• We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Esmelle)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    - Alice Yade (KatnissBella)
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Amaretto)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Amaretto)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    - Milou Angler (Givens)
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    - Aiden Dorn (WenseKronik)
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Amaretto)
    - Adrienna Woods (Briannah)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    - Joshua Blake Haynes (Raccoon)
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    - Castel Underwood (WenseKronik)
    -
    -
    Mentor:
    Nick Guillote (WenseKronik)
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Amaretto)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.

    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 16:52 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    FennaFriend schreef:
    Mijn jongen uit 3:

    Naam: Jean Murray
    Leeftijd (12/18): 17
    District: 3
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Jean is erg beschermend is over degene die hij mag, en erg vijandig is tegen mensen die hij niet goed kent. Het is daarom ook heel moeilijk om zijn vriend te worden. Maar als hij eenmaal je vriend is, zou hij letterlijk dood voor je gaan. Hij was vroeger erg onzeker over zichzelf en werd daarom gepest. Hij heeft daardoor ook die vijandige houding gekregen. Hij is slim en grappig maar maakt vaak de verkeerde keuzes als hij onder druk staat.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):


    Sterke punten: Hij kan zichzelf goed beschermen en vechten wanneer nodig, hij is ook goed in jagen
    Zwakke punten: Hij wordt heel snel ziek (slechte weerstand) en is niet goed met planten.
    Extra: Hij heeft een litteken op zijn rug waar hij ooit door zijn pesters met een mes is geraakt.

    ( Yesssss nu kan ik al meteen beginnen met schrijven gehehe :3)
    hij gaat wel dood enzoooww arme hij omg je hebt hem gwn de dood ingestuurd :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam:
    Farina Terra Daneaux
    Leeftijd (12/18):
    16
    District:
    11
    Tribuut/stylist/mentor:
    Tribuut
    Innerlijk:
    Farina of ook wel Fa, is een onopvallend meisje. Ze houd zich dan ook expres op de achtergrond zodat ze niet opvalt, maar als het erop aankomt zal ze geen medeogen tonen. Fa zal haar familie en vrienden altijd beschermen, al zal ze dat ook terug verwachten. Ze is erg slim en probeert er het beste van te maken.
    Uiterlijk:


    Sterke punten:
    Ze is heel goed in bomen en planten herkennen, in bomen klimmen en is ze erg snel.
    Zwakke punten:
    Daarin tegen is ze niet zo goed in vallen zetten en vertrouwt ze niemand.
    Extra:
    Ze heeft dit als district's aandenken.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Je staat in de lijst :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ben gisteren ook de hele dag niet thuis geweest, dus ik kom net op Q en zie dat ik een PB en GB heb. Ik ben ook een aantal dagen ziek geweest, dus weinig online geweest. Kan ik nu nog wel meedoen?
    Vind 't namelijk een beetje lullig dat je mij meteen van de lijst afhaalt, terwijl er duidelijk op mijn profiel staat dat ik tussen die PB en GB én daarvoor niet online geweest ben, en je dan tóch een PB stuurt. Want normaal gesproken kom ik elke dag online.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:26 ]

    O sorry ja doe nog mee zou ik zeggen blij toe


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    O sorry ja doe nog mee zou ik zeggen blij toe


    Ik zie net dat jullie toch al begonnen zijn. Dan hoeft het voor mij niet meer. Jammer toch, dan mis je nu iemand die actief mee zou doen terwijl ik er een paar zie staan die zeker niet actief zullen zijn.

    Ja nou sorry hoor maar je kunt altijd nog in een later district? En doe alsjeblieft rustig ik heb het gewoon niet gezien


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik had het liefst in district 1 of 2 gewild. Maar dat kan niet meer en ik vind de rest niet zo interessant (of in ieder geval interessant genoeg om mee te doen). Maar serieus, no offence but, hoeveel users die meedoen hebben meer dan 500 posts? Een stuk of 3? De meeste komen niet eens boven de 20 uit.

    What is wrong with that? Het is toch juist wel leuk om een beetje te leren RPG'en en ik maak er geen probleem van


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    What is wrong with that? Het is toch juist wel leuk om een beetje te leren RPG'en en ik maak er geen probleem van


    Maar het is altijd zo dat de mensen die zo weinig posts hebben niet actief meedoen :')

    O nou ik hoop dat ze meedoen en anders ni. Er zijn overal uitzonderingen en ik weet dat FennaFriend en Galadriel12 zoiezo actief meedoen

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 20:16 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    O nou ik hoop dat ze meedoen en anders ni. Er zijn overal uitzonderingen en ik weet dat FennaFriend en Galadriel12 zoiezo actief meedoen


    ^-^


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Naam: Xavier Gonzalez
    Leeftijd (12/18):17
    District:10
    Tribuut/stylist/mentor:tribuut
    Innerlijk:Hele lieve jongen en erg behulpzaam. Hij wilt anderen heel graag maar denkt weinig aa zichzelf.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto): Hij is knap, bruin haaar en groene ogen, smal postuurrrrrrrr.
    Sterke punten: Hij is erg lenig en kan heel snel rennen.
    Zwakke punten: Hij is niet goed met pistolen of dergelijke
    Extra: Xavier valt op jongens maar schaamt zich daarvoor

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 14:12 ]


    Mijn geheim is geheim

    Emiko, ik heb iets van 5 of 6 post en ik ben iedere dag online dus wat heb je tegen me?


    I dress to kill, but tastefully

    Esmelle schreef:
    Naam: Camargue Meredith Adelyne.
    Leeftijd: Achttien.
    District: 1.
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut.
    Innerlijk: Over het algemeen is Camargue een vrij zachtaardig meisje, iemand die goed nadenkt bij haar doen. Af en toe kan ze wat stuntelige opmerkingen of acties hebben. En ze kan soms wat uit haar slof schieten. Maar meestal is ze vrij stabiel, en valt er met haar prima te praten of onderhandelen. Camargue is van zichzelf vrij vrolijk en niet snel bang te maken. Wat om kan vallen in een roekeloos gedrag. Ze is erg koppig en zal altijd haar eigen gang gaan, zeg jij links, gaat zij rechts. Dat is de manier waarop zij het liefst haar zaken doet. Toch snapt ze ook wel dat ze af en toe naar anderen moet luisteren. Maar of ze dit dan ook altijd doet is de vraag. Camargue treed niet graag op de voorgrond, maar is absoluut niet verlegen, ze is spontaan, maar kan af en toe wat richting het brutale zijn.
    Uiterlijk:


    Brittany Snow.
    Met haar 1.70 lang is Camargue niet iemand die opvalt. Ze heeft nou ook geen andere uiterlijke verschijningen die haar naar voren zouden laten komen. Ze is vrij smal gebouwd en heeft normale vrouwelijke vormen, met kleine voeten en handen. Haar golvende, schouderlange haar is rossig, een beetje blond, maar gaat meer richting het lichtrood. Een herfstkleur. Met de tint van haar lokken zou je zeggen dat haar huid erg blank zou zijn en sproetjes zou dragen, dit is niet het geval. Ze heeft een normale huidskleur, ietwat gebruind misschien wel, en deze is over het algemeen erg egaal. Behalve een litteken op haar voorhoofd, dat veroorzaakt is door een stuk gespatte glas bij haar 'ongelukje'. Haar tanden zijn vrij wit, maar haar ene voortand staat iets scheef over de ander heen. Haar ogen zijn toch wel het pronkstuk van haar lichaam. Deze zijn groot en omlijst door lange wimpers, ze kleuren ijsblauw.
    Sterke punten: Camargue heeft een goede conditie en is sterker als haar fragiele lijf toont, al is ze zeker geen bodybuilder. Ze heeft geen special wapens die ze goed weet te hanteren, maar is slim en weet hiermee toch haar weg te vinden. Met een mes kan ze ook redelijk omgaan. Ook heeft ze het vermogen om te kunnen zwemmen. Haar sterkste punt is toch vooral haar snelheid.
    Zwakke punten: Haar survivalskills zijn niet de van het. Ze heeft geen knopenkennis en ook planten weet ze moeizaam uit elkaar te houden.
    Extra: Camargue komt uit de armere gezinnen van District 1. Waar het zeker nog niet zo slecht is als in bijvoorbeeld de Laag. Maar erg ruim hadden ze het zeker niet. Camargue is bang voor vuur, dit komt omdat ze toen ze jong was eens per ongeluk iets in vlammen had gestoken en bijna was dit mis gegaan. Er is niemand bij gewond geraakt, geen mens in ieder geval. Alleen haar oude kat is hierbij omgekomen. Dit lijkt misschien niks, maar omdat Camargue nog zo jong was heeft ze dit zichzelf heel erg aangetrokken en heeft het toch wat met haar jonge zieltje gedaan. Nu is ze iedere keer als ze vuur ziet weer bang dat er iets mis zal gaan. En dat ze dit keer geen geluk zal hebben.
    Ook is Camargue openlijk biseksueel.


    Done. Ik hoop dat ze goedgekeurd word.


    Reality's overrated.