• Heey lievords!<3 Ik ben terug van vakantie en heb like twee nieuwe ideeen! Ik wil even jullie mening erover horen!<3

    1.
    Het staat overal in de krant en is overal op het nieuws. De bekende Beyonce & Jay-z gaan met hun pleegdochter in Berlijn wonen. Ze hebben een mooie grote villa gekocht. Renee zit erg op tegen de eerste schooldag. Iedereen weet dat de pleegdochter van de bekende Beyonce en Jay-Z bij hun op school komt. Het meisje komt bij de stoere Tom en Bill Kaulitz in de klas. Het zijn pest koppen bij wie alles draait om roem en geld. Ze doen alles om bekend te worden. Als ze horen dat de pleegdochter van zo'n beetje de bekendste sterren bij hun in de klas komt besluiten ze er gebruik van te maken!
    Ze laten Renee verlieft worden op Bill en Bill misbruikt haar. Als Beyoce hun talent ontdekt gaat alles snel en worden ze bekent. Bill maakt het uit en dan gaan ze voor twee jaar op tour. Renee is gebroken. Alles valt in eens op zijn plaats. Hij heeft haar misbruikt. Als Bill na twee jaar terug is van tour heeft hij een enorm schuldgevoel en besluit hij zijn excuses aan te bieden. Maar zodra hij Renee ziet is hij opslag verliefd op haar!

    2.

    Dit verhaal gaat over Renee. Ze is de biologische dochter van Simone en Jörg Kaulitz. Het meisje is twee jaar zodra Simone en Jörg besluiten twee jongens van 4 te adopteren. Het is een tweeling genaamd Tom & Bill. Vanaf haar 2e en hun 4e zijn de twee jongens lid van de Kaulitz familie. Op hun 7e verjaardag gaan Simone en Jörg uitelkaar. En later krijgen ze een nieuwe stiefader. Gordon Trümper. Hij is de gitaarist van de duitse rockband: Fatun. En erg aardig Renee kan het goed met hem vinden en Tom en Bill ook. Gordon leert Tom gitaar spelen en Bill doet door een stomme weddeschap die hij heeft verloren mee aan het programma: Kind star search. Waar hij al aardig door bekent wordt en er steeds camera ploegen komen. Tom mag erbij wezen maar Renee word elke keer weg gestuurt voor haar 'veiligheid'. Even later breekt de band Tokio Hotel door maar Renee word nog steeds voor de buitenwereld verzwegen. Zelfs Gustav en Georg weten niks van haar bestaan af. Ze heeft een hele hechte band met Tom en Bill en mist ze heel erg. Neem in dit verhaal een kijkje hoe haar leven is als geheim zusje van de Kaulitz twins. De jongens zijn gehecht aan haar maar van haar bestaan mag niks uitlekken maar wat als dit toch gebeurt?

    MENING?! xox


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De 1e klinkt in ieder geval goed.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Thanks ik ga nu de tweede even typen XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De eerste is al goedgekeurd ^^


    What's wrong whit loving someone?

    Jaah het eersteklinkt al cool ^^

    Goed <3


    when words fail, music speaks.

    Zo tweede idee staat er ook!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meer mensen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    =O vet cool !^^


    when words fail, music speaks.

    Die tweede is ook fettjes ^^

    Allebei doen ReneeHoofd en het is weer veelste lang geleden dat wij nog gepraath hebben oO

    Ja Annelies Hoofd <3 o_O
    Ik = ReneeMuffinHoofd <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    More?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gaat ReneeMuffinhoofd ook rolletje geven:Y)

    Ik vind de eerste het origineelste^^


    Sweet dreams will come true.

    Renee, je moet ze allebei doen! :O
    Ze zijn super! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Okay en ik denk van wel :Y)
    ReneeMufiinHoofd ruzie met haar mama (baby) hebbe


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.