• Hij is eindelijk uit Guys!
    Ik weet dat hier al een topic over is, maar hij nu officieel uit sinds 5 uur
    En we moeten natuurlijk het record van Miley Cyrus proberen te verbreken!
    I Love It!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben omegle aan het spammen met het liedje en ik heb echt in 10 minuten 10 keer iemand gehad die hetzelfde aan het doen was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het nummer en de clip echt geweldig. <3


    :)

    Ik ben geen directioner, maar ik moet zeggen dat ik het een mooie clip vind (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Wil iemand aan mij laten weten (of hier in het topic neerzetten) of het record gehaald is en zo ja, met hoeveel? Ik ga morgen ochtend op kamp en ik kom pas woensdag avond terug dus ik kan het niet zien. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dooddoenervo schreef:
    Wat is dat met die records? Waarom moeten fandoms elkaar altijd een loef proberen afsteken?


    This. Ik vind het liedje daar in tegen wel oké.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mooi nummer, clip vind ik erg leuk gedaan met alle foto's.


    Vooral dit stukje zorgde ervoor dat ik me nogal emotioneel begon te voelen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Nou, joepiejajee.
    Ik moet echt weer GM hebben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind one direction echt ....ja nee dankje, maar vind de clip bij het liedje passen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Neh. Niks voor mij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    De eerste live-versie vind ik ook prachtig. En holla, die fans uit Japan zijn geweldig, hoor hoe stil ze zijn.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:


    Vooral dit stukje zorgde ervoor dat ik me nogal emotioneel begon te voelen.


    Ben ik degene die het is opgevallen dat er wortels op een bord op dat tafeltje liggen?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Ben ik degene die het is opgevallen dat er wortels op een bord op dat tafeltje liggen?


    Nope, vandaar dat ik in eerste instantie in de lach schoot. :')


    To infinity and beyond •

    Ik vind het echt super! Mooi gedaan!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Musai schreef:
    (...)

    Ben ik degene die het is opgevallen dat er wortels op een bord op dat tafeltje liggen?

    Het viel mij ook op. ;3


    :)