• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Volgende keer niet zo lang doorwerken Mitchell :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gaat een beetje langzaam.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vandaag komt m'n camera. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lekker een beetje series kijken vandaag. Straks nog even langs stage en vanavond een paar uurtjes werken.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hoe haal ik haar over? D: Bunjeejumpen is niet ongevaarlijk, het is doodeng(letterlijk) en en en... Ga gewoon niet...


    :)

    Bel gewoon even naar je werk en vraag of je morgen moet werken. Is dat nou zoveel moeite?! Dan weet ik ook weer of ik eerder weg moet. God, het's een kleine moeite...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je hebt over mijn snoep heen gepist? Ja, nu vind ik je echt wel een rotkat.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Je hebt over mijn snoep heen gepist? Ja, nu vind ik je echt wel een rotkat.


    I smiled. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    ga je voor 4 uurtjes naar school... kom je 1 te laat en heb je met je stomme harses je nederlandsboek vergeten. tja dan kom je de les niet in -.-
    puntje bij paaltje dus maar 2 uur les.
    ik moet echt eens leren mn kop erbij te houden...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yes! Ik ga met mijn lieve vriendje oud & nieuw vieren in de Efteling ^^!!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 13:45 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Michonne schreef:
    Je hebt over mijn snoep heen gepist? Ja, nu vind ik je echt wel een rotkat.

    Haha, waarschijnlijk had die kat een heel ander idee voor het snoep. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    School is niet eens begonnen en ik ben al moe. Gelukkig maar 1 blokuur.


    -

    Vandaag is mijn Merida pruik aangekomen! Ik kan niet stoppen met glimlachen en in een Schots accent praten, de pruik is geweldig!


    O, none, unless this miracle have might, That in black ink my love may still shine bright. ~William Shakespeare

    Orchard schreef:
    Vandaag komt m'n camera. *.*


    Dienuh rooie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Dienuh rooie.

    Correct! Da hipstur ding.


    "I shut my eyes in order to see.'