• We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Esmelle)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    - Alice Yade (KatnissBella)
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Amaretto)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Amaretto)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    - Milou Angler (Givens)
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    - Aiden Dorn (WenseKronik)
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Amaretto)
    - Adrienna Woods (Briannah)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    - Joshua Blake Haynes (Raccoon)
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    - Castel Underwood (WenseKronik)
    -
    -
    Mentor:
    Nick Guillote (WenseKronik)
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Amaretto)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.

    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 16:52 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zeker is ze goedgekeurd :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik twijfel... Zou ik nog mee kunnen doen als jongen van district 4 of 7 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Symphia Krattel.
    Leeftijd (12/18): 18
    District: 10
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Een zacht en rustig meisje. Ze heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel aangezien ze al jaren voor haar 2 jongere zusje en haar jongere broertje zorgt. Symphia is een meisje met veel doorzettingsvermogen en een positieve instelling.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):


    Sterke punten: Aangezien Symphia altijd voor haar jongere zusjes en broertje heeft gezorgt is ze erg goed in eten zoeken en klaarmaken op alternatieve manieren. Van haar moeder heeft Symphia zelfverdediging geleerd. Ze kan goed omgaan met pijl en boog en zwaarden en messen maar is hier niet uizonderlijk goed in.
    Zwakke punten: Symphia is een heel emotioneel meisje. Ze kan snel overstuur raken en ze denkt heel veel na over moeilijke dingen.
    Extra: Symphia haar ouders zijn beiden omgekomen tijdens een kleine demonstratie in hun district.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 19:55 ]

    @raccoon liever 7 ik heb al een stop op vier gezet
    @defqon ik ga m erbij zetten goedzo :)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 20:04 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Joshua Blake Haynes
    Leeftijd : 16 jaartjes jong. Hij verjaard op de 23 van januari
    District: 7 hout.
    Tribuut
    Innerlijk: Joshua is totaal geen held. Hij is misschien wel aardig en kan met veel mensen omgaan. Hij kan er gewoon niet tegen als hij mensen moet zien sterven. Al zeker geen kinderen onder de 14. Zelf heeft hij zijn oudere broer 3 jaar geleden verloren in de hongerspelen. Hun familie heeft ook niet zo veel geluk gehad. Zijn vader is zwaargewond geweest, waardoor hij niet kon werken en Josh samen met zijn tweelingzus moest gaan werken. Veel scholing heeft hij dan ook niet gehad. Maar toch stond hij vaak positief tegenover de bittere wereld. Josh is niet echt sportief of sterk, maar kan wel zijn hersens gebruiken. Hij weet veel van planten af en probeert liever plannen te bedenken dat mensen te vermoorden. Ooit zal hij dan toch zijn gedachten op nul moeten zetten, maar nu beseft hij het niet. (meer in rpg als dat kan)
    Uiterlijk


    Josh heeft donkerbruine warrige haren, die in de winter bijna zwart kleuren. Zijn ogen zijn ijsblauw en hij heeft een charmante glimlach. Joshua is erg mager en is 1m73 lang.
    Sterke punten: Klimmen en mikken. Ondanks dat Josh niet zo goed met grote wapens kan omgaan kan hij wel goed werken met ; blaaspijp en pijltjes werp mesjes en met veel geluk ook pijl en boog. Hij weet redelijk veel af van planten en verstopt zich veel liever dan zich in een gevecht te werpen.
    Zwakke punten: Hij kan niet goed met wonden omgaan. Hij is niet één van de sterkste of snelste en hoopt dan ook dat de arena goed zal zijn om zich te verstoppen. Ook kan Josh niet al te best zwemmen.
    Extra: Zijn districts aandenken is een kettinkje met een kruisje aan van zijn moeder. Om hem te beschermen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Naam: Joshua Blake Haynes
    Leeftijd : 16 jaartjes jong. Hij verjaard op de 23 van januari
    District: 7 hout.
    Tribuut
    Innerlijk: Joshua is totaal geen held. Hij is misschien wel aardig en kan met veel mensen omgaan. Hij kan er gewoon niet tegen als hij mensen moet zien sterven. Al zeker geen kinderen onder de 14. Zelf heeft hij zijn oudere broer 3 jaar geleden verloren in de hongerspelen. Hun familie heeft ook niet zo veel geluk gehad. Zijn vader is zwaargewond geweest, waardoor hij niet kon werken en Josh samen met zijn tweelingzus moest gaan werken. Veel scholing heeft hij dan ook niet gehad. Maar toch stond hij vaak positief tegenover de bittere wereld. Josh is niet echt sportief of sterk, maar kan wel zijn hersens gebruiken. Hij weet veel van planten af en probeert liever plannen te bedenken dat mensen te vermoorden. Ooit zal hij dan toch zijn gedachten op nul moeten zetten, maar nu beseft hij het niet. (meer in rpg als dat kan)
    Uiterlijk


    Josh heeft donkerbruine warrige haren, die in de winter bijna zwart kleuren. Zijn ogen zijn ijsblauw en hij heeft een charmante glimlach. Joshua is erg mager en is 1m73 lang.
    Sterke punten: Klimmen en mikken. Ondanks dat Josh niet zo goed met grote wapens kan omgaan kan hij wel goed werken met ; blaaspijp en pijltjes werp mesjes en met veel geluk ook pijl en boog. Hij weet redelijk veel af van planten en verstopt zich veel liever dan zich in een gevecht te werpen.
    Zwakke punten: Hij kan niet goed met wonden omgaan. Hij is niet één van de sterkste of snelste en hoopt dan ook dat de arena goed zal zijn om zich te verstoppen. Ook kan Josh niet al te best zwemmen.
    Extra: Zijn districts aandenken is een kettinkje met een kruisje aan van zijn moeder. Om hem te beschermen.

    Logan Lerman :3


    How far is far

    Ik twijfel nog, ik ken Hunger Games niet goed maar morgen krijg ik het boek.


    May StarClan light your path.

    Wel meedoen is leuk :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    Wel meedoen is leuk :)



    Ga ik wss ook doen :) Ik denk dat ik dan een meisje neem uit District 11 ^^ (als dat nog kan)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 20:10 ]


    May StarClan light your path.

    Jaa is leuk :)) (ik denk dat dat nog wel kan hahaha)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Maar het wordt wel moeilijker omdat ik het boek nog niet heb gelezen. (hij hoort morgen te komen via de post, maar ben ongeduldig xd)


    May StarClan light your path.

    - per ongeluk dubbel gepost -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 20:26 ]


    May StarClan light your path.

    haha mr anders schrijf je gewoon mee en als je iets niet snapt/weet gwn vragen :) (en op het gegeven moment heb je het boek uit et voila :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    o hi Squirrelpaw, ik vind t goed als je reserveert hoor XD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Kan ik een meisje reserveren in district 6? Of heb je liever dat ik een jongen doe?


    nothing is true, everything is permitted.