer gewoon aan, om vervolgens te zuchten en te knikken. Volgens mij moest het een hele vreemde dag voor hem geweest zijn voor hem, maar ook voor mij, want ik had dingen gedaan die ik normaal nooit zou doen. Het vreemdste daarvan was dat ik ook geen spijt had van sommige dingen, maar van sommige andere weer des te meer.
    'Weet je wel dat dit de eerste keer ooit is dat ik waarschijnlijk moet nablijven?' vroeg hij grinnikend, doelend op bio dat hij had moeten skippen vanwege alle drama hier. Ik knikte langzaam, want die kans zat er inderdaad in en eigenlijk had ik ook nooit verwacht om die jongen daar te zien.
    'En dat is mooi wel jouw schuld,' vervolg Marcel, en geef me een korte kus op mijn voorhoofd.
    Ik grinnikte onschuldig, om de jongen mee te trekken naar een tafel, om hem erop te duwen en zelf plaats te nemen op zijn schoot. Mijn armen sloten zich weer om hem heen en drukte een zacht kusje op zijn wang. 'Dan heb je vandaag een andere les bio gehad, schat. En een lesje kan geen kwaad, maar je moet er geen gewoonte van gaan maken, al mag je dat van mij altijd,'
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en liet hem weer met een hand los, om met zijn vingers te spelen. Ik snapte niet waar dit ineens vandaan kwam, maar ik liet het allemaal maar gewoon zo.
    'Ja, geef mij maar de schuld. Maar dat neemt niet weg dat je gezellig met mij na mag gaan blijven. Al zal dat niet vandaag meer zijn,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alter schreef:
    [Waar kan ik heen met Serena? :x]

    (je kunt straks wel naar Agnès maar ik post pas vanavond)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    (Niall komt na school^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bicycle schreef:
    Zayn Javadd Malik

    Ik trok mijn wenkbrauw op toen de tweedejaars haar überhaupt nog zo durfden aan te kijken. Ik hield niet van eerste, tweede en derdejaars. Daar zaten meestal barbiepoppen bij die zichzelf heel wat vonden. In de meeste klassen van vierdejaars zaten dezelfde, alleen die dachten direct na ook maar zoenen dat je hun vriendje was. Nu waren Nina, Crystal en Aurora nog een van de weinige die geen hele lading make-up ophadden, al zag je ze wel enkel in strakke, korte jurkjes rondlopen. Zo niet, dan was het wel een minirokje met een navelshirtje. Mij hoorde je niet klagen. 'Yup. Ik spendeer een nachtje bij Hamilton' knikte ik, om mensen bij hun achternaam te noemen was een gewoonte voor me geworden. 'Hoezo, wilde je nog iets doen?' vroeg ik. Aan de ene kant voelde ik me wel schuldig tegenover Perrie. Zij was altijd eerlijk tegen mij en wist niks over die andere meisjes omdat ik mijn mond hield. Maar ik wilde haar absoluut niet kwijt dus zou ik ook in de toekomst niets zeggen. Natuurlijk werd er elke keer weer door een meisje gevraagd wie nou dat ene meisje op mijn arm was die ik had laten tatoeëren. Dan was ik wel eerlijk, maar bij zulle meisjes had je de kans dat ze hun ideeën hadden en het hun niet zoveel uitmaakte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Shit overheen gelezen! Ik zal een post maken (;]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    'Zari' Zaria Malik

    Ik kijk toe hoe twee meisjes uit het derde zich staan op te tutten. Midden in de kantine. Sletten dat ze zijn. Eerste,tweede en derde jaars zijn het ergste. Ook al ben ik het zelf geweest. Maar in die jaren was ik geen slet. Ik was gewoon een eigenwijze bitch. Net zoals nu. Een grijns siert mijn lippen bij de gedachte. 'Yup. Ik spendeer een nachtje bij Hamilton.'Knikt Zayn. 'Die slet? Ik wist niet dat je zo laag zonk Zayn. En bespaar me de details.'Geef ik als commentaar. 'Hoezo, wilde je nog iets doen?'Vraagt hij. Waarna ik knik. 'Mam en pap worden toch woedend dat je 2 maand moet nablijven dus ik dacht laten we maar naar een café gaan. Maar ik vraag Ryan,Finn,Diewke,Mark en Felice wel.'Antwoord ik. 'Welke les heb jij zo? Ik heb weer uitval. Ik wil zo graag naar huis even. Maar ja als je moet nablijven mag dat niet meer....'Grinnik ik. 'En zeg ook even welk lokaal. Dan kom ik daar langs.'Vervolg ik. Geen idee wat mijn plan word. Maar het moet iets supers worden. Als het van Smith of Lawrence is dan wordt ik ook wel erg gestraft. En dat boeit me niets.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Javadd Malik

    Ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Het is enkel voor de seks hoor, hopelijk ben ik rond acht uur weer thuis' grinnikte ik. 'Het boeit me niks dat ze boos worden, nu weet die McArthur mooi wel dat 'ie met zijn vuile poten van mijn zusje moet afblijven. En dat wil ik hem maar al te graag nog eens duidelijk maken' gromde ik. Voor mij was Zaria nog het kleine meisje van vroeger, ook al was ik maar een jaar ouder. 'Ik heb geschiedenis, denk ik. Als ik er niet heen ga moet ik nog meer nablijven en daar heb ik geen zin in' mompelde ik. Hopelijk deed ik iets waardoor ik geschorst werd. Dan kon ik tenminste thuis met chips op de bank zitten kijken naar doodsaaie programma's. 'Lokaal, lokaal.. Hoe moet ik nou weten welk lokaal?' Fronsend dacht ik even na. Nope, ik wist niet welk lokaal. Dan viel ik wel weer te laat binnen. 'Ik verveel me dood' zeurde ik terwijl ik maar op een bankje ging zitten. Er viel niet echt veel te doen nu, de meesten waren in de les of buiten. 'Verzin alsjeblieft iets om te doen, ik ga dood' zei ik zuchtend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Zari' Zaria Malik

    'Het is enkel voor de seks hoor, hopelijk ben ik rond acht uur weer thuis.'Grinnikt Zayn. En een zucht verlaat mijn mond. 'Zoals ik al zei. Bespaar me de details!'Antwoord ik geërgerd,door het feit dat hij me vanavond dus alleen achterlaat. Waarschijnlijk mag ik niet eens van mam en pap weg.' Het boeit me niks dat ze boos worden, nu weet die McArthur mooi wel dat 'ie met zijn vuile poten van mijn zusje moet afblijven. En dat wil ik hem maar al te graag nog eens duidelijk maken.'Antwoord hij op mij. 'Ik vind het niet erg. Ik zie mijn broer graag vechten met die creep.'Grinnik ik. 'Ik heb geschiedenis, denk ik. Als ik er niet heen ga moet ik nog meer nablijven en daar heb ik geen zin in. Lokaal, lokaal.. Hoe moet ik nou weten welk lokaal?'Fronsend dacht hij na. Hij wist het echt niet. Dan moet ik dat maar uitzoeken! 'Ik verveel me dood.'Zeurde Zayn terwijl hij op een bankje ging zitten. Waarna ik hem gelijk geef. 'Verzin alsjeblieft iets om te doen, ik ga dood.'Zegt Zayn met een zucht. 'Je gaat niet dood gek!'Lach ik. 'Laten we...euhmmm.....naar het verlaten muziek lokaal? Daar staan wat instrumenten die niet meer worden gebruikt. Dus....'Antwoord ik bedenkelijk. Op deze rotschool is nooit iets te doen in tussenuren of pauze's.'Of we gaan gewoon doen wat die bruggers doen. Deuren open trekken van de lokalen.'Grinnik ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Javadd Malik

    'Waarom niet allebei?' mompelde ik. Zonder enige waarschuwing tilde ik Zaria op mijn rug en liep door de gang. Een willekeurige deur trok ik open waar ik wiskunde zag. 'Oh bah, wiskunde' zei ik terwijl ik even rondkeek. Alweer vrolijk huppelde ik verder. De volgende deur was schijnbaar biologie waar een doodsaaie film te zien was. Ook niet bepaald leuk. Jezus, wat voor een school was dit. Alsof we in High School Musical zaten trok ik elke deur luid zingend open en stopte even toen ik, of we als je Zaria op mijn rug ook nog meetelde, voor de gymzaal stond. Waarom ook niet? Nog altijd hard zingend en lachend huppelde ik naar binnen. Toen ik zag dat ze rondjes waren aan het rennen rende ik er twee mee waarbij de docent even stomverbaasd opkeek. Daarna liep ik de andere deur uit wat ons bracht bij de gang waar gelijk ook het muzieklokaal was. 'Dat was leuk' grijnsde ik. Eenmaal in het muzieklokaal zette ik Zaria van mijn rug af op de piano. 'Uw troon' zei ik waarna ik een klein buiginkje maakte. Zelf kon ik niet zoveel instrumenten bespelen, een klein beetje gitaar en wat piano. En de triangel! Maar dat kon iedereen wel dus dat telde niet echt mee. Dus ging ik maar voor de vleugel zitten en legde mijn vingers op de goede plekken. Op mijn best speelde ik een stukje van een onbekend liedje waarbij ik eerlijk hoopte dat het foutloos was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marcel Styles

