• Hij is eindelijk uit Guys!
    Ik weet dat hier al een topic over is, maar hij nu officieel uit sinds 5 uur
    En we moeten natuurlijk het record van Miley Cyrus proberen te verbreken!
    I Love It!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prachtige clip liedje iets minder maar wel prettig om naar te luisteren.
    En yesss we hebben het record verbroken :'D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Verschrikkelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Calypse schreef:
    Prachtige clip liedje iets minder maar wel prettig om naar te luisteren.
    En yesss we hebben het record verbroken :'D

    Echt? Wauw, ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. :')


    :)

    Feelings :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jezus, wat kinderachtig. 'Yes, we hebben het record verbroken!' Fantastisch, zo zie je maar weer dat ze niet alleen zouden huilen als ze dat bandje in het echt zouden ontmoeten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Musai schreef:
    Ben ik degene die het is opgevallen dat er wortels op een bord op dat tafeltje liggen?

    Nee, dat is het eerste wat ik zag. (x


    Chaos is a ladder.

    Calypse schreef:
    Prachtige clip liedje iets minder maar wel prettig om naar te luisteren.
    En yesss we hebben het record verbroken :'D

    Bravo, het record verbroken doordat elke fan de clip 100 keer (waarschijnlijk meer) gerefresht heeft. Moet je trots op zijn. :')

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:11 ]


    Take me to wonderland

    Oké dit moet er even gewoon uit. No offense to you guys but still :')

    Als jullie het toch het hele record gedoe zo dom vinden, waarom steek je er überhaupt dan nog de tijd in om te reageren met deze -in mijn ogen - nutteloze opmerkingen? Het is niet omdat jullie jullie mening uitdrukken dat ze daardoor opeens geen interesse meer zullen tonen in het breken van records. Het enige wat hiermee gebeurt, is dat er weer discussies gaan ontstaan die oplopen tot ruzies. Ik ben geen directioner but I absolutely don't care whether they are trying to break the fucking record or not. De wereld gaat er heus niet van vergaan. Als zij daarmee blij zijn, so be it. Dus hou alsjeblieft je mening dan voor jezelf en kwets geen andere mensen. Dat staat jullie echt niet :') En nogmaals: no offense maar ik ben het zo beu dat mensen elkaar kunnen afkraken voor het minste dat ze meedelen. Het is hier een vrije site for god sakes.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:47 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anthoneh schreef:
    Oké dit moet er even gewoon uit. No offense to you guys but still :')

    Als jullie het toch het hele record gedoe zo dom vinden, waarom steek je er überhaupt dan nog de tijd in om te reageren met deze -in mijn ogen - nutteloze opmerkingen? Het is niet omdat jullie jullie mening uitdrukken dat ze daardoor opeens geen interesse meer zullen tonen in het breken van records. Het enige wat hiermee gebeurt, is dat er weer discussies gaan ontstaan die oplopen tot ruzies. Ik ben geen directioner but I absolutely don't care whether they are trying to break the fucking record or not. De wereld gaat er heus niet van vergaan. Als zij daarmee blij zijn, so be it. Dus hou alsjeblieft je mening dan voor jezelf en kwets geen andere mensen. Dat staat jullie echt niet :') En nogmaals: no offense maar ik ben het zo beu dat mensen elkaar kunnen afkraken voor het minste dat ze meedelen. Het is hier een vrije site for god sakes.


    Hier ben ik het mee eens :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Prachtige clip en prachtig nummer. <3


    We need a bigger boat.

    Klayley schreef:
    (...)
    Nee, dat is het eerste wat ik zag. (x


    En ik moest meteen denken aan wat waarschijnlijk Louis bekendste quote is "I like girls who eat carrots".


    Physics is awesome

    Ik vind het heel logisch dat fans blij zijn als ze het record hebben verbroken, want fans zijn er niet voor niets. Ergens vind ik het ook een beetje kinderachtig, maar het moet gewoon kunnen, toch? Waarvoor zijn er fans als ze niet blij mogen zijn voor de band? Je moet ze gewoon laten juichen en op een gegeven moment houdt het vanzelf allemaal wel op. Over twintig jaar zijn waarschijnlijk de meeste mensen One Direction alweer vergeten. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Musai schreef:
    (...)

    En ik moest meteen denken aan wat waarschijnlijk Louis bekendste quote is "I like girls who eat carrots".

    hahaha, hij heeft er echt spijt van, dat hij dat ooit heeft gezegd. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bicycle schreef:
    Jezus, wat kinderachtig. 'Yes, we hebben het record verbroken!' Fantastisch, zo zie je maar weer dat ze niet alleen zouden huilen als ze dat bandje in het echt zouden ontmoeten.


    Jij bent ook altijd zo goed in je mening te uiten. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 19:22 ]


    Pretty is just a pretty word.

    -

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 19:27 ]


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.