• ~
    - U t o p i a -

    Het is het jaar 2156. De wereld is niet langer zoals wij die kennen. Werelddelen zijn weggevallen, en voormalig Engeland heet nu Utopia. Het is een stad die de regering het liefst presenteert als perfect. Met schone straten, vriendelijke buren en geweldige scholen is er niets om te klagen. Ook de economie verloopt smetteloos. Helaas, voor de regering, zijn er ook mislukkingen. Geen voorwerpen die niet functioneren, of een scheve lantaarnpaal - maar mensen.
    Er is namelijk niemand meer die voor zichzelf hoeft te denken: de regering zorgt immers prima voor zijn volk, niet waar? Mensen slikken dan ook alles wat hen verteld en voorgelegd wordt. Tot op een zeker punt. Niet iedere mens is zo afhankelijk van de regering. In de leeftijdscategorie 16 - 24 jarigen is het één en ander verkeerd gegaan. Er zijn namelijk mensen die niet kunnen worden bestuurd door de regering. Maar deze zijn dan ook moeilijk op te sporen.
    Vaak weten ze zelf niet eens dat ze losstaan van de macht die de regering van Utopia op zijn volk uitoefent. Tot die ene, speciale dag waarop alle inwoners samen komen om het nieuwe jaar te vieren. Ze weten het zodra ze elkaar zien; ze zien elkaar, de vrijheid en hun onafhankelijkheid.
    Pas dan begint de strijd tegen de regering, en zullen ze samen moeten werken om te overleven. Alleen.. als je allemaal vrij denkt, wie zegt dan dat je te vertrouwen bent?
    ~



    Rollen:
    Niall James Horan - Aquari
    Harry Edward Styles - Dobreva
    Louis William Tomlinson - Script
    Liam James Payne - KiliOfDurin
    Zayn Javadd Malik - Wals

    Odile Delilah Winslow - Number
    Dawel Eira Jones - KiliOfDurin
    Lauren Elizabeth Harrison - Regbo
    Alice Victoria Newman - Raccoon
    Charlot "Charlie" Phyllisia Griffith- Bicycle

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - Geen perfecte personages.
    - Geen bromances.
    - 16+ mag, maar houd het netjes/realistisch.
    - Topics worden alleen aangemaakt door; Number en Aquari.
    - Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    - Als je offtopic gaat, doe dit tussen haakjes; ( ), [ ], | |, { }.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het kan volgen.

    Begin:
    Alle inwoners verzamelen zich in het centrum van Utopia, waar het begin van jaar wordt ingeleid door de leider van Utopia - Alexander Winslow.
    Zo komen dus ook de speciale jongeren elkaar tegen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 13:00 ]


    x

    Louis Tomlinson.

    Ik had hier geen zin in, waarom moest dit ook alweer? Ik had sowieso al een hekel aan luisteren, maar helemaal als het echt verplicht is. Met een verveeld gezicht keek ik naar onze 'leider'. Ik vond het allemaal maar waardeloos en nutteloos, maar goed, wat had ik, Louis Tomlinson, te zeggen als een gewone normale burger? Juist, niets. Ik slaakte een zachte zucht en zakte iets neer op een van de eerste de beste muurtjes die ik tegen kwam. Ik had het dan ook niet op lang staan als ik moest luisteren. Ik vond die niets. Het was allemaal zo saai en het liefste maakte ik direct rechtsomkeer en ging ik lekker terug slapen. Waarom ik hier ook bij moest zijn was me ook een raadsel, ja omdat ik een bewoner ben, natuurlijk. Maar ik voer eigenlijk bijna nooit iets uit, behalve af en toe een dagje in de schoenenwinkel te staan. Al is dat ook alleen maar voor het plezier. Volgens mij kan je best zien dat ik het niet leuk vind, maar tja, ik ben liever lui dan moe. Zoals mijn moeder me altijd noemt. Misschien moest ik er uiteindelijk toch maar iets van maken, want straks zou ik nog is ontslagen worden als ik zo door ging. Nou ja, laten we eerst maar is 'gezellig' naar de speech luisteren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn topics


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alice Victoria Newman

    Net zoals alle andere van Utopia gingen we gaan luisteren naar onze 'leider' Ik vond het maar allemaal gezever. Iedereen leek wel op een bende wandelende zombies. Ik sloeg ongeïnteresseerd mijn armen over elkaar, maar algauw kreeg ik van mijn moeder een tik. "Toon eens wat meer respect. "fluisterde ze me toe. Onopgemerkt rolde ik met mijn ogen en liet mijn armen dan weer gangen. Pff leider. Het leek meer op een spin doe ons in een web sloot en ons langzaam omwindt om ons dan zo leeg te zuigen. Die gedachte deed me al een vieze grimas trekken. Aangezien we zoals bijna altijd als een van de laatsten waren deed ik subtiel een paar stappen naar achteren en wurmen ik me uit die gehersenspoelde massa. Ik geloofde niet in een betere wereld. Ik bedoel alles buiten Utopia is dan niet perfect? Ergens vond ik perfect gewoonweg al saai. Geen avontuur, geen actie en geen angst. Wie zich wat anders gedraagt word ook al meteen als vuil bekeken. Ik besloot me gewoon af te zonderen als ik een klein eindje af was van de menigte ging ik op een bankje zitten en keek ik ongeïnteresseerd voor me uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dawel Eira Jones
    Toen hij glimlachte en daarna zuchtte haalde ik mijn hand van zijn knie. Ik knikte bij zijn woorden en wees kort naar mezelf. Ik werd ook helemaal gek, al was het niet aan me te merken. Ik kon er neit tegen hier te wonen, maar weggaan was ook geen optie. Bij zijn woorden verliet een zachte zucht mijn lippen en legde ik mijn hand op zijn schouder als om te zeggen dat ik met hem mee leefde. |Met mijn vrije hand haalde ik mijn schrijfblokje uit mijn zak en kriebelde er de volgende zin op: 'Jij kijkt anders dan de rest.' Het was suggesief genoeg om niet te coderen. Ook omdat het niet duidelijk was tegen wie ik het had. Daarbij was hij ook anders. Hij was niet alleen een buitenlander. Hij zag dingen ook zoals ze waren. Dat zag ik aan zijn ogen. Mensen observeren was iets wat ik van kleins af aan al had gedaan en nu zag ik vrij duidelijk verschil tussen blinden en zienenden. En hij was absoluut geen blinde. Als hij dat was zou hij namelijk ook niet hier zitten en zeggen dat hij hier gek werd. Dan zou hij tussen de gillende massa staan. Nee, hij was anders, net als ik. Dat wist ik zeker.


    Bowties were never Cooler

    Arratay --> Bicycle


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Script -> Lothian.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you