• Ik heb toestemming van madeupyou!
    Ik wil niet vervelend doen, maar kunnen aub in je inbox kijken en antwoord geven? Ander blijft het wedstrijd vast.




    “Welkom, welkom! Laatstejaars, ik verwelkom jullie. Dit is de eerste officiële school-wraakgames waar stuk voor stuk leerlingen zullen worden gewroken. Jaar in, jaar uit hebben jullie veel moeten tolereren van elkaar. Vijfendertig gelukkige leerlingen mogen zichzelf gelukkig prijzen en mogen de eer aannemen om backstage te komen.”

    Alle vijfendertig kinderen liepen door de hek de school binnen en volgden de aanwijzingen die hun vertelden waar ze zich moesten aanmelden. Bij de gymzaal stopten alle aanwijzingen en een bleke, in het zwart geklede man keek hen streng aan.
    “Nogmaals welkom. Jullie krijgen elk een lokaal toegewezen dat tot een kamer is verbouwd. Ga en kleed je om.”
    Iedereen haastte zich naar zijn kamer en was verbaasd om te zien hoe het normaal armzalige lokaal in een luxe slaapkamer was verbouwd. Op hun bedden lagen pakketten. Zonder dat ze het wisten, maakte ieder het pakket samen open. Tegelijk begonnen ze te lezen, om vervolgens te beginnen met huilen en schreeuwen. Iedereen rende naar zijn deur, maar het was te laat. Hij was op slot. Via de omroeper was te horen:
    “Let the killing begin and may the odds be ever in your favor.”


    Brief.
    Beste leerling,

    Gylvie verwelkomt je bij haar schoolevenement. Hierbij wil ze meteen meedelen dat het scary moment nog ver weg is. Jij en nog 34 andere leerlingen moeten proberen om als laatste te overleven. Winnen betekent haar eeuwige bewondering en credits. Verliezen betekent een zekere dood.

    Jullie zullen in groepen worden verdeeld. Buiten je groep en ik mag absoluut niemand weten wie in je ronde zit. Je echte identiteit blijft wel een geheim tussen ons, tot je dood. Jaar in, jaar uit heb je marteling moeten ondergaan. Nu heb jij de kans om hen eens flink te martelen. Het is tijd voor wraak. Jullie zullen in groepen verdeeld worden. Een van deze groepen is stiekem het brein achter dit hele evenement. Je zal moeten proberen hen eerst te doden, voordat ze jou doden. Als jij zelf tot de verraders hoort, dan doe je jezelf een groot genoegen om samen met je ronde je mond te houden. Iedere volle maan krijgt de leerling die als eerste de mijlpaal heeft gehaald een wens. Daarmee kan diegene zelf iemand vermoorden, ook al hoort hij niet bij het groep van de verraders. Als de wens in de handen van een verrader valt, dan worden er twee extra mensen vermoord. Zodra je jezelf netjes hebt ingeschreven en alle formulieren hebt ingevuld, mag je je masker opdoen. Hiermee kan niemand je herkennen. Op het scorebord in de eetzaal zal je vijfendertig onbekende namen zien. Elke deelnemer krijgt een onbekende naam toegewezen en dat is je geheime identiteit. Je geheime identiteit staat op je masker geschreven. Alleen jij en ik weten ervan. Elke keer als het kanon afgaat, gaat iedereen stemmen op een onbekende naam op het scorebord. Wie de meeste stemmen heeft, wordt gedood en daarmee wordt zijn/haar masker afgedaan. De echte identiteit van deze persoon wordt onthuld en zijn/haar naam zal van het bord worden geschrapt.
    Maar het onmogelijke volgt; de verraders zijn het niet met alles eens. Als ze het er niet mee eens zijn dat de persoon met de meeste stemmen wordt gedood, dan gaan ze in het kantoor inbreken en verwisselen alle papieren. Het eindresultaat ligt dus nog altijd in hun handen. De verraders zijn sluw en weten dus ook welke schuilnaam bij welke deelnemer hoort. Het is aan jullie om ze zo snel mogelijk te slim af te zijn en afmaken. Dit kan door middel van een raffle waarbij je op usernaam kan stemmen.
    Elke keer als je de bel hoort, is het raffle time. Een raffle time is niks anders dan een taak/opdracht die je zo goed mogelijk hoort te maken. Hiermee kan je een ticket winnen en ben je een ronde safe. Degene die safe is wordt niet bekend gemaakt, zodat mensen je bij het volgende ronde niet uit gaan stemmen.