    Hij grinnikt even onschuldig, om me daarna mee naar een tafeltje te trekken en mij erop te duwen, waarna hij zelf op mijn schoot plaatsnam. Hij sloeg zijn armen weer om me heen en gaf een kus op mijn wang. 'Dan heb je vandaag een andere les bio gehad, schat. En een lesje kan geen kwaad, maar je moet er geen gewoonte van gaan maken, al mag je dat van mij altijd,' Ik grinnik even.
    'Maak je geen zorgen, dát word sowieso geen gewoonte. Geloof me, hier heb ik het al moeilijk mee.' Hij legde zijn hoofd op mijn schouder en liet me met een hand los, om daarmee met mijn vingers te spelen. Ergens snapte ik nog steeds niet waar dit allemaal vandaan kwam, maar ik vond het wel best.
    'Ja, geef mij maar de schuld. Maar dat neemt niet weg dat je gezellig met mij na mag gaan blijven. Al zal dat niet vandaag meer zijn,' ik knikte bedenkelijk. Volgens mij moest serieus iedereen vandaag nablijven, gezellig, niet. Ik, Louis, Niall en Liam zijn en worden zeker weten het gesprek van de dag. En stiekem was ik nog steeds best wel bang voor hun reactie.


    Because I love him, do I need another reason?

    'Zari' Zaria Malik

    'Waarom niet allebei?' Mompelt Zayn en zonder te waarschuwen tilt hij mij op zijn rug en liep een gang in. 'ZAYN GEK!'Gil ik uit. Hij trok een deur open en het was van een wiskunde lokaal. 'Hallo!'Lach ik terwijl de docent boos kijkt. Oh bah, wiskunde''Zegt Zayn en vrolijk huppelt zij verder. 'Zayn dit faalt heel erg.'Mompel ik. Hij doet de deur nog open bij een biologie lokaal. Waar ze een film kijken over kikkers. Een brugklas. Vervolgens begon Zayn verder te huppelen en trok iedere deur hard zingend open,waarna ik maar mee zing. Je moet ook iets doen. Er loopt iemand met allemaal papieren gesorteerd en ik pak de papieren en gooi die in de lucht. De Malik's hadden nou niet echt medelijden met mensen. Opeens stopt hij voor het gymlokaal. O nee! Hij rent naar binnen en ik zie dat de rondjes rennen. Luid zingend rent Zayn ook twee rondjes me. En de docent keek verbaasd naar ons. Vervolgens huppelde hij de deur weer uit en kwamen we aan in de gang waar het verlaten muzieklokaal is. Hij loopt het lokaal in en zegt:'Dat was leuk'. Langzaam zet hij me op de piano waar wat klanken uitkomen. 'Uw troon'Zegt hij waarna hij een buiginkje maakt. Zayn ging aan een vleugel zitten en begon een liedje te spelen die ik niet herkende. Ik stond op van de piano en pakte een akoestische gitaar waar ik op begon te spelen. 'Weet je. Eigenlijk hebben wij gewoon talent in muziek.'Grinnik ik. 'Ik bedoel hoorde ons in de gang zingen en nu spelen we instrumenten.'Grijns ik vervolgens. Het klonk arrogant maar ja.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Javadd Malik

    'Wees daar maar niet zo zeker van, Zari. Zo muzikaal ben ik niet' grinnikte ik. Mijn pianospel ging over van het onbekende liedje naar I'll Stand By You van The Pretenders. Hij was best moeilijk maar een van de weinige die ik wel kende. Zulke rustige muziek vond ik wel mooi maar de meeste vond ik dan heel wat minder. Als kind speelde ik vaak bij een jongetje wiens ouders piano speelden en dan ook een piano hadden, daar oefende ik soms op als dat mocht. Al kwam er niet veel goeds uit. Helaas. Ondertussen neuriede ik mee met het liedje en eventjes kon ik het niet weerstaan om zachtjes erbij te zingen, niet al te hard natuurlijk want zingen deed ik niet zo heel vaak. 'Oh, why you look so sad? Tears are in your eyes, come on and come to me now. Don't be ashamed to cry. Let me see you through, 'cause I've seen the dark side too' Een best oud liedje. Wat was ik toch een softie, zo'n liedje te zingen en te spelen. Dit was naast kinderen in elkaar slaan, bedreigen en tekenen toch wel leuk. Oh wat was ik erg zeg. 'Sinds wanneer zing jij dan?' vroeg ik haar toen ik uiteindelijk niet meer wist hoe ik verder moest spelen. Eigenlijk kon ze hetzelfde aan mij vragen, ik zong alleen als ik alleen was of op mijn kamer. Maar ik was er wel nieuwsgierig naar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."