• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Als je niks te zeggen hebt, laat me dan maar met rust oké?


    You are beautiful, you are love.

    Dit is niet leuk, waarom krijgt iedereen ineens kanker om me heen? Het ergste vind ik nog dat het beide de beste vriendinnen van mijn moeder zijn. Waarom altijd die regel van 2 overal om me heen?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 11:35 ]


    Your make-up is terrible

    D r o g e lippen


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    En dan opeens hoor je dat een collega, waar je toch redelijk goed mee kon opschieten en wie je ook wel mocht, is overleden bij een autoongeluk in het van Starkenborgkanaal....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Good job Syl!! je hebt dat stukje achter je voortanden verbrand..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is bijna een jaar geleden. Time flies, als je het zo bekijkt. Maar toch ging de tijd pijnlijk langzaam.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Super awkward.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Damn, nu is het halve stangetje van mijn beugel losgeraakt >.< Prikt lekker zeg.

    Troll schreef:
    Ik haat honden.

    Here the same. I prefer cats.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Here the same. I prefer cats.


    Cats!

    Zolang ze maar niet op mijn snoep pissen.


    Your make-up is terrible

    Maak lekker zelf een samenvatting, luie zak.


    Take me to wonderland

    Synthopia schreef:
    Ik ben nog nooit zo bang geweest om iemand kwijt te raken..


    I know how you are feeling D: en als je die persoon echt kwijt ook raakt daarna gaan dat maanden van pijn en een leeg gevoel geven D:


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik heb er een hekel aan als mijn ouders die idiote drang voelen om schoon te maken en daarbij de achterdeur open te zetten. Het is ijskoud buiten.


    Your make-up is terrible

    Jeez please tell me the truth.. what am i to you? You're so confusing.... and why did you began to talk about that?! I'm angry on you! You make me feel horrible and sad... i'm afraid of losing you.. and you... you begin talking about how kinky I acctually am and that you get (you know what) from me? In 2 years of our relationship.... did i miss a fetish or something? I have a weak for you.. you know that.. your killing me... and i'm fine with it?


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Michonne schreef:
    Ik heb er een hekel aan als mijn ouders stiefvader die idiote drang voelt om schoon te maken en daarbij de achterdeur keukendeur open te zetten. Het is ijskoud buiten.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 14:21 ]


    Stenenlikker