    Voor vragen kan je altijd bij het kantoor van Gylvie terecht. Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor.


    Reglement.
    Schoolregels.
    • Onder geen enkel situatie, verraad je je groep.
    • Bij lunch, ontbijt, pauze, avondeten, conferenties en onder de lessen gedraagt iedereen zich als een keurige leerling, waardoor het onmogelijk is voor iedereen om de verraders te ontdekken.
    • Contact met de buitenwereld is verboden. Dit houdt in dat je in geen enkele situatie hulp mag vragen aan iemand. Dus geen bèta-readers. Doe je dit toch en het schoolhoofd komt erachter, dan word je mooi ontmaskerd, met de dood tot gevolg.
    • Je levert alles persoonlijk in bij het kantoor (PB), tenzij anders aangegeven.

    Inschrijfregels.
    • Je moet van plan zijn om echt mee te doen, want als je uitschrijft, wordt de fun voor de rest verpest omdat we niet kunnen doden, maar juist gewoon iemand moeten uitschrijven. Het zijn gemakkelijke opdrachten en je krijgt genoeg tijd om te maken.
    • Je wilt jezelf natuurlijk niet verraden. Vragen stel je dan ook in mijn kantoor (PB), dan zet ik het anoniem openbaar, met het antwoord erbij.
    • Je houdt je aan de normen en waarden van ons land. (Quizlets huisregels)

    Voor alle duidelijkheid:
    • Je geheime identiteit is de naam die je van mij zelf krijgt. Het is dus een schuilnaam. Als je wordt ontmaskerd, dan wordt je username bekend gemaakt.
    • Kantoor is een privébericht. Je gaat niks en ik zeg nogmaals niks via een hoofdstuk in een story inleveren. Slim zijn! Je kunt jezelf hiermee verraden!


    Lijst van Gevangenen.
    • Schoolhoofd: Gylvie / Gail
    • Stagair: Rosarum / Lotta
    Lijst van Leerlingen..
    • Phyre / Amber
    • MysticXheart / Monica
    • Nakoma / Lisa Eerder Pirouette
    • Loorea / Sterre Eerder Penthesilea
    • Aragog / Michelle

    • Dobreva / Lisa
    • SPObabbby
    • Thunders / Savanna
    • LadyJilly
    • Candira / Fiona

    • Spotgaai
    • Tuala Jelena
    • Cicero / Melissa Eerder Lipari
    • VladiFerr / Noelle
    • BarnOwl

    • FINLAND / Janneke
    • Reign
    • Plath Valt in als ik een spare nodig hebt.
    • DreamLady / Kyra
    • Festus / Tara

    • LondenLove Vera
    • Lizor Lisa H
    • Simbaaa
    • candy2001
    • Briannah

    • Luke079
    • Gylani


    Scorebord.
    Het scorebord is niet minder dan het afslachten. Als het kanon afgaat, haasten alle leerlingen zich naar het eetzaal en stemmen op een naam. Ze staan niet in het volgorde van inschrijven en ook niet in het volgorde van klassen. Let op dat er in feite vier namen overblijft. Dit voor verschillende redenen. vegen. Voor tips om iemand's identiteit te kunnen raden, kun je bij hun paspoort terecht. Meer over paspoort volgt gedurende de wedstrijd. .
    1.• Jessica Elders
    2.• Tiana Bras
    3.• Brianna Hunter
    4.• Cindy Moore
    5.• Michael Davies
    6.• Bryan Northman
    7.• Daphne Moore
    8.• Claire Bennet
    9.• Jason Hawkins,
    10.• Daniel Kings
    11.• Rachel Hyde
    12.• Carly Queen.•
    13.• Emma Rose.•
    14.• Kelly Hills
    15.• Bella Morales
    16.• Aiko Milder
    17.• Michael Cunningham
    18.• Charlie Lane
    19.• Irina Kerr
    20.• Cody Snyder
    21.• Nicole Davids
    22.•Sarah Lane
    23.• Tiffany Carter
    24.• Ashley Freeman
    25.• Leah Mason
    26.• Kate Olsen
    27.• George Altman
    28.• Jake Drew
    29.• Gwen Baron
    30.• Thomas Green[/spoiler
    Gestelde Vragen.
    Omdat deze wedstrijd nogal ongewoon is, snap ik dat er vragen zijn. Dus hieronder beantwoord ik alle gestelde vragen die in me PB zijn gesteld.
    Vraag: Hoe gaat het? Zo'n wedstrijd?
    Antwoord: Normaal gaat een themawedstrijd zo dat je een opdracht krijg en die uit moet voeren. Meestal met een thema natuurlijk. Vaak het thema waarbij het hele wedstrijd om draait. Ik heb ooit eentje gezien waarbij elk ronde een ander thema had maar dat was hun dus. Niet de mijne (:
    Ik ga niet veel weggeven maar er worden bij mij groepjes van vijf gemaakt. Een paar opdrachten worden In groepjes gedaan en een paar apart. Het is de bedoeling dat jullie dus voor de deadline het opgegeven opdracht af hebben gerond waarbij er een winnaar van de ronde eruit komt. De winnaar van die ronde geeft me een usernaam door die ze denkt dat ie tot de verraders hoort. Raad deze fout? Dan heeft de slachtoffer pech. Het is dus niks van het beste werk inleveren en winnen, eerder echt heel veel geluk hebben. Maar goed, als ik aangeef, dan pas gaat iedereen op een schuilnaam stemmen. Ik ga een opdracht geven in de wedstrijd waarbij jullie een paspoort moeten maken met een paar clues erin. Zo kan iedereen proberen te ontmaskeren welke schuilnaam bij welke user hoort en misschien zelf een verrader ontmaskeren.

    Vraag: Ik begrijp het nog steeds niet.
    Antwoord: Het gaat zo: Je kent toch het spel WvW? Waar wolven burgers vermoorden? In mijn wedstrijd zijn het Verraders die leerlingen vermoorden. Je heb vast wel gemerkt dat alles in een schooljasje is gestoken? Ga maar van uit dat de rondes die ik maak een klas voorstellen. 1 van die klassen zijn verraders en hebben zo ongeveer de doden in hun handen.
    Als ik aangeef gaat iedereen op een schuilnaam stemmen zodat je niet iemand uitstem die je gewoon heel graag weg wilt vegen.
    Je zal vast denken: Hoe oneerlijk! Maar ik ben van plan jullie een paspoort te laten maken waarbij jullie clues over jezelf moeten geven. Zo ontstaat er argwaan enzo en dat is de bedoeling van deze hele idee.
    Maar goed het hele wedstrijd is niet alleen mensen uitstemmen. Tussendoor krijgen jullie opdrachten waarbij iemand een prijs kan winnen. De prijs is op een usernaam Mogen stemmen. Stem die goed, dan ligt er misschien met veel geluk een verrader uit het spel.
    Opdrachten zijn raffles by the way. Ze bestaan uit schrijfopdrachten, foto opdrachten maar geen Quiz opdrachten. Dat zal mensen gewoon meteen hun dood insturen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:57 ]


    -

    Vacilando schreef:
    (...)

    Gail (de wedstrijdhoudster) is op vakantie momenteel, en we hebben een opdracht gekregen. Dus ik gok als ze terug is en iedereen zijn/haar opdracht heeft ingediend.


    Euh, ik heb geen opdracht gekregen bij mijn weten en ik spreek Gail elke dag.

    Never mind, ik heb nu pas door dat het in de story staat.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 23:08 ]


    16 - 09 - '17

    Vacilando schreef:
    (...)

    Gail (de wedstrijdhoudster) is op vakantie momenteel, en we hebben een opdracht gekregen. Dus ik gok als ze terug is en iedereen zijn/haar opdracht heeft ingediend.


    Ik wist niet dat ze op vakantie was en alles klonk een beetje dood....


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    ja idd... maar ik heb ook niks gehad :s


    te zijn of niet te zijn. Dat is de vraag waar mn oma het antwoord niet op weet

    MysticXheart schreef:
    ja idd... maar ik heb ook niks gehad :s


    Je moet in de story kijken.


    16 - 09 - '17

    Waar moeten die SA's eigenlijk heen? Gewoon in je story posten?


    te zijn of niet te zijn. Dat is de vraag waar mn oma het antwoord niet op weet

    Dat vraag ik mij ook af (:


    Intersectional feminist

    Als pb...


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    JENAMALONE > CITYONAHILL


    Intersectional feminist

    Het spijt me echt heel erg Gail, maar ik ga me hier uitschrijven...


    16 - 09 - '17

    Jullie zullen 1 van deze dagen een pb krijgen hierover, maar ik zeg het alvast. Deze wedstrijd is op stop gezet. Waarom leg ik allemaal straks uit.


    -

    kan ik nog mee doen?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Stage schreef:
    kan ik nog mee doen?


    De wedstrijd was al een hele tijd bezig en nu stop gezet, dus denk het niet.


    16 - 09 - '17

    aja, dat dacht ik al


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